bip.pionki.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Miasta Pionki www.pionki.pl
Zarządzenia Burmistrza strona główna 

Rocznik 2003
98/2003 

ZARZĄDZENIE NR  98/2003

BURMISTRZA MIASTA  PIONKI

z dnia 6 listopada 2003 roku

 

w sprawie: strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej
                 miasta Pionki.

 

§1

Miasto Pionki prowadzi stronę podmiotową Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem http://bip.pionki.pl zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. z 2001r. Nr 112 poz. 1198), Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. z  2002 r. Nr 67 poz. 619) i innymi obowiązującymi przepisami.

 

§2

1.      Administratorem strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej w rozumieniu art.16 ust.1 p.1) Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. z  2002 r. Nr 67 poz. 619)  jest Pan Ryszard Szwabowicz.

2.      Administrator strony udziela pomocy, wprowadza zmiany na stronie w zakresie organizacji menu i wyglądu strony, nadaje i zmienia loginy i hasła.

 

§3

1.      Kierownicy referatów, wydziałów, samodzielni pracownicy Urzędu Miasta oraz kierownicy jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Pionki mają obowiązek wprowadzać, aktualizować i usuwać nieaktualne dane w zakresie ustalonym w przepisach, o których mowa w §1 wg Załącznika Nr 1 do niniejszego Zarządzenia. W razie zmiany strony BIP i zmian organizacyjnych Załączniki Nr 1 i 2 są aktualizowane przez administratora strony podmiotowej.

2.      Wprowadzanie danych jest dokonywane przez internet a w razie jeśli odpowiedzialny za wprowadzanie danych lub podległy mu pracownik nie ma dostępu do internetu to przekazuje dane administratorowi strony zapisane w formie elektronicznej na dyskietce 3,5’ o pojemności 1,44MB.

3.      Osoby wymienione w p.1 otrzymują w poufnych Załącznikach Nr 2 dane umożliwiające dostęp do strony podmiotowej BIP w celu wprowadzania i edycji danych.

 

§4

Pracownicy Urzędu Miasta wymienieni w §3 p.1 wykorzystują elektroniczne konta wg adresów podanych w Załączniku Nr 1 do korespondencji służbowej, szczególnie wewnętrznej, w tym do przekazywania Radzie Miasta podjętych uchwał w formie elektronicznej.

 

§5

Ustalam termin wprowadzenia danych na stronę podmiotową Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.pionki.pl  na 12.12.2003r.

 

§6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem powzięcia.

 
Data wprowadzenia informacji 2003-11-24 12:48:15, wprowadzający: Ryszard Szwabowicz
48/2003 

ZARZĄDZENIE Nr 48/2003


BURMISTRZA MIASTA PIONKI


z dnia 22 maja 2003 r.



w sprawie: powołania obwodowych komisji do spraw referendum.


 Na podstawie art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 14 marca 2003 r. o referendum ogólnokrajowym ( Dz. U. Nr 57, poz. 507 )


zarządza się, co następuje:


§ 1


Powołuje się obwodowe komisje do spraw referendum o nazwach i w składach osobowych określonych w załącznikach od nr 1 do nr 11.


§ 2



 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu.


 


 



                                                                                             

 
Data wprowadzenia informacji 2003-11-25 12:18:01 Informację zaktualizowano 2003-11-25 13:02:00, wprowadzający: Alina Gola
49/2003 

ZARZĄDZENIE Nr 49/03

BURMISTRZA MIASTA PIONKI

z dnia 19 maja 2003

 

w sprawie: zmiany Zarządzenia Nr 31/2003 Burmistrza Miasta Pionki z dnia 28 marca 2003 r.

 

Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy

(Dz. U. Nr 24, poz. 141 z późn. zm.) z uwzględnieniem zmiany dokonanej ustawą

z dnia 26 lipca 2002 r. z dnia ( Dz. U. Nr 135, poz. 1146 ) oraz art. 24 ustawy

z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 142, poz. 1593 z 2001 r. z późn. zm. )

§ 1

W § 11 ust. 1 Regulaminu Pracy otrzymuje następujące brzmienie:

“ Godziny rozpoczynania i kończenia pracy ustala się w sposób następujący:

  • poniedziałek od godz. 8.00 do godz. 16.00,
  • wtorek, środa, czwartek, piątek od godz. 7.30 do godz. 15.30”. 

§ 2

Zarządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.

 
Data wprowadzenia informacji 2003-11-25 12:33:53 Informację zaktualizowano 2003-11-25 13:03:10, wprowadzający: Alina Gola
81/2003 

Zarządzenie Nr 81/2003

Burmistrza Miasta Pionki

z dnia 8 września 2003 r. 

w sprawie: upoważnienia osób uprawnionych do przyjmowania faktur. 

 Na podstawie § 35 ust.1 pkt.13 Rozporządzenia Ministra Finansów

z dnia 22 marca 2002 r. w sprawie wykonywania niektórych przepisów ustawy

o podatkach od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym (Dz. U. Z 2002 r. Nr 27 poz. 268 z późn. zm.)

zarządzam, co następuje:

§ 1.

Do przyjmowania oraz podpisywania faktur związanych z dokonywaniem zakupów towarów bądź świadczenia usług na rzecz Urzędu Miasta w Pionkach a także jednostek podległych

upoważniam

następujących pracowników Urzędu:

  1. Panią Jadwigę Sadal- Szewczyk
  2. Panią Anetę Korczak
  3. Pana Ryszarda Szwabowicza
  4. Panią Mirosławę Bogumił
  5. Pana Sameha Abu Mizera

                                                               § 2.

 Szkolenie z zakresu obowiązków związanych z przyjmowaniem faktur VAT

dla osób upoważnionych w § 1 powierzam Pani Skarbnik Miasta.

 

§ 3. 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu.

 
Data wprowadzenia informacji 2003-11-25 12:45:30 Informację zaktualizowano 2003-11-25 13:04:17, wprowadzający: Alina Gola
55/2003 

ZARZĄDZENIE Nr 55/03


BURMISTRZA MIASTA PIONKI


z dnia 6 czerwca 2003 r.


w sprawie: powołania komisji do przeprowadzania przetargów w roku 2003 r.


Na podstawie art. 20 a ustawy o zamówieniach publicznych w związku z organizowanymi przetargami o wartości zamówienia powyżej 30.000 Euro organizowanymi przez Referat Promocji i Aktywizacji Gospodarczej w 2003 r. oraz odbiorami robót budowlanych i przeglądami gwarancyjnymi wynikającymi z zawartych umów w następstwie postępowań o udzielenie zamówień publicznych


zarządza się, co następuje:


§ 1


Powołuję Komisję w następującym składzie:


1/ Pan Ryszard Szwabowicz – Przewodniczący


2/ Pan Piotr Stolarski – Sekretarz


3/ Pan Marian Majewski – członek


§ 2


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


 
Data wprowadzenia informacji 2003-11-25 12:51:13 Informację zaktualizowano 2003-11-25 13:05:15, wprowadzający: Alina Gola
70/2003 

ZARZĄDZENIE Nr 70/2003


BURMISTRZA MIASTA PIONKI


z dnia 17 lipca 2003 r.


w sprawie: powołania komisji konkursowej.


W celu rozstrzygnięcia konkursu na wykonanie projektu pod nazwą:


“ Koncepcja budowy pawilonu sportowego wraz z trybunami na stadionie w Pionkach”


zarządzam, co następuje:


§ 1


Powołuję Komisję Konkursową w składzie:


1/ Pani Magdalena Abu Mizer,


2/ Pani Ewa Cybulska,


3/ Pan Stanisław Pacan,


4/ Pan Krzysztof Miśkiewicz,


5/ Pan Ryszard Szwabowicz,


6/ Pan Łukasz Śmietanka,


7/ Pan Paweł Turski.


§ 2


Konkurs rozstrzygnie Komisja w terminie do dnia 26 sierpnia 2003 r. oraz przedstawi propozycje podziału nagród.


 § 3


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 
Data wprowadzenia informacji 2003-11-25 12:55:10 Informację zaktualizowano 2003-11-25 13:06:13, wprowadzający: Alina Gola
72/2003 

ZARZĄDZENIE Nr 72/2003

BURMISTRZA MIASTA PIONKI

z dnia 07 sierpnia 2003 r.

w sprawie: powołania Komisji.

                         W związku z likwidacją Przedszkola Nr 7 w Pionkach przy ul. Radomskiej 9

zarządzam, co następuje:

§ 1

Powołuję Komisję w następującym składzie:

  1. Pani Zofia Jaroszek – Przewodnicząca
  2. Pani Alina Krystkowiak
  3. Pani Beata Pietrus
  4. Pan Piotr Stolarski

§ 2

Zadaniem Komisji jest protokolarne przejęcie budynku po Przedszkolu Nr 7 i zabezpieczenie mienia przed włamaniem i kradzieżą.

 § 3

Zrządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 
Data wprowadzenia informacji 2003-11-25 12:58:40 Informację zaktualizowano 2003-11-25 13:07:08, wprowadzający: Alina Gola
76/2003 

ZARZĄDZENIE Nr 76/2003

BURMISTRZA MIASTA PIONKI

z dnia 22 sierpnia 2003 r.

w sprawie: powołania Komisji ds. kontroli rozliczania ciepła sprzedawanego przez MZUK w Pionkach.

W związku z podwyżkami wysokości opłat za ciepło sprzedawane przez Miejski Zakład Usług Komunalnych w Pionkach

zarządzam, co następuje: 

§ 1

W celu przeprowadzenia kontroli rozliczania ciepła powołuję Komisję w następującym składzie:

  1. Pan Ryszard Szwabowicz – Przewodniczący Komisji
  2. Pani Wanda Wardzińska
  3. Pani Zofia Jaroszek
  4. Pani Beata Pietrus
  5. Pani Jolanta Sarnecka

§ 2

Zadaniem Komisji jest kontrola rozliczeń ciepła sprzedawanego przez MZUK w sezonach zimowych 2001/2002 i 2002/2003 oraz przedstawienie wniosków w sprawach cen, sposobu rozliczania i oszczędzania energii cieplnej.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 
Data wprowadzenia informacji 2003-11-25 13:43:39 Informację zaktualizowano 2004-03-04 14:21:58, wprowadzający: Sameh Mizer
86/2003 

ZARZĄDZENIE Nr 86/2003

BURMISTRZA MIASTA PIONKI

z dnia 30 września 2003 r.

 

 w sprawie: powołania Komisji Przetargowej.

W celu rozstrzygnięcia przetargów na wyposażenie Gminnego Centrum Informacji w Pionkach, ul. Kolejowa 34 w sprzęt komputerowy i biurowy

zarządzam co następuje:

§ 1.

Powołuję Komisję Przetargową w następującym składzie:

  1. Pan Ryszard Szwabowicz- Przewodniczący
  2. Pan Dariusz Dygas-Sekretarz
  3. Pani Alina Gola
  4. Pani Aneta Korczak

§2.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 
Data wprowadzenia informacji 2003-11-25 13:51:11 Informację zaktualizowano 2003-11-25 13:53:58, wprowadzający: Alina Gola
110/2003 

ZARZĄDZENIE Nr 110/2003

Burmistrza Miasta Pionki

z dnia 4 grudnia 2003r.

w sprawie: powołania miejskiego zespołu reagowania

Na podstawie art.12 ustawy z dnia 18 kwietnia 2002r. o stanie klęski żywiołowej (Dz.U.Nr 62, poz.558, Nr 74, poz676) oraz §3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 03 grudnia 2002r. w sprawie tworzenia gminnego zespołu reagowania, powiatowego i wojewódzkiego zespołu reagowania kryzysowego oraz Rządowego Zespołu Koordynacji Kryzysowej i ich funkcjonowania (Dz.U.Nr215, poz. 1818) w związku z art.7 ust. 1 pkt 14 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. nr 142 poz. 1591 ze zmianami)

Burmistrz Miasta Pionki

zarządza co następuje:

§1

  1. Powołuje się miejski zespół reagowania składający się z szefa, zastępcy oraz grup roboczych o charakterze stałym i czasowym.

  2. W skład grup roboczych o charakterze stałym wchodzą:

    1. grupa planowania cywilnego;

    2. grupa monitorowania, prognoz i analiz.

  3. W skład grup roboczych o charakterze czasowym wchodzą:

1) grupa operacji i organizacji działań;

2) grupa zabezpieczenia logistycznego;

3) grupa opieki zdrowotnej i pomocy socjalno-bytowej.

                                                                            §2

Zasady funkcjonowania miejskiego zespołu reagowania określa regulamin bieżących prac zespołu oraz działań w sytuacjach zagrożeń katastrofą naturalną lub awarią techniczną noszącą znamiona klęski żywiołowej, stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.

                                                                   §3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu.

Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 110/2003

Burmistrza Miasta Pionki z dnia 04.12.2003r.

REGULAMIN ORGANIZACYJNY

MIEJSKIEGO ZESPOŁU REAGOWANIA

 

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

§1.

  1. Regulamin organizacyjny Miejskiego Zespołu Reagowania określa szczegółową organizację oraz tryb pracy Zespołu, a także zakresy działania jego grup stałych i czasowych.

  2. Ilekroć w Regulaminie jest mowa o:

1.Zespole – należy rozumieć Miejski Zespół Reagowania

2.Szefie Zespołu – należy rozumieć Szefa Miejskiego Zespołu Reagowania Urzędu Miasta w Pionkach

3.MCR – należy rozumieć Miejskie Centrum Reagowania

 

II. STRUKTURA ORGANIZACYJNA ZESPOŁU

§2.

W skład Zespołu wchodzą :

1. Szef Zespołu – Burmistrz Miasta

2. Zastępca Szefa Zespołu – Dowódca Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Pionkach

3.Grupy robocze o charakterze stałym:

a/ grupa planowania cywilnego;

b/ grupa monitorowania, prognoz i analiz.

4. Grupy robocze o charakterze czasowym:

a/grupa operacji i organizacji działań;

b/grupa zabezpieczenia logistycznego;

c/grupa opieki zdrowotnej i pomocy socjalno-bytowej.

§3.

Grupy robocze o charakterze stałym stanowią Miejskie Centrum Reagowania będące komórką organizacyjną Urzędu Miasta z lokalizacją w siedzibie Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Pionkach.

W skład grup roboczych o charakterze stałym wchodzą:

a/ grupa planowania cywilnego:

1/ inspektor ds. obrony cywilnej w Urzędzie Miasta,

2/ Kierownik Referatu Promocji i Aktywizacji Gospodarczej Urzędu Miasta,

3/ Prezes Zarządu Miejskiego Ochotniczej Straży Pożarnej;

b/ grupa monitorowania, prognoz i analiz:

1/ Kierownik Wydziału Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta,

2/ Komendant Komisariatu Policji w Pionkach,

3/ Komendant Straży Miejskiej,

4/ Zastępca Dowódcy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Pionkach;

c/ w uzasadnionych przypadkach wyznaczeni pracownicy Urzędu Miasta, miejskich zakładów i jednostek organizacyjnych.

§4.

Grupy robocze o charakterze czasowym:

1.W skład grupy operacji i organizacji działań wchodzą :

1. Przedstawiciel Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Pionkach,

2. Naczelnik Miejskiej Ochotniczej Straży Pożarnej,

3. Przedstawiciel Komisariatu Policji w Pionkach,

4. Dyrektor Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych,

5. Kierownik Pogotowia Ratunkowego,

6. Kierownik Posterunku Energetycznego,

7. Kierownik Rozdzielni Gazowej;

2.W skład grupy zabezpieczenia logistycznego wchodzą :

1. Kierownik Wydziału Organizacji i Kadr Urzędu Miasta,

2. Kierownik Referatu Budownictwa i Geodezji Urzędu Miasta,

3. Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej,

4. Zastępca Dyrektora Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych,

5. Lekarz Weterynarii;

3.W skład grupy opieki zdrowotnej i pomocy socjalno-bytowej wchodzą:

1. Zastępca Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej,

2. Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach,

3. Przedstawiciel Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej “Medyk”,

4. Przedstawiciel Przychodni Lekarskiej “Zdrowie”,

3. Przedstawiciel Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych,

4. Kierownik Wydziału Edukacji i Sportu Urzędu Miasta,

5. Przedstawiciel Zespołu Parafialnego “Caritas” Pionki,

6. Przedstawiciel Związku Harcerstwa Rzeczypospolitej,

7. Przedstawiciel Związku Harcerstwa Polskiego.

4.Skład osobowy poszczególnych grup roboczych o charakterze czasowym może zostać rozszerzony przez Szefa Zespołu o przedstawicieli grupy ekspertów lub innych specjalistów w zależności od rodzaju zdarzenia.

 

III. TRYB PRACY ZESPOŁU

§5.

1.Grupy robocze o charakterze stałym pracują zgodnie z rozkładem czasu pracy obowiązującym w Urzędzie z zapewnieniem dobowych dyżurów.

2.W czasie obowiązywania stanu klęski żywiołowej Zespół pracuje w składzie grup roboczych o charakterze stałym i czasowym, w trybie ciągłym z zapewnieniem zmianowej pracy osób wchodzących w ich skład.

§6.

1.Posiedzenia Zespołu zwołuje jego Szef, nie rzadziej niż raz na kwartał, a także w zależności od potrzeb.

2.W przypadkach wymagających natychmiastowej analizy i oceny zagrożenia, koordynacji lub kierowania działaniami na obszarze miasta Szef Zespołu może zarządzić posiedzenie Zespołu w trybie natychmiastowym.

3. Posiedzeniami Zespołu kieruje Szef Zespołu, a w razie zaistnienia okoliczności uniemożliwiających sprawowanie jego funkcji, powierza on kierowanie pracami Zespołu wyznaczonemu przez siebie zastępcy.

4. Obsługę kancelaryjno-biurową zapewnia inspektor ds. obrony cywilnej Urzędu Miasta.

 

IV. ZADANIA REALIZOWANE PRZEZ ZESPÓŁ

§7.

Do zadań Zespołu należą w szczególności :

1/ monitorowanie występujących zagrożeń i prognozowanie rozwoju sytuacji,

2/ realizowanie procedur i programów reagowania w czasie nadzwyczajnego zagrożenia,

3/ opracowywanie i aktualizowanie planów reagowania kryzysowego,

4/ przygotowywanie warunków umożliwiających koordynację pomocy humanitarnej,

5/ realizowanie polityki informacyjnej związanej ze stanem klęski żywiołowej.

§8.

Do zadań Szefa Zespołu należy w szczególności:

1/ przygotowanie rocznego planu pracy Zespołu,

2/ opracowanie regulaminu bieżących prac Zespołu oraz działań w sytuacjach zagrożeń katastrofą naturalną lub awarią techniczną noszącą znamiona klęski żywiołowej,

3/ ustalenie przedmiotu i terminu posiedzeń,

4/ zawiadomienie o terminach posiedzeń,

5/ przewodniczenie posiedzeniom,

6/ zapraszanie na posiedzenia osób nie będących członkami Zespołu,

7/ inicjowanie i organizowanie prac Zespołu,

8/ dbałość o zapewnienie właściwego wyposażenia technicznego do pracy Zespołu.

§9

Zadania poszczególnych grup roboczych o charakterze stałym są następujące:

1. Zadania grupy planowania cywilnego:

a. określenie występowania i kategoryzacja miejscowych zagrożeń;

b. opracowywanie i uaktualnianie planu reagowania kryzysowego;

c. opracowywanie programów i procedur reagowania kryzysowego;

d. szacowanie strat oraz opracowywanie raportów odbudowy;

e. planowanie i organizowanie szkoleń oraz ćwiczeń;

f. opracowanie i aktualizacja bazy danych MCR;

g. przygotowywanie posiedzeń zgodnie z rocznym planem pracy;

h. tworzenie warunków dla współdziałania różnych podmiotów ratowniczych

i organizacji pozarządowych / system umów i porozumień /;

i. przedstawienie propozycji dotyczących treści wniosku Burmistrza Pionek o wprowadzeniu stanu klęski żywiołowej , w tym także zakresu ograniczeń wolności i praw człowieka i obywatela.

2 .Zadania grupy monitorowania, prognoz i analiz

a. bieżąca analiza możliwości wystąpienia zagrożeń;

b. formułowanie wniosków z bieżącej analizy i oceny zagrożeń;

c. uruchamianie procedur reagowania kryzysowego oraz systemu alarmowania;

d. prowadzenie ewidencji zasobów sił i środków reagowania kryzysowego;

e. obsługa urządzeń teleinformatycznych oraz przekazywanie i zbieranie dla potrzeb Miejskiego Zespołu: zadań, raportów, sprawozdań itp.;

f. zapewnienie standardowego wyposażenia stanowiska dyspozytorskiego i stanowisk pomocniczych w Centrum Reagowania dla służb dyżurnych Zespołu oraz utrzymanie ich we właściwym stanie technicznym;

g. prowadzenie “ Kart Zdarzeń” w wypadku uruchamiania grup o charakterze czasowym;

h. zapewnienie całodobowego dyżuru w Centrum Reagowania;

i. prowadzenie raportów odbudowy.

§10

Zadania poszczególnych grup roboczych o charakterze czasowym są następujące:

1.Zadania realizowane przez grupę operacji i organizacji działań:

a. prowadzenie bieżącej analizy i oceny zagrożenia oraz prognozowanie jego rozwoju;

b. przygotowanie możliwych wariantów likwidacji skutków zagrożenia;

c. koordynowanie działań służb oraz jednostek organizacyjnych;

d. sprawowanie nadzoru i kontroli nad bezpośrednimi działaniami w tym szczególnie nad systemem kierowania operacją;

e. prowadzenie niezbędnej dokumentacji z przebiegu zdarzenia;

f. sporządzanie bieżących i końcowych raportów, meldunków, sprawozdań do Centrum Reagowania Starosty.

2. Zadania realizowane przez grupę zabezpieczenia logistycznego:

a. zarządzanie zasobami , a w tym :

- prowadzenie bieżącej oceny i ewidencjonowanie potrzeb zgłaszanych przez siły ratownicze oraz poszkodowaną ludność,

- określenie priorytetów w zaopatrzeniu:

- pozyskiwanie materiałów i sprzętu dla zabezpieczenia warunków życiowych poszkodowanej ludności,

- określenie miejsc składowania zasobów,

- organizowanie dystrybucji materiałów, sprzętu i usług;

b. opracowywanie planu wsparcia logistycznego działań ratowniczych;

c. udział w opracowywaniu Raportu Odbudowy;

d. sporządzanie bieżących sprawozdań, meldunków, raportów o przebiegu działań w części dotyczącej logistyki.

3. Zadania realizowane przez grupę opieki zdrowotnej i pomocy socjalno-bytowej :

a. planowanie ,ocena i ewidencja potrzeb w zakresie opieki medycznej i pomocy socjalno-bytowej;

b. koordynowanie pomocy medycznej poszkodowanym oraz transportu rannych;

c. prowadzenie bazy danych o zasobach medycznych;

d. koordynowanie pomocy socjalno-bytowej i humanitarnej dla ludności poszkodowanej;

e. opracowywanie bieżących sprawozdań, meldunków i raportów o przebiegu działań w części dotyczącej opieki medycznej i pomocy socjalno-bytowej.

V. SPOSÓB DOKUMENTOWANIA DZIAŁAŃ I PRAC ZESPOŁÓW.

§11

Dokumentami działań i prac Zespołu są:

  1. roczny plan pracy,

  2. miejski plan reagowania kryzysowego,

  3. plany ćwiczeń,

  4. protokoły posiedzeń grup roboczych o charakterze stałym i czasowym,

  5. raporty bieżące i okresowe,

  6. karty zdarzeń, w przypadku uruchomienia grup roboczych o charakterze czasowym,

  7. raport odbudowy,

  8. inne niezbędne dokumenty.

§12

1. Miejski Plan Reagowania Kryzysowego określa przedsięwzięcia na wypadek zagrożeń noszących znamiona klęski żywiołowej, a w szczególności :

  1. zadania w zakresie monitorowania zagrożeń;

  2. bilans sił ratowniczych i środków technicznych niezbędnych do usuwania skutków zagrożeń;

  3. procedury uruchamiania działań przewidzianych w planie oraz zasady współdziałania a także sposoby ograniczania rozmiaru strat i usuwania skutków zagrożeń.

2. Miejski Plan Reagowania Kryzysowego jest uzgadniany z kierownikami jednostek organizacyjnych planowanych do użycia w realizacji przedsięwzięć określonych w planie, w zakresie dotyczącym tych jednostek , a następnie zatwierdzany przez organ administracji publicznej wyższego stopnia.

§13

Karta zdarzeń zawiera chronologiczny opis zdarzeń i wdrożonych działań oraz decyzji podejmowanych w celu likwidacji zagrożeń, pomocy poszkodowanym i ograniczeniu strat , a w szczególności informacje o:

  1. kolejności alarmowania sił ratowniczych;

  2. podmiocie kierującym działaniami ratowniczymi;

  3. podejmowanych decyzjach, w tym o zadaniach stawianych poszczególnym formacjom ratowniczym i podmiotom ujętym w planie reagowania kryzysowego;

  4. liczbie poszkodowanych i wielkości strat;

  5. sposobie udzielania pomocy i zabezpieczania terenu zdarzenia.

§14

1.Raport odbudowy zawiera opis i analizę skutków zaistniałego zdarzenia oraz propozycje działań mających na celu odbudowę, a w szczególności :

  1. szczegółowy wykaz strat w infrastrukturze oraz w potencjale ratowniczym;

  2. projekt harmonogramu likwidacji strat i odbudowy;

  3. wstępny bilans potrzeb finansowych w zakresie odbudowy.

2.Raport odbudowy jest przedstawiany właściwemu organowi kierującymi działaniami w czasie stanu klęski żywiołowej.

§15

Warunki techniczne i standardy wyposażenia zespołu powinny umożliwić efektywne wypełnianie zadań, zachowania ciągłości ich działania i wymiany informacji.

 
Data wprowadzenia informacji 2003-12-15 14:34:50 Informację zaktualizowano 2003-12-15 14:37:57, wprowadzający: Alina Gola

Zobacz:
 Rocznik 2003 .  Rocznik 2004 .  Rocznik 2005 .  Rocznik 2006 .  rocznik 2007 .  Rocznik 2007 .  Rocznik 2007 .  rocznik 2008 .  Rocznik 2008 .  Rocznik 2009 .  Rocznik 2010 . 
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.pionki.pl