bip.pionki.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Miasta Pionki www.pionki.pl
Organizacja Urzędu > Zamówienia publiczne strona główna 

Zamówienia publiczne
 
samodzielne stanowisko ds. Zamówień Publicznych 
Kierownik: Piotr Stolarski
Adres: 26-670 Pionki, Al. Jana Pawła II 15
Telefon: 048 - 341 42 28
Fax:
Email:
Pokój: 28b
Pracownicy:

 

Do podstawowego zakresu działania należy prawidłowe wdrażanie i realizowanie procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności:

  1. obsługa formalno – prawna postępowań w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego, przygotowanych przez wydziały Urzędu,

  2. opracowanie dokumentacji przewidzianej ustawą Pzp

  3. obsługa administracyjna komisji przetargowych

  4. nadzór merytoryczny w zakresie realizacji przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych przy udzielaniu zamówień przez gminne jednostki organizacyjne, dla których organem założycielskim jest Rada Miasta, sporządzenie okresowych sprawozdań z prowadzonego nadzoru

  5. prowadzenie ewidencji udzielonych zamówień publicznych i planów na podstawie danych przekazanych przez komórki organizacyjne Urzędu Miasta,

  6. sporządzanie wymaganych zbiorczych sprawozdań z zakresu realizacji ustawy Prawo zamówień publicznych,

  7. kompletowanie obowiązujących aktów prawnych z zakresu ustawy Prawo zamówień publicznych,

  8. opracowywanie projektów postulowanych aktów prawa wewnętrznego oraz sprawozdań z realizacji prowadzonych zadań w zakresie zamówień publicznych przez Urząd Miejski.”

 
Data wprowadzenia informacji 2008-07-17 15:23:37 Informację zaktualizowano 2009-12-08 09:59:09, wprowadzający: Halina Mikulska

Zobacz:
 Regulamin pracy .  telefony kontakty kompetencje . 
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.pionki.pl