bip.pionki.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Miasta Pionki www.pionki.pl
Zamówienia Publiczne strona główna 

Ogłoszenia o zamówieniach publicznych
Projekt remontu kotła w budynku ciepłowni w
Pionkach. 
 

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, na wykonanie kompletnej dokumentacji technicznej remontu połączonego z modernizacją kotła WR-25 - 011 nr 1, nr fabr. 1417, nr ewidencyjny UDT 2221020625, rok produkcji 1974 oraz Projektu budowlanego wymiany dachu na budynku ciepłowni C-3 w Pionkach.

Data zamieszczenia w BZP: 02.03.2009, numer ogłoszenia: 44267 - 2009;


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki , al. Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 0-48 341-42-01, faks 048 341-42-31.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompletnej dokumentacji technicznej remontu połączonego z modernizacją kotła WR-25 - 011 nr 1, nr fabr. 1417, nr ewidencyjny UDT 2221020625, rok produkcji 1974 oraz Projektu budowlanego wymiany dachu na budynku ciepłowni C-3 w Pionkach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji technicznej remontu połączonego z modernizacją kotła WR-25 - 011 nr 1, nr fabr. 1417, nr ewidencyjny UDT 2221020625, rok produkcji 1974 oraz Projektu budowlanego wymiany dachu na budynku ciepłowni C-3 w Pionkach. Dokumentacja techniczna remontu połączonego z modernizacją kotła WR-25 - 011 nr 1, nr fabr. 1417, nr ewidencyjny UDT 2221020625, rok produkcji 1974, ma zawierać minimum: 1)Demontaż części ciśnieniowej (bez komór), rusztu, obmurza i innych elementów kotła w zakresie umożliwiającym wykonanie remontu. 2)Konstrukcja nośna - czyszczenie, ocena stanu technicznego, ewentualna naprawa, zabezpieczenie antykorozyjne. 3)Ocena stanu technicznego komór i ewentualna naprawa. 4)Wykonanie i montaż części ciśnieniowej kotła (bez komór). Minimalna grubość ścianki rury 3,2 mm. Zabudowa dodatkowej powierzchni ogrzewalnej (podgrzewacz wody) w miejsce podgrzewacza powietrza. 5)Wykonanie i montaż kompletnego paleniska - rusztu ze skrzynią powietrza multistrefową zapewniającą automatyczną regulację ilości powietrza w odniesieniu do ilości tlenu w spalinach oraz przystosowaną do pełnej automatyki optymalizacji procesu spalania. 6)Wykonanie i montaż układu powietrza wtórnego z wentylatorem. 7)Zaprojektowanie i montaż automatyki procesu spalania. 8)Dobór, wykonanie i montaż nowej instalacji wyciągowo-odpylającej spalin zapewniającej dotrzymanie emisji pyłu poniżej 100 mg/Nm3 przy 6% O2 . Instalacja wraz z wentylatorem wyciągowym i kanałami od kotła do komina. 9)Dostawa i montaż obmurza oraz izolacji zewnętrznej kotła. 10)Dobór, dostawa i montaż armatury zabezpieczającej i odcinającej kotła. Wymagana armatura w wykonaniu kołnierzowym. 11)Dobór, dostawa i montaż próżniowego odgazowywacza wody zasilającej. 12)Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji oświetleniowej w obrębie kotła. 13)Dostawa i montaż odżużlacza zgrzebłowego. 14)Suszenie obmurza, alkaliczne wygotowanie, próby i odbiory, w tym przez UDT z pozytywnym wynikiem zapewniającym przyjęcie i przekazanie do użytkownika. Rozruch kotła i przeprowadzenie 72 godzinnego ruchu próbnego. Wykonanie niezbędnych pomiarów, szkoleń i przekazanie niezbędnej dokumentacji. 15)Inne prace konieczne do wykonania, w opinii projektanta, w celu prawidłowej pracy kotła. Projekt budowlany wykonawczy wymiany dachu na budynku ciepłowni C-3 w Pionkach ma zawierać minimum: 1)Demontaż istniejącego pokrycia dachu ciepłowni C-3 z płyt warstwowych azbesto-styropianowych w ramiaku drewnianym, utylizacja azbestu, 2)Zabezpieczenie antykorozyjne istniejącej konstrukcji stalowej dachu oraz wprowadzenie niezbędnych zmian pod potrzeby innego rodzaju pokrycia, 3)Montaż nowego pokrycia z uwzględnieniem istniejącego uzbrojenia (instalacja odprowadzająca wody opadowe, wentylatory i wywietrzaki dachowe, instalacja odgromowa). Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje również: 1)Wykonanie przedmiarów wszystkich robót objętych zamówieniem, oddzielnie dla każdego rodzaju robót, z podziałem na zadania. 2)Wykonanie kosztorysu inwestorskiego na wszystkie roboty objęte zamówieniem, oddzielnie dla każdego rodzaju robót, z podziałem jak przedmiar robót. 3)Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót objętych zamówieniem. 4)Opracowanie harmonogramu realizacji inwestycji, przedstawiającego przewidywany czas trwania remontu kotła oraz dachu. Harmonogram powinien wskazywać również wzajemne powiązanie w czasie remontu kotła i dachu ze względu na przewidywaną możliwość remontu lub modernizacji elementów kotła poprzez transport remontowanych lub modernizowanych części kotła z góry przez odkryty dach. Projekty winny być wykonany w 5 egzemplarzach (plus w wersji elektronicznej na płycie CD), pozostałe opracowania w 1 egzemplarzu (plus w wersji elektronicznej na płycie CD). Projektant w ramach zryczałtowanego wynagrodzenia umownego zobowiązany jest także do: a)wystąpienia o uzyskanie koniecznych opinii i uzgodnień projektów, w tym z Urzędem Dozoru Technicznego, koniecznych do wykonania prac i uzyskania pozwolenia na budowę oraz poniesienia wszystkich kosztów z tym związanych, b)sprawowania nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji. Kosztorys inwestorski winien być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z dnia 8 czerwca 2004 r. Nr 130, poz. 1389) i przy dołożeniu najwyższej staranności. Przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ma być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r., Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) i przy dołożeniu najwyższej staranności. Projektant przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia powinien uzyskać akceptację koncepcji remontu (adaptacji) przez Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.12.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, objętego niniejszym postępowaniem, mogą wziąć udział wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: posiadają minimum 1 szt. referencji z wykonania remontu lub budowy nowego kotła o zbliżonej mocy cieplnej (projektowe lub wykonawcze), 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, opisanych w art. 22 ustawy, a wymienionych powyżej. W celu potwierdzenia spełnienia warunków opisanych powyżej Wykonawcy mają obowiązek przedstawić wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. V niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę wszystkich oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. V niniejszej specyfikacji, wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie złożenie któregokolwiek z wymaganych oświadczeń i dokumentów w wyznaczonym terminie lub nie spełnienie chociażby jednego warunku będzie uważane za nie spełnianie warunków udziału w postępowaniu i skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta taka zostanie odrzucona. Przyczyną odrzucenia oferty będą również wszelkie odstępstwa treści złożonej oferty od treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, lub jej niezgodność z ustawą..

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawcy składają następujące dokumenty: A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę do reprezentacji Wykonawcy, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, wymienionych wyżej, A.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy (oświadczenie to stanowi jeden z elementów wzoru oferty). Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: A.4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. A.1. do A.3. powinny być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1. minimum 1 szt. referencji z wykonania remontu lub budowy nowego kotła o zbliżonej mocy cieplnej (projektowe lub wykonawcze), C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: brak dokumentów. D. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: brak dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, pok. Nr 22b.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).





(-) Burmistrz Miasta Pionki


 SIWZ
Data wprowadzenia informacji 2009-03-02 14:54:36, wprowadzający: Piotr Stolarski

Zobacz:
 Ogłoszenia o zamówieniach publicznych .  Ogłoszenia o wynikach postępowań o zamówienia publiczne .  rocznik 2009 .  rocznik . 
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.pionki.pl