bip.pionki.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Miasta Pionki www.pionki.pl
Zamówienia Publiczne strona główna 

Ogłoszenia o zamówieniach publicznych
Montaż stolarki okiennej z PVC oraz stolarki
drzwiowej aluminiowej w budynku PSP Nr 5 
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
o szacunkowej wartości nie przekraczającej kwot wynikających z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy pzp na montaż stolarki okiennej z PVC oraz stolarki drzwiowej z profili aluminiowych w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5 przy ul. Targowej w Pionkach

Data zamieszczenia w BZP: : 27.05.2008, numer ogłoszenia: 111414 - 2008;


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki, al. Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 0-48 341-42-01, fax 048 341-42-31.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż stolarki okiennej z PVC oraz stolarki drzwiowej z profili aluminiowych w budynku Publicznej Szkole Podstawowej Nr 5 przy ul. Targowej w Pionkach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest montaż stolarki okiennej z PVC z przymurowaniami otworów okiennych oraz stolarki drzwiowej z profili aluminiowych w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Targowej w Pionkach. Zamówienie to w szczególności obejmuje:
1) demontaż starej stolarki okiennej i drzwiowej oraz jej zagospodarowanie (likwidacja) w swoim zakresie, za wyjątkiem skrzydeł okiennych, które należy złożyć w magazynie Zamawiającego na terenie Pionek,
2) montaż stolarki okiennej i drzwiowej zgodnej z załącznikiem nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - P.T. wymiany stolarki w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5 w Pionkach oraz załącznikiem Nr 4 - drzwi wejściowe do budynku szkoły. Stolarka spełnia wymagania wymienione w załączniku Nr 3 i Nr 4 do SIWZ oraz dla okien z PVC: materiał PCV biały, uszczelki z EPDM, mikrowentylacja, blokada błędnego położenia klamki, profil PVC minimum 5-komorowy (w ramie, w skrzydle, w słupku min. 3 -komorowy) wzmocniony kształtownikiem pełnym ze stali ocynkowanej o gr. min. 2 mm, grubość zewnętrznej ścianki profilu PCV minimum 2,8 mm. Dla drzwi z profili aluminiowych: profil aluminiowy ciepły w kolorze białym, szyba zewnętrzna i wewnętrzna wzmocniona klasy P2A.
3) montaż nawiewników do wszystkich okien - typu Ventair II TR lub równoważnych,
4) montaż parapetów zewnętrznych do wszystkich montowanych okien. Parapet z blachy powlekanej w kolorze białym. Parapety należy zabezpieczyć przed podciekaniem. Parapety szerokości 25 cm,
5) naprawa ościeży zewnętrznych i wewnętrznych po przeprowadzonym montażu,
6) malowanie ościeży wewnętrznych oraz całej ściany wewnętrznej z oknami farbą akrylową w kolorze białym,
7) demontaż i ponowny montaż parapetu wewnętrznego tak, aby stykał się on z ościeżnicami nowych zamontowanych okien z PVC,
8) zamurowanie otworów okiennych w ścianach bloczkami Termoreks gr. 36cm (lub 24 +12cm) na zaprawie cementowo-wapiennej - wg Projektu technicznego, będącego załącznikiem Nr 3 do SIWZ,
9) wykonanie tynków wewnętrznych na wymurowanych ścianach i ościeżach,
10) docieplenie wymurowanych ścian styropianem gr. 6 cm i wykonaniem jednej warstwy siatki
11) wykonanie tynku zewnętrznego barwionego w kolorze jasnobrązowym na wykonanych domurowanich i ościeżach,
Rodzaj robót oraz ich zakres do wykonania w ramach zamówienia obejmuje:
1) wszystkie prace określone w przedmiarze robót (załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), przewidziane do wykonania w P.T. wymiany stolarki w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5 w Pionkach (załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), wymiana drzwi wejściowych do budynku szkoły wg załącznika nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oraz inne prace określone w punkcie II niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) inne roboty nie wymienione w przedmiarze, których konieczność wykonania podczas realizacji przedmiotu umowy wyniknie z przepisów prawa, norm technicznych, funkcji użytkowej obiektu oraz celu wykonywanych prac.
Prace budowlane należy prowadzić zgodnie z P.T. wymiany stolarki w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5 w Pionkach oraz zgodnie ze specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik Nr 6 do SIWZ.
Uwarunkowania dotyczące wykonywania robót:
1) w czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac trzeba utrzymywać w należytym porządku,
2) po zakończeniu prac każdego etapu uprzątnięcie stanowiska do stanu istniejącego przed remontem,
3) roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej,
4) zastosowane materiały będą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu prawa budowlanego oraz wymogom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków:
1) zapewnia właściwą organizację robót, urządzenie i zabezpieczenie placu budowy,
2) przestrzega przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za ich naruszenie,
3) zapewnia prawidłowe składowanie i ochronę materiałów oraz sprzętu.
4) uporządkuje teren budowy po zakończeniu robót.
Przed przystąpieniem do wyceny należy dokonać wizji lokalnej budynku szkoły (otworów okiennych i drzwiowych przeznaczonych do wymiany). Przed przystąpieniem do wykonania każdego okna i drzwi należy dokonać własnych pomiarów. Szerokość i wysokość okien i drzwi musi być co najmniej równa szerokości i wysokości otworu w świetle ościeży zewnętrznych, jednak nie więcej niż 2 cm (po 1 cm z każdej strony).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowego cięcia sprawdzającego dwóch losowo wybranych profili - na koszt wybranego Wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.26.25.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: o udzielenie zamówienia, objętego niniejszym postępowaniem, mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy a opisanych powyżej.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków opisanych powyżej Wykonawcy mają obowiązek przedstawić wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. V specyfikacji.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę wszystkich oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. V specyfikacji, wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie złożenie któregokolwiek z wymaganych oświadczeń i dokumentów w wyznaczonym terminie lub nie spełnienie chociażby jednego warunku będzie uważane za nie spełnianie warunków udziału w postępowaniu i skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta taka zostanie odrzucona. Przyczyną odrzucenia oferty będą również wszelkie odstępstwa treści złożonej oferty od treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub jej niezgodność z ustawą.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, wymienionych wyżej,
A.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy (oświadczenie to stanowi jeden z elementów wzoru oferty).
B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: brak dokumentów.
C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: brak dokumentów.
D. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
D.1) Aprobata Techniczna oferowanych drzwi wejściowych z kształtowników aluminiowych z przekładką termiczną wydana przez Instytut Techniki Budowlanej, systemu Yawal System PI 50 lub równoważnego - pierwsza strona,
D.2) Atest Higieniczny na oferowany profil aluminiowy z przekładką termiczną, wydany przez Państwowy Zakład Higieny,
D.3) Aprobata Techniczna oferowanych okien i drzwi balkonowych z kształtowników PVC wydana przez Instytut Techniki Budowlanej - pierwsza strona,
D.4) Atest Higieniczny na oferowany profil z PVC, wydany przez Państwowy Zakład Higieny,
D.5) Świadectwo badań potwierdzające współczynnik przenikania ciepła dla szyby zespolonej jednokomorowej U mniejszy lub równy 1,1 W/m2oK (szyba wewnętrzna i zewnętrzna zwykła 4 + 4/16),
D.6) Świadectwo kwalifikacyjne potwierdzające spełnienie wymagań dla klasy P2A oferowanych szyb ochronnych,
D.6) Certyfikat uprawniający do oznaczenia oferowanej szyby zespolonej jednokomorowej 4 + 4/16 znakiem bezpieczeństwa,
D.7) Kosztorys ofertowy na wykonywane prace.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki
Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, pok. Nr 20,.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki
Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, Biuro podawcze,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


(-) Burmistrz Miasta Pionki

Projekt c1

Projekt c2

drzwi wejściowe

przedmiar zal. nr5

spec tech

wyjaśnienie SIWZ

 specyfikacja_ okna_szkola_nr5.pdf
Data wprowadzenia informacji 2008-05-27 14:08:59, wprowadzający: Piotr Stolarski

Zobacz:
 Ogłoszenia o zamówieniach publicznych .  Ogłoszenia o wynikach postępowań o zamówienia publiczne .  rocznik 2009 .  rocznik . 
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.pionki.pl