bip.pionki.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Miasta Pionki www.pionki.pl
Organizacja Urzędu > Biuro Administracyjne strona główna 

Biuro Administracyjne
 
Biuro Administracyjne
Kierownik: Halina Mikulska
Adres: 26-670 Pionki, Al. Jana Pawła II 15
Telefon: 048 - 341 42 42
Fax: 048 - 341 42 05
Email: administracja@pionki.pl
Pokój: 18
Pracownicy:

 

Biuro Samorządowe
Kierownik:
Adres: 26-670 Pionki, Al. Jana Pawła II 15
Telefon: 048 - 341 42 10
Fax: 048 - 341 42 05
Email:
Pokój: 4
Pracownicy:

 Beata Michalska

Biuro Administracyjne prowadzi i odpowiada za realizację zadań w zakresie organizacji i funkcjonowania Urzędu Miasta Pionki w tym również Biura Samorządowego.

  1. zapewnienie właściwej i sprawnej obsługi organizacyjno – administracyjnej wydziałów, w celu racjonalnego funkcjonowania Urzędu,

  2. Prowadzenie spraw z zakresu unormowanego przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

  3. Prowadzenie biura podawczego i obsługi kancelaryjnej korespondencji przychodzącej i wychodzącej

  4. Prowadzenie sekretariatu Burmistrza Miasta i Zastępcy Burmistrza Miasta

  5. organizacyjne zabezpieczenie prac związanych z tworzeniem i likwidacją gminnych jednostek organizacyjnych.

  6. prowadzenie rejestru wydawanych upoważnień i pełnomocnictw dla pracowników Urzędu oraz kierowników miejskich jednostek organizacyjnych do załatwiania określonych spraw w imieniu Burmistrza,

w zakresie prowadzenia archiwum zakładowego:

  1. przejmowanie i przechowywanie dokumentacji likwidowanych jednostek podległych organizacyjnie Burmistrzowi Miasta,

  2. przejmowanie do archiwum akt podręcznych podlegających zarchiwizowaniu, zgodnie z przepisami instrukcji kancelaryjnej z wydziałów urzędu,

  3. wystawianie zaświadczeń, kopii potwierdzonych dokumentów znajdujących się w archiwum zakładowym dla byłych pracowników zlikwidowanych jednostek.,

  4. nadzorowanie i prowadzenie szkolenia w zakresie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i rzeczowego wykazu akt

w zakresie zarządzania systemem informatycznym – podległość operacyjna/ funkcjonalna bezpośrednio wobec Sekretarza Miasta (jako Administratora Danych Osobowych)

w zakresie spraw gospodarczych prowadzi i odpowiada za realizację zadań:

  1. administrowania budynkiem urzędu,

  2. gospodarki oraz ewidencjonowania rozchodu wartościowo - ilościowego artykułów biurowych i drobnego wyposażenia urzędu,

  3. zaopatrzenia materiałowo – technicznego,

  4. zabezpieczenie obsługi techniczno-biurowej posiedzeń, konferencji, narad, spotkań

  5. utrzymanie porządku i czystości na terenie budynku i wokół, zapewnienie środków ochrony fizycznej budynku oraz innych składników mienia gminnego, które incydentalnie należy zabezpieczyć.

Biuro samorządowe prowadzi i odpowiada za realizację zadań w zakresie obsługi administracyjno – biurowej Rady Miasta Pionki, a w szczególności:

    1. prowadzenie spraw związanych z obsługą Rady Miasta, szczególnie realizacja zadań wynikających z przepisów ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym dotyczących Rady Miasta i jej działalności prawotwórczej i kontrolnej,

    2. obsługa kancelaryjna sesji Rady Miasta oraz posiedzeń komisji Rady Miasta,

    3. zapewnienie koordynacji pomocy merytorycznej i prawnej dla Rady związanej z jej działalnością,

    4. prowadzenie zbioru przepisów gminnych i udostępnianie ich do powszechnego wglądu,

    5. przekazywanie uchwał zawierających zadania dla komórek organizacyjnych Urzędu i gminnych jednostek organizacyjnych wszystkim jednostkom odpowiedzialnym za ich realizację.

    6. obsługa administracyjno – biurowa procesu legislacyjnego aktów normatywnych,

    7. koordynowanie procesu szkoleń dla radnych Rady Miasta

    8. obsługi administracyjnej spraw związanych z wyborami ławników

 
Obowiązuje od: 2008-01-01   Data wprowadzenia informacji 2003-09-16 16:18:17 Informację zaktualizowano 2009-12-08 09:43:04, wprowadzający: Halina Mikulska

Zobacz:
 Regulamin pracy .  telefony kontakty kompetencje . 
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.pionki.pl