OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: MZUK 02/09. Nazwa zadania: Termomodernizacja budynku ul. Mickiewicza 51
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058) Miejski Zakład Usług Komunalnych zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Wspólnota Mieszkaniowa
nieruchomości przy ul. Mickiewicza 51 w Pionkach
Postępowanie w imieniu Zamawiającego przygotowuje i przeprowadza:
Miejski Zakład Usług Komunalnych
26-670 Pionki, ul. Leśna 5
strona www.bip.pionki.pl
e-mail: mzukpionki@onet.pl
tel/fax: (048) 612 07 22; (048) 612 67 40
godz. urzędowania: od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 15:00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pionki.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać:
nieodpłatnie w siedzibie prowadzącego zamówienie.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Termomodernizacja budynku wielorodzinnego przy ul. Mickiewicza 51 w Pionkach obejmująca:
1) Ocieplenie ścian budynku.
2) Ocieplenie stropodachu.
3) Naprawa balkonów.
4) Wymiana i likwidacja stolarki okiennej.
5) Modernizacja i usprawnienie instalacji CO.
6) Obróbki blacharskie
Zgodnie z projektem technicznym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, audytem energetycznym budynku i przedmiarem robót.
Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych.
Wspólny Słownik Zamówień: CPV - 45321000-3
#47
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia: do dnia 30.09.2009 r
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną oferenci spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 Pzp.
Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Pzp (załącznik Nr 1 do SIWZ).
2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.
5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wartości nie mniejszej niż wartość zamówienia.
Ocena spełnienia tych warunków:
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5000,00 zł, słownie: pięć tysięcy zł.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
|
|
cena wykonania zamówienia brutto |
|
#70
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2009-05-21 do godz. 12:00
w siedzibie prowadzącego postępowanie:
Miejski Zakład Usług Komunalnych
26-670 Pionki, Leśna 5
Pokój nr 30
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-05-21, o godz. 12:15
w siedzibie prowadzącego postępowanie:
Miejski Zakład Usług Komunalnych
26-670 Pionki, Leśna 5
Pokój nr 28
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2009-06-20.
XIII. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
XIV. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 125568-2009 dnia 2009-04-29
p.o. DYREKTORA
Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych
inż. Andrzej Witerski
____________________________________
Prowadzący postępowanie w imieniu Zamawiającego
SIWZ Mickiewicza.doc Mickiewicza przedmiar.pdf |