bip.pionki.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Miasta Pionki www.pionki.pl
Załatwianie spraw w Urzędzie Miasta strona główna 

Zagospodarowanie przestrzenne
ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENNE 

ZADANIA WYNIKAJĄCE Z USTAWY O PLANOWANIU I ZAGOSPODAROWANIU PRZESTRZENNYM


 


1/. Miejsce złożenia dokumentów:Sekretariat Burmistrza Miasta  pok. Nr 1


 


2/. Miejsce udzielania informacji : Pok. Nr 23  tel. 341-42-41 W godzinach pracy Urzędu


 


3/. Wymagane dokumenty:  Wniosek + załączniki w zależności od rodzaju załatwianej sprawy


 


4/. Wymagane opłaty:  Opłaty skarbowe : Podanie 5.0 zł ,  Załącznik 0.50 zł   


 


Pozostałe zgodnie z ustawa o opłatach skarbowych. Opłata administracyjna za wydanie informacji o terenie 35.0 zł


 


5/. Podstawa prawna: - ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym  z dnia 27 marca 2003 r. / Dz.U.Nr 80 poz. 717 z dnia 10 maja 2003 r. /  - ustawa Prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. / Dz.U.Nr 62 poz. 627 z późniejszymi zmianami /,- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami  / Dz. U. Nr 46 poz. 543  z 2000 r. z późniejszymi zmianami /.  - inne


 


6/.  Termin załatwienia ZGODNIE Z KPA


 


 

 Uchwała Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Pionki
Data wprowadzenia informacji 2003-10-15 17:08:53 Informację zaktualizowano 2004-03-09 07:19:41, wprowadzający: Sameh Mizer

Zobacz:
 Akt urodzenia .  Akt zgonu .  Akt małżeństwa .  Dowód osobisty .  Meldunek .  Działalność gospodarcza .  Ochrona środowiska .  Nieruchomości .  Sprzedaż mieszkań .  Zagospodarowanie przestrzenne .  Zajęcie pasa drogowego .  Dotacje .  Opłaty .  Podatki .  Współpraca z organizacjami pożytku publicznego . 
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.pionki.pl