SZ-3410/2/2010 Pionki, dn. 12. 01. 2010 r.
Do uczestników postępowania
przetargowego
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie kredytu krótkoterminowego w wysokości 8.000.000,00 zł
Wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Zamawiający, tj. Gmina Miasto Pionki, działając na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami), wyjaśnia treść zapisu w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Przy przygotowywaniu ofert należy uwzględnić następujący podział spłat rat kredytu: I rata 888.896,00 zł, następne raty po 888.888,00 zł.
Pozostałe zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) pozostają bez zmian.
(-) Burmistrz Miasta Pionki
SZ-3410/2/2010 Pionki, dn. 07. 01. 2010 r.
Do uczestników postępowania
przetargowego
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie kredytu krótkoterminowego w wysokości 8.000.000,00 zł
Modyfikacja treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Zamawiający, tj. Gmina Miasto Pionki, działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami), zmienia treść zapisu w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Przy przygotowywaniu ofert należy uwzględnić WIBOR 1-miesięczny aktualny na dzień 12.01.2010r., a nie jak było podane w formularzu ofertowym WIBOR 1-miesięczny aktualny na dzień składania ofert.
Pozostałe zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) pozostają bez zmian.
(-) Burmistrz Miasta Pionki
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, na udzielenie kredytu krótkoterminowego w wysokości 8.000.000,00 zł.
Data zamieszczenia w BZP: 05.01.2010, numer ogłoszenia: 2063 - 2010;
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki , al. Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 0-48 341-42-01, faks 048 341-42-31.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu krótkoterminowego w wysokości 8.000.000,00 zł..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu krótkoterminowego w wysokości 8.000.000,00zł (słownie: osiem milionów zł 00/100). Dane kredytu: - rodzaj waluty kredytu - kredyt złotówkowy - oprocentowanie kredytu zmienne - okres spłaty kredytu: od 28.02.2010 r. do 30.10.2010 r. - spłata kredytu: w ratach miesięcznych - równych, 30 dnia każdego miesiąca (za wyjątkiem miesiąca luty), - spłaty odsetek: na bieżąco od kwoty uruchomionego kredytu w okresach miesięcznych, dnia 30 każdego miesiąca (za wyjątkiem miesiąca luty), - zabezpieczenie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową - wypłata kredytu w jednej transzy w dniu 25.01.2010 r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 25.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, objętego niniejszym postępowaniem, mogą wziąć udział wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki i wymagania określone w SIWZ oraz w art. 22 ustawy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a mianowicie: 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, opisanych w art. 22 ustawy, a wymienionych powyżej. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków opisanych powyżej Wykonawcy mają obowiązek przedstawić wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. V niniejszej specyfikacji. 4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę wszystkich oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. V niniejszej specyfikacji, wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie złożenie któregokolwiek z wymaganych oświadczeń i dokumentów w wyznaczonym terminie lub nie spełnienie chociażby jednego warunku będzie uważane za nie spełnianie warunków udziału w postępowaniu i skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta taka zostanie odrzucona. Przyczyną odrzucenia oferty będą również wszelkie odstępstwa treści złożonej oferty od treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, lub jej niezgodność z ustawą..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawcy składają następujące dokumenty: A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę do reprezentacji Wykonawcy, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, wymienionych wyżej, A.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy (oświadczenie to stanowi jeden z elementów wzoru oferty). A.4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. A.1. do A.3. powinny być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: brak dokumentów C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: brak dokumentów D. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: brak dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, pok. nr 28b.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
(-) Burmistrz Miasta Pionki
SIWZ |