bip.pionki.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Miasta Pionki www.pionki.pl
Zamówienia Publiczne strona główna 

Ogłoszenia o zamówieniach publicznych
Dostawa i montaż stolarki okiennej i dzwiowej w
budynku OSP w Pionkach  

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

 

ZAMAWIAJĄCY

 

Urząd Miasta Pionki, ul. Aleja Jana Pawła II 15, 26 – 670 Pionki

 

TRYB POSTĘPOWANIA

 

Przetarg nieograniczony

 

RODZAJ ZAMÓWIENIA

 

Roboty budowlane

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

Dostawa oraz montaż stolarki okiennej i drzwiowej w budynku strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. Zwycięstwa 1 w Pionkach.
Kod CPV: 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów

 

WARUNKI UZYSKANIA SIWZ

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.pionki.pl od dnia zamieszczenia ogłoszenia o wszczęciu postępowania na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych.


Ponadto istnieje możliwość osobistego pobrania SIWZ w wersji „papierowej” w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 20 lub otrzymania SIWZ pocztą.

 

 

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

 

Siedziba Zamawiającego, pok. nr 1

do dnia  20.06.2006  do godz.  13:00         

 

TERMIN OTWARCIA OFERT

 

dnia  20.06.2006  o godz.  13:10  pok. nr 22  

 

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

 

wynosi 30 dni,

 

KRYTERIA OCENY OFERT

 

cena 100%

OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU


Piotr Stolarski, pok. nr 20   tel. (048) 3414 231

 

 S P E C Y F I K A C J A

I S T O T N Y C H   W A R U N K Ó W   Z A M Ó W I E N I A

 

prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w zł równowartości kwoty 60.000 Euro, na dostawę oraz montaż stolarki okiennej i drzwiowej w budynku strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. Zwycięstwa 1 w Pionkach.

 

Zamawiający:  Urząd Miasta Pionki, ul. Aleja Jana Pawła II 15,  26-670  Pionki,

                        tel./fax 048 3414 201, 3414 204, burmistrz@pionki.pl

                        Regon:  000 525 375     NIP:  812-10-00-279

 

Podstawa opracowania: ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004r. z późń. zm./, zwanej dalej „ustawą”.

 

I. Postępowanie o udzielenie zamówienia.

1.       Postępowanie jest prowadzone na podstawie art. 39 ustawy.

2.       Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.), jeżeli przepisy ustawy nie stanowią inaczej.

3.       Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.

4.       Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.

5.       Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

6.       Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

7.       Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

8.       Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy.

9.       Wszelkie rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym, związane z realizacją niniejszego zamówienia publicznego, dokonywane będą w PLN.

10.   Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest inspektor Piotr Stolarski,  Urząd Miasta Pionki, ul. Aleja Jana Pawła II Nr 15, 26 – 670 Pionki, pok. nr 20, tel. 34 14 231.

 

II. Opis sposobu przygotowywania oferty.

1.         Wykonawca może złożyć jedną ofertę.

2.         Ofertę sporządza się w języku polskim, w formie pisemnej, w jednym egzemplarzu. Oferta powinna być napisana trwałą techniką pisarską np. na maszynie, komputerze, a jeśli odręcznie, to w sposób uniemożliwiający niewidoczne poprawki (piórem, długopisem itp.).

3.         Ewentualne poprawki w treści oferty powinny być naniesione w sposób czytelny oraz powinny być opatrzone podpisem osoby/osób podpisujących ofertę.

4.         Oferta winna być napisana wg wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i winna zawierać wszystkie elementy wskazane we  wzorze, szczególnie składane przez Wykonawcę oświadczenia i deklaracje.

5.         Oferta winna być podpisana przez osoby uprawnione do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Pełnomocnictwo do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę. Brak podpisu lub podpis osób nieupoważnionych jest podstawą do stwierdzenia nieważności oferty.

6.         Do oferty należy dołączyć wszystkie oświadczenia i dokumenty, celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, a o których mowa w pkt. IV niniejszej specyfikacji.

7.         Oferta nie odpowiadająca powyższym wymogom zostanie uznana za nieważną.

8.         Zamawiający nie zwraca kosztów przygotowania oferty oraz kosztów udziału w przetargu.

9.         Złożona przez Wykonawcę oferta wraz z dokumentami i oświadczeniami nie podlega zwrotowi przez zamawiającego.

 

III. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

O udzielenie zamówienia, objętego niniejszym przetargiem,  mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy:

1.         Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2.         Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3.         Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4.         Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,

W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunków Wykonawcy mają obowiązek przedstawić wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. IV specyfikacji oraz ofertę zgodnie z pkt. II specyfikacji.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę wszystkich oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. IV specyfikacji oraz oferty zgodnie z pkt. II specyfikacji, wg formuły „spełnia – nie spełnia”.

Nie złożenie któregokolwiek z wymaganych oświadczeń i dokumentów w wyznaczonym terminie lub nie spełnienie chociażby jednego warunku będzie uważane za nie spełnianie warunków udziału w postępowaniu i skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta taka zostanie odrzucona.

Przyczyną odrzucenia oferty będą również wszelkie odstępstwa treści złożonej oferty od treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub jej niezgodność z ustawą.

 

IV. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

1.         Oferta napisana wg wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawierająca wszystkie elementy wskazane we  wzorze.

2.         Uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi /aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej/.

3.         Kosztorys ofertowy lub kalkulacja cenowa na roboty będące przedmiotem zamówienia, podpisana przez Wykonawcę, zawierająca ceny jednostkowe wykonywanych robót.

4.         Dokumenty potwierdzające wymagania techniczne stawiane dostarczanej stolarce (wszystkie wymienione niżej dokumenty muszą dotyczyć oferowanej stolarki):

a)    Aprobata Techniczna oferowanych drzwi wejściowych z kształtowników aluminiowych z przekładką termiczną wydana przez Instytut Techniki Budowlanej,

b)    Atest Higieniczny na oferowany profil aluminiowy z przekładką termiczną, wydany przez Państwowy Zakład Higieny,

c)    Aprobata Techniczna oferowanych okien i drzwi balkonowych z kształtowników PVC wydana przez Instytut Techniki Budowlanej,

d)    Atest Higieniczny na oferowany profil z PVC, wydany przez Państwowy Zakład Higieny,

e)    certyfikat zastosowanych okuć w oferowanej stolarce PVC,

 

Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.

 

V. Opis przedmiotu zamówienia.

1.         Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż stolarki okiennej i drzwiowej w budynku strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. Zwycięstwa 1 w Pionkach.

2.         Prace budowlane należy prowadzić zgodnie z projektem budowlanym remontu budynku strażnicy OSP ul. Zwycięstwa 1 w Pionkach.

Ww. projekt budowlany znajduje się do wglądu w budynku Urzędu Miasta Pionki, pok. Nr 20.

3.         Rodzaj robót oraz ich zakres do wykonania w ramach zamówienia na dostawę oraz montaż stolarki okiennej i drzwiowej:

1)        wszystkie prace określone w przedmiarze robót (załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), które należy wykonać wg projektu budowlanego remontu budynku strażnicy OSP ul. Zwycięstwa 1 w Pionkach.

2)        Wykonawca zapewnia prawidłową ochronę pozostałej części budynku i jego elementów, nieobjętych remontem, przed zniszczeniem lub uszkodzeniem podczas wykonywanych prac remontowych, zwłaszcza prac rozbiórkowych. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń Wykonawca jest obowiązany do ich naprawy, bez względu na koszty z tym związane.

3)        inne roboty nie wymienione w przedmiarze,  których  konieczność  wykonania  podczas  realizacji  przedmiotu  umowy  wyniknie  z  przepisów  prawa,  norm  technicznych,  funkcji  użytkowej  obiektu  oraz  celu  wykonywanych  prac.

4.         Uwarunkowania dotyczące wykonywania robót:

1)      roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej,

2)      zastosowane materiały będą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu prawa budowlanego oraz wymogom określonym w projekcie budowlanym i przedmiarze robót,

3)      prace należy wykonywać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, będącą załącznikiem nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

5.         Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków:

1)        zapewnia właściwą organizację robót, urządzenie i zabezpieczenie placu budowy,

2)        przestrzega przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za ich naruszenie,

3)        zapewnia prawidłowe składowanie i ochronę materiałów oraz sprzętu.

4)        uporządkuje  teren  budowy  po  zakończeniu  robót.

6.         Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

45421100-5  Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów  

7.         Wykonawca przedstawi swoją cenę ofertową (cena brutto z podatkiem VAT) jako ryczałt za roboty objęte tym przetargiem, a określone w pkt. V niniejszej specyfikacji.

8.         Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwe określenie stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

VI. Termin wykonania zamówienia.

1.         Wymagany  termin  realizacji zamówienia: 8 tygodni od dnia podpisania umowy.

2.         Zamawiający nie przyjmuje wykonania zakresu umownego z usterkami lub wadami stwierdzonymi w toku odbioru zamówienia.

 

VII. Wadium.

Wykonawca nie jest zobowiązany do wpłaty wadium.

 

VIII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny  ofert.

1.         Oferta będzie oceniana wg poniższych kryteriów i wzorów:

A. Kryterium ceny (100%) - maksymalna ilość punktów za oferowaną cenę wynosi 100 punktów. Punktowanie kryterium ceny polegać będzie na określeniu ceny (z oferty) i przydzieleniu dla najniższej ceny maksymalnej ilości punktów /tj. 100/, a następnie przydzieleniu dla kolejnych wyższych cen proporcjonalnie niższej ilości punktów wg następującego wyliczenia:

 

                                    najniższa  cena

                  C  =  ---------------------   x  100

                                                       oferowana  cena

  gdzie:

C – ilość punktów przyznana dla danej oferty w kryterium cenowym

najniższa cena – najniższa cena spośród wszystkich złożonych ważnych ofert

oferowana cena – cena z rozpatrywanej (ocenianej) ważnej oferty.

2.         Oferta, która otrzyma największą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.

 

IX. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

1.         Oferty, z napisem: "Dostawa stolarki do budynku OSP", należy składać w sekretariacie Urzędu Miasta Pionki, ul. Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, pok. Nr 1, w terminie do dnia 20.06.2006 r. do godz. 13.00.

2.         Oferty wysyłane pocztą winny być wysłane z takim wyprzedzeniem, aby Zamawiający otrzymał je przed wyżej określonym terminem.

3.         Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

4.         Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego w ustawie na wniesienie protestu.

5.         Wykonawca przystępujący do przetargu bierze prawną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia.

6.         Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miasta Pionki, ul. Aleja Jana Pawła II 15, pok. Nr 22, w dniu 20.06.2006r. o godz. 13.10.

 

X. Termin związania ofertą.

Wykonawcy są związani złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

 

XI. Podpisanie  umowy.

1.         Wykonawca, którego oferta została wybrana za najkorzystniejszą, jest zobowiązany do zawarcia umowy, której wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, będącej jednocześnie integralną częścią specyfikacji. Umowa nie podlega negocjacjom.

2.         Zamawiający powiadomi wybranego wykonawcę terminie podpisania umowy.

3.         Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż
7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.

4.         Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa
w art. 93 ust 1 ustawy.

 

XII. Środki ochrony prawnej.

Wykonawcy, którego interes prawny w uzyskaniu zamówienia publicznego doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej, określone w dziale VI ustawy.

XIII. Załączniki stanowiące integr Specyfikacja na montaż okień

Data wprowadzenia informacji 2006-06-08 14:23:22 Informację zaktualizowano 2006-06-08 14:28:14, wprowadzający: Sameh Mizer

Zobacz:
 Ogłoszenia o zamówieniach publicznych .  Ogłoszenia o wynikach postępowań o zamówienia publiczne .  rocznik 2009 .  rocznik . 
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.pionki.pl