Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
o szacunkowej wartości nie przekraczającej kwot wynikających z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy pzp na udzielenie kredytu inwestycyjnego w wysokości 1.470.000,00 zł.
Data zamieszczenia w BZP: : 31.10.2008, numer ogłoszenia: 240544 - 2008;
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki , al. Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 0-48 341-42-01, faks 048 341-42-31.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu inwestycyjnego w wysokości 1.470.000,00 zł..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu inwestycyjnego w wysokości 1.470.000,00zł (słownie: jeden milion czterysta siedemdziesiąt tysięcy zł 00/100). Dane kredytu: - rodzaj waluty kredytu - kredyt złotówkowy - oprocentowanie kredytu zmienne - okres spłaty od 01.06.2009 r. do 31.05.2013 r. - spłata kredytu w ratach miesięcznych - równych, do 10 dnia każdego miesiąca - spłaty odsetek na bieżąco od kwoty uruchomionego kredytu w okresach miesięcznych, do dnia 10 każdego miesiąca - zabezpieczenie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową - wypłata kredytu w jednej transzy do 20.11.2008 r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, objętego niniejszym postępowaniem, mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy a opisanych powyżej. W celu potwierdzenia spełnienia warunków opisanych powyżej Wykonawcy mają obowiązek przedstawić wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. V specyfikacji..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, wymienionych wyżej, A.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy (oświadczenie to stanowi jeden z elementów wzoru oferty)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki ul. Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, pok. Nr 20.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki ul. Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, Biuro podawcze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
(-) Burmistrz Miasta Pionki
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o przetargu nieograniczonym
o szacunkowej wartości nie przekraczającej kwot wynikających z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy pzp na udzielenie kredytu inwestycyjnego w wysokości 1.470.000,00 zł.
Numer ogłoszenia: 241018 - 2008; data zamieszczenia: 03.11.2008
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 240544 - 2008 data 31.10.2008 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki, al. Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 0-48 341-42-01, fax. 048 341-42-31.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
-
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3).
-
W ogłoszeniu jest: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu inwestycyjnego w wysokości 1.470.000,00zł (słownie: jeden milion czterysta siedemdziesiąt tysięcy zł 00/100). Dane kredytu: - rodzaj waluty kredytu - kredyt złotówkowy - oprocentowanie kredytu zmienne - okres spłaty od 01.06.2009 r. do 31.05.2013 r. - spłata kredytu w ratach miesięcznych - równych, do 10 dnia każdego miesiąca - spłaty odsetek na bieżąco od kwoty uruchomionego kredytu w okresach miesięcznych, do dnia 10 każdego miesiąca - zabezpieczenie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową - wypłata kredytu w jednej transzy do 20.11.2008 r.
-
W ogłoszeniu powinno być: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu inwestycyjnego w wysokości 1.470.000,00zł (słownie: jeden milion czterysta siedemdziesiąt tysięcy zł 00/100). Dane kredytu: - rodzaj waluty kredytu - kredyt złotówkowy - oprocentowanie kredytu zmienne - okres spłaty od 10.06.2009 r. do 10.05.2013 r. - spłata kredytu w ratach miesięcznych - równych, 10 dnia każdego miesiąca - spłaty odsetek na bieżąco od kwoty uruchomionego kredytu w okresach miesięcznych, dnia 10 każdego miesiąca - zabezpieczenie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową - wypłata kredytu w jednej transzy do 20.11.2008 r.
-
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2).
-
W ogłoszeniu jest: II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013..
-
W ogłoszeniu powinno być: II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.05.2013..
-
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.4).
-
W ogłoszeniu jest: IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki ul. Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, Biuro podawcze.
-
W ogłoszeniu powinno być: IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki ul. Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, Biuro podawcze.
(-) Burmistrz Miasta Pionki
specyfikacja_kredyt3.doc |