bip.pionki.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Miasta Pionki www.pionki.pl
Organizacja Urzędu strona główna 

Regulamin pracy
 

ZARZĄDZENIE NR 100 / 2007
Burmistrza Miasta Pionki
z dnia 19 grudnia 2007 r.

w sprawie: ustalenia wykazu stanowisk i ilości planowanych etatów w Urzędzie Miasta w Pionkach

  Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) w związku z Zarządzeniem Nr 83 / 2007 Burmistrza Miasta Pionki z dnia 15 października 2007 r. w sprawie nadania Urzędowi Miasta Pionki Regulaminu Organizacyjnego

zarządzam, co następuje:

§ 1

Ustala się wykaz stanowisk i ilość planowanych etatów w Urzędzie Miasta Pionki zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 2

Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Wydziału Administracji i Nadzoru w Urzędzie Miasta Pionki.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą od 01 stycznia 2008 r.

pobierz zarządzenie nr 100 z 19.12.2007r. (PDF)

pobierz załącznik 1 do zarządzenia nr 100 z 19.12.2007r. (PDF)

pobierz załącznik 2 do zarządzenia nr 100 z 19.12.2007r. (PDF)

pobierz załącznik 4 do zarządzenia nr 100 z 19.12.2007r. (PDF)

 
Obowiązuje od: 2008-01-01   Data wprowadzenia informacji 2008-07-12 09:26:49 Informację zaktualizowano 2008-07-17 14:17:19, wprowadzający: Karol Łobodziec
 

ZARZĄDZENIE NR 115 / 08
Burmistrza Miasta Pionki
z dnia 06 lutego 2008r

w sprawie: wprowadzenia zmian w zarządzeniu Nr 100/2007 Burmistrza Miasta Pionki z dnia 31 grudnia 2007 roku.

           Na podstawie art. 33, ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.  - o samorządzie gminnym (j.t. Dz.U.z 2001r. Nr 142, poz.1591, z późn.zm.) zarządzam co następuje:

§1.

Wprowadzam zmianę  w §2. Załącznika Nr 1 do Zarządzenia Nr 100/2007 polegającą na usunięciu treści definicji wyrażonej w  pkt.15 i zastąpieniu jej treścią w brzmieniu  następującym: „15. Dyrektorze – należy przez to rozumieć Dyrektora Urzędu Miasta.”

§2.

Wprowadzam zmianę  w §5, ust.4 Załącznika Nr 1 do Zarządzenia Nr 100/2007 polegającą na  nadaniu nowego brzmienia treści przepisu: „Burmistrz Miasta może powierzyć  pracownikom Urzędu prowadzenie określonych spraw Miasta w swoim imieniu w trybie i na zasadach określonych przepisami szczególnymi, zwłaszcza przepisami ustawy
o samorządzie gminnym,  Ordynacji podatkowej, a także ustawy Kodeks pracy.”

§3.

Wprowadzam zmianę  w §6, pkt.1 Załącznika Nr 1 do Zarządzenia Nr 100/2007 polegającą na  usunięciu spójnika „i” po nazwie: „Sekretarza Miasta”, zastąpieniu go przecinkiem oraz dodaniu po nazwie: „ Skarbnika” słów: „ oraz Dyrektora Urzędu”

§4.

Wprowadzam zmianę  w §6. Załącznika Nr 1 do Zarządzenia Nr 100/2007 polegającą na dodaniu po pkt.5 przepisu pkt.6 o treści w brzmieniu: „ Do czasu powołania Sekretarza  Miasta,  sprawy w zakresie organizacji pracy Urzędu, określone przepisami Regulaminu  Organizacyjnego prowadzi Dyrektor Urzędu.”

§5.

Wprowadzam zmianę  w §8, ust.4 Załącznika Nr 1 do Zarządzenia Nr 100/2007 polegającą na usunięciu  dotychczasowego zapisu i ustaleniu nowej treści o  brzmieniu: „4. Sekretarz   Miasta wykonuje zadania określone  przepisami ustawy o samorządzie gminnym.”

§6.

Wprowadzam zmianę w §8 Załącznika Nr1 do Zarządzenia Nr 100/2007 polegającą na  dodaniu po przepisie ust.4, przepis ust.5 o treści w brzmieniu: „Dyrektor Urzędu Miasta bezpośrednio nadzoruje: 1) Wydział Organizacyjny, 2) Urząd Stanu Cywilnego, 3) Wydział Spraw Ludności,          4) Stanowisko ds Zamówień publicznych, 5) Warsztaty Terapii Zajęciowej.”

§7.1.

Wprowadzam zmianę  w §11 Załącznika Nr 1 do Zarządzenia Nr 100/2007 polegającą  na  ustaleniu nowej struktury przepisu poprzez dodanie przepisu ust.1 o treści w brzmieniu: „Dyrektor  wykonuje zadania w zakresie koordynacji i nadzoru nad organizacją pracy Urzędu, w szczególności prowadzi :

1)koordynuje i ustala zasady współpracy pomiędzy komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta,
2)przygotowuje propozycje w zakresie usprawnienia pracy Urzędu,
3)koordynuje  i zapewnia właściwy przebieg prac doraźnych zespołów doradczych
i konsultacyjnych  Burmistrza Miasta,
4)nadzoruje doskonalenie kadr Urzędu,
5)nadzoruje przepływ informacji i dba o właściwy obieg dokumentów,
6)wykonuje obowiązki Administratora Danych Osobowych   

§7.2.

Dodaniu przepisu ust.2 o treści: „ Przy  wykonywaniu  swoich  kompetencji i zadań Dyrektor  działa w granicach określonych imiennymi  pełnomocnictwami  i upoważnieniami udzielonymi przez Burmistrza.”

§7.3.

Dodaniu przepisu ust.3.o treści: „ Dyrektor Urzędu dysponuje  kompetencjami przewidzianymi dla Sekretarza Miasta,  chyba  przepisy odrębne zastrzegają je do wyłącznej kompetencji Sekretarza Miasta.”

§7.4.

Dodaniu po treści przepisu ust.2 dotychczasowych przepisów określonych systematyką  pkt.1, 2 i 3, nadając im jednocześnie  nową systematykę – odpowiednio ust. 3, 4 i 5.

§8.

Wprowadzam zmianę w przepisie § 20. Załącznika Nr 1 do Zarządzenia 100/2007, tiret  trzeci zapisany czcionką pogrubioną, o treści podtytułu w obecnym brzmieniu:
„ w zakresie  zarządzania systemem informatycznym – podległość operacyjna/ funkcjonalna bezpośrednio wobec Sekretarza Miasta (jako Administratora Danych Osobowych)”, nową treścią w brzmieniu następującym: „ w zakresie zarządzania bezpieczeństwem systemu informatycznego – podległość operacyjna/ funkcjonalna bezpośrednio wobec Dyrektora Urzędu –  Administratora Danych Osobowych”.

§9.

Wprowadzam zmianę w przepisie §35. Załącznika Nr1 do Zarządzenia Nr 100/2007, polegającą na zmianie brzmienia treści zdania pierwszego, poprzez zastąpienie nazwy „Sekretarz Miasta” nazwą  „Dyrektor Urzędu”. 

§10.

Wprowadzam zmianę w przepisie §41. Załącznika Nr1 do Zarządzenia Nr 100/2007, polegającą na dodaniu po przecinku w treści przepisu ust.2 po użytej nazwie „Sekretarz” nazwy „Dyrektor Urzędu”.

§11.

Wprowadzam zmianę w przepisie §45. Załącznika Nr1 do Zarządzenia Nr 100/2007, polegającą na zastąpieniu słowa „podpisują” słowem „podpisuje”.

§12.

Wprowadzam zmianę w przepisie §46. Załącznika Nr1 do Zarządzenia Nr 100/2007, polegającą na zastąpieniu treści pierwszego zdania w obecnym brzmieniu, treścią
o brzmieniu następującym: „Dyrektor Urzędu, kierownicy wydziałów oraz kierownicy  referatów:”

§13.

Wprowadzam zaktualizowany schemat organizacyjny Urzędu Miasta Pionki określony  Załącznikiem  Nr1 do niniejszego zarządzenia, którym zastępuję dotychczasowy Załącznik Nr 2 do Zarządzenia Nr 100/2007,

§14.

Wprowadzam zaktualizowany wykaz stanowisk w Urzędzie Miasta Pionki określony  Załącznikiem  Nr 2 do niniejszego zarządzenia, którym zastępuję dotychczasowy Załącznik Nr 3 do Zarządzenia Nr 100/2007,

§15.

Powierzam wykonanie zarządzenia Kierownikowi Wydziału Organizacyjnego.

§16.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

pobierz zarządzenie nr 115 z 06.02.2008r. (PDF)

pobierz załącznik nr 1 do zarządzenia nr 115 z 06.02.2008r. (PDF)

pobierz załącznik nr 3 do zarządzenia nr 115 z 06.02.2008r. (PDF)

 
Obowiązuje od: 2008-02-06   Data wprowadzenia informacji 2008-07-17 13:58:55 Informację zaktualizowano 2008-07-17 14:19:19, wprowadzający: Karol Łobodziec

Zobacz:
 Regulamin pracy .  telefony kontakty kompetencje . 
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.pionki.pl