bip.pionki.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Miasta Pionki www.pionki.pl
Organizacja Urzędu > Wydział Mienia Gminnego strona główna 

Wydział Mienia Gminnego
 
Wydział Mienia Gminnego 
Kierownik: Danuta Zygadło
Adres: 26-670 Pionki, Al. Jana Pawła II 15
Telefon: 048 - 341 42 40
Fax: 048 - 341 42 05
Email:
Pokój: 23
Pracownicy:

 

prowadzi sprawy i odpowiada za realizację zadań w zakresie planowania rozwoju przestrzennego miasta oraz gospodarowania mieniem gminy, a w szczególności do spraw z zakresu wydziału należy:

Referat ds. Gospodarowania mieniem Gminy

w zakresie planowania przestrzennego

  1. przygotowywanie dokumentacji do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego - służących do określania polityki przestrzennej gminy,

  2. wydawanie na wniosek zainteresowanych zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w oparciu o miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego,

  3. wydawanie na wniosek zainteresowanych wypisów i wyrysów z obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,

  4. wydawanie opinii w formie postanowień dot. wstępnych projektów podziałów nieruchomości,

w zakresie geodezji:

  1. zatwierdzanie projektów podziałów nieruchomości,

  2. prowadzenie operatów nazewnictwa ulic i numeracji porządkowej nieruchomości,

  3. nadawanie numeracji porządkowej nieruchomościom,

  4. dokonywanie rozgraniczeń nieruchomości z urzędu lub na wniosek strony,

  5. scalanie nieruchomości,

  6. wykonywanie prac związanych z ujawnianiem w księgach wieczystych podziałów nieruchomości będących własnością Gminy,

  7. okazywanie granic nabywcom nieruchomości stanowiących własność miasta.

w zakresie gospodarowania mieniem gminnym:

  1. gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości,

  2. przejmowanie nieruchomości od osób fizycznych i prawnych,

  3. wykup oraz wywłaszczenie nieruchomości na inwestycje celu publicznego

  4. nabywanie nieruchomości do gminnego zasobu nieruchomości

  5. wykonywanie prawa pierwokupu nieruchomości,

  6. sprzedaży nieruchomości,

  7. sprzedaż lokali mieszkalnych,

  8. oddawanie w użytkowanie wieczyste, dzierżawę i najem

  9. oddawanie nieruchomości w użyczenie oraz trwały zarząd,

  10. obciążanie nieruchomości ograniczonymi prawami rzeczowymi,

  11. przekazywanie nieruchomości w drodze protokołu zdawczo-odbiorczego,

  12. naliczanie należności za korzystanie z nieruchomości oraz współpraca ze służbami finansowymi Urzędu w zakresie windykacji należności,

  13. wydawanie zezwoleń na wykreślenie hipotek z ksiąg wieczystych,

  14. naliczanie opłat za wieczyste użytkowanie,

  15. wydawanie decyzji ustalających wysokość opłaty adiacenckiej z tytułu zwiększenia wartości nieruchomości

  16. przygotowywanie przy współpracy z Biurem Prawnym projektów uchwał Rady w sprawie gospodarowania mieniem gminnym,

  17. inwentaryzowanie i prowadzenie ewidencji gminnego zasobu nieruchomości, w tym gminnego zasobu lokali mieszkalnych i użytkowych

  18. koordynowanie działań przy realizacji projektów partnerstwa publiczno – prywatnego,

2) w zakresie zarządzania Parkiem Przemysłowym

  1. sprzedaż składników wyposażenia i elementów zbędnej infrastruktury technicznej;

  2. sporządzanie wstępnych założeń do planów podziału nieruchomości;

  3. sporządzanie umów dzierżawy i najmu składników mienia na terenie ZTS;

  4. administrowanie wynajmowanymi zasobami;

  5. przygotowanie koncepcji i założeń do programów zarządzania zasobem;

  6. inwentaryzowanie, kompletowanie i organizowanie zasobu dokumentacji technicznej i budowlanej;

  7. przygotowanie wstępnej opinii w zakresie planów rozwojowych infrastruktury technicznej (sieć wodociągowa, energetyczna i gazowa) na terenie ZTS, przedstawianych Burmistrzowi do zatwierdzenia;

  8. przygotowanie założeń do oferty współpracy z potencjalnymi inwestorami;

  9. obsługa kontaktów gospodarczych dotyczących terenu ZTS Pronit

  10. współpraca ze stanowiskiem ds. ochrony środowiska w zakresie rekultywacji terenów,

  1. przygotowanie wstępnych założeń dla prowadzenia racjonalnej gospodarki leśnej;

  2. przygotowanie dokumentacji przetargowej do sprzedaży składników zasobu;

  3. przygotowanie założeń i współpraca w zakresie przygotowania rocznego planu gospodarowania gminnym zasobem nieruchomości;

  4. podejmowanie innych zleconych przez Burmistrza czynności w zakresie zarządzania składnikami mienia;

 
Obowiązuje od: 2008-01-01   Data wprowadzenia informacji 2008-07-17 15:33:26 Informację zaktualizowano 2009-12-07 14:19:27, wprowadzający: Halina Mikulska

Zobacz:
 Regulamin pracy .  telefony kontakty kompetencje . 
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.pionki.pl