Gmina Miasto Pionki
ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie remontu elewacji budynku Urzędu Miasta Pionki
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniają wymogi określone w art. 22 ww. ustawy. W celu potwierdzenia spełnienia tych warunków Wykonawcy mają obowiązek przedstawić wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. IV specyfikacji, a dotyczące spełnienia warunków formalnych stawianych Wykonawcy.
Wysokość wadium: 2000 zł. Kryterium wyboru oferty - 100 % cena.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia na przetarg można odebrać w siedzibie Zamawiającego, tj. w Pionkach, ul. Kolejowa 97, pokój 20, w godzinach pracy Urzędu Miasta.
Termin i miejsce składania ofert: 18.03.2005r. do godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr1.
Termin wykonania zamówienia – do dnia 25.06.2005r.
Termin związania z ofertą - 30 dni. Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych i wariantowych. Informacji na temat przetargu udziela inspektor Piotr Stolarski, pokój 20, tel. 3414 231.
( - ) Burmistrz Miasta Pionki |