bip.pionki.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Miasta Pionki www.pionki.pl
Zamówienia Publiczne strona główna 

Ogłoszenia o zamówieniach publicznych
 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: MZUK 03/07. Nazwa zadania:  Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu do selektywnej zbiórki stałych odpadów komunalnych

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 163, poz. 1164 z p. zm.) Urząd Miasta Pionki zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I.                    Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gmina Miasto Pionki - Urząd Miasta Pionki

Aleja Jana Pawła II 15

26-670 Pionki

Postępowanie w imieniu zamawiającego przygotowuje i przeprowadza:

Miejski Zakład Usług Komunalnych

26-670 Pionki, ul. Leśna 5

Strona www. bip.pionki.pl

E-mail: mzukpionki@onet.plnormal">mzukpionki@onet.pl style="FONT-SIZE: 11pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Arial">

Tel/fax: (048) 612 07 22; (048) 612 67 40

Godziny urzędowania: od pon. do piąt. w godz. 7:00 do 15:00   

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:  www. bip.pionki.pl   

Na wniosek Wykonawcy SIWZ można uzyskać: MZUK - 26-670 Pionki, ul. Leśna 5 pok. Nr 34

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego do wywozu nieczystości stałych o DMC nie mniejszej niż 18000 kg i pojemności zabudowy 18 m2.

 

Wspólny Słownik Zamówień: Kod CPV - 34144511-3  Pojazdy do zbierania odpadów#45

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

VI. Termin wykonania zamówienia: do 31.10.2007 r

 

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1.    Posiadają uprawnienia do wykonywania wymaganej przedmiotem zamówienia działalności, czynności zgodnie z wymogami ustawowymi,

2.    Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3.    Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4.    Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych

Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:

1.Oświadczenie Wykonawcy (wg załączonego wzoru), że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. V SIWZ.

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie.

 

Ocena spełnienia tych warunków

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

 

VIII. Informacja na temat wadium:  zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Nazwa kryteriumcena

Waga - 100%

#61

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2007-07-25 do godz. 12:00

 w siedzibie prowadzącego postępowanie:

 Miejski Zakład Usług Komunalnych

26-670 Pionki, ul. Leśna 5

Pokój nr 30

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2007-07-25, o godz. 12:30

 w siedzibie prowadzącego postępowanie:

 Miejski Zakład Usług Komunalnych

26-670 Pionki, ul. Leśna 5

Pokój nr 34

                          

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.

                          

 

XIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr poz. 119930-2007 dnia 16-07-2007 r.

 

Pionki, 16-07-2007

 SIWZ smieciarka.doc
Data wprowadzenia informacji 2007-07-16 16:32:43, wprowadzający: Zenon Wieczorek, autor: Bernacik Włodzimierz

Zobacz:
 Ogłoszenia o zamówieniach publicznych .  Ogłoszenia o wynikach postępowań o zamówienia publiczne .  rocznik 2009 .  rocznik . 
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.pionki.pl