bip.pionki.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Miasta Pionki www.pionki.pl
Organizacja Urzędu > Wydział Spraw Obywatelskich strona główna 

Wydział Spraw Obywatelskich
 
Wydział Spraw obywatelskich 
Kierownik:
Adres: 26-670 Pionki, Al. Jana Pawła II 15
Telefon: 048 - 341 42 62, 0-48 341 42 51
pokój: 29 i 19
Email:
Pracownicy: W zakresie działalności gospodarczej: Zofia Jaroszek, Bogumiła Potera
Pracownicy:

W zakresie spraw obywatelskich: Jadwiga Sadal - Szewczyk, Aneta Stępniak, Anna Pilecka

prowadzi i odpowiada za realizację zadań w zakresie spraw obywatelskich, społecznych, promocji zdrowia, a w szczególności:

w zakresie  spraw obywatelskich

  1. prowadzenie ewidencji ludności w systemie informatycznym i kartotecznym – w formie gminnego zbioru danych osobowo – adresowych,

  2. wprowadzanie i aktualizacja danych w bazie ewidencji ludności na podstawie aktów stanu cywilnego,

  3. prowadzenie rejestru wyborców i sporządzanie spisu wyborców,

  4. przyjmowanie zgłoszeń zameldowania na pobyt stały i czasowy do i ponad 3 miesięcy,

  5. przyjmowanie zgłoszeń wymeldowania na pobyt stały i czasowy

  6. wydawanie decyzji administracyjnych w I instancji w zakresie spraw meldunkowych,

  7. załatwienie skarg i wniosków w sprawach meldunkowych,

  8. przyjmowanie wniosków o wpisanie do rejestru lub spisu wyborców,

  9. wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania zgodnie z ordynacją wyborczą

  10. udostępnianie danych osobowych ze zbiorów meldunkowych i zbioru PESEL,

  11. wydawanie zaświadczeń z akt ewidencji ludności,

  12. sporządzanie dla szkół wykazów dzieci podlegających obowiązkowi szkolnemu,

  13. współpraca z administracjami domów mieszkalnych, Wojskową Komendą Uzupełnień oraz innym organami administracyjnymi.

2) w zakresie dowodów osobistych:

  1. przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego,
  2. wydawanie dowodów osobistych,

  3. przyjmowanie zgłoszeń o utracie dowodu osobistego i wydawanie zaświadczenia o utraconych dowodach,

  4. prowadzenie ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych,

  5. prowadzenie archiwum dowodów osobistych,

  6. udostępnianie danych ze zbioru wydanych i utraconych dowodów osobistych,

  7. wydawanie zaświadczeń i kserokopii dokumentów z akt osobowo – dowodowy

W zakresie rozwoju gospodarczego:

  1. realizowanie zadań wynikających z ustawy o działalności gospodarczej oraz ewidencjonowanie tej działalności;

  2. podejmowanie działań dla zapewnienia właściwego gospodarowania gminnym zasobem mieszkaniowym;

  3. obsługa administracyjno – organizacyjna Miejskiej Komisji Lokalowej,

  4. sporządzanie założeń do planu gospodarowania zasobem mieszkaniowym, w szczególności lokalami socjalnymi,

  5. prowadzenie działań związanych z profilaktyką i rozwiązywaniem problemów alkoholowych, narkomanii, przemocy,

  6. obsługa Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,

  7. wydawanie i cofanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,

  8. prowadzenie spraw dotyczących świadczeń opieki zdrowotnej,

  9. koordynacja działań w zakresie edukacji promującej zdrowie,

  10. współpraca oraz nadzorowanie zadań realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej,

  11. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na przeprowadzenie zbiórek publicznych

  12. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na organizowanie zgromadzeń publicznych,

 
Obowiązuje od: 2008-01-01   Data wprowadzenia informacji 2003-09-16 16:21:56 Informację zaktualizowano 2009-12-08 09:57:00, wprowadzający: Halina Mikulska

Zobacz:
 Regulamin pracy .  telefony kontakty kompetencje . 
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.pionki.pl