Biuletyn Informacji Publicznej  Miasta Pionki  www.pionki.pl
MIASTO PIONKI
URZĄD MIASTA
Załatwianie spraw w Urzędzie Miasta
Załatwianie spraw z zakresu Starostwa Powiatowego w Radomiu
Organizacja Urzędu
RADA MIASTA
Organizacja Rady Miasta
Skład Rady Miasta Pionki
PORZĄDEK OBRAD BIEŻĄCEJ SESJI
Sesje Rady Miasta
Młodzieżowa Rada Miasta
Dyżury radnych
Biuro Rady
Stanowiska Opinie Ogłoszenia Rady
WYBORY i REFERENDA
Wybory do Sejmu i Senatu RP 2007
Przedterminowe Wybory na Burmistrza Miasta Pionki 2009 r.
Wybory do Europarlamentu
Wybory Samorządowe 2010
PRAWO LOKALNE
Statut Gminy Miasto Pionki - Regulamin Rady Miasta
Strategia rozwoju Miasta Pionki
Plan Rozwoju Lokalnego Miasta Pionki na lata 2005-2013
Uchwały Rady
Zarządzenia Burmistrza
° Rocznik 2003
° Rocznik 2004
° Rocznik 2005
° Rocznik 2006
° rocznik 2007
° Rocznik 2007
° Rocznik 2007
° rocznik 2008
° Rocznik 2008
° Rocznik 2009
° Rocznik 2010
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
RADNYCH
PRACOWNIKÓW URZĘDU
KIEROWNIKÓW JEDNOSTEK
MIENIE I BUDŻET MIASTA
Mienie gminy
BUDŻET
Podatki i opłaty
Porozumienia, związki gminy
Pozostałe
Ewidencje i rejestry
Informacje nieudostępnione
OGŁOSZENIA
Sprzedaż mienia gminy
Zamówienia Publiczne
Ogłoszenia Urzędowe
Oferty Pracy
Informacje środowiskowe
Fundusze UE
Org. pozarządowe
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
Gimnazjum Publiczne Nr 1
Gimnazjum Publiczne Nr 2
Miejska Biblioteka Publiczna
Miejski Ośrodek Kultury
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejski Zarząd Oświaty i Sportu
Miejski Zakład Usług Komunalnych
Oddział Wodno-Kanalizacyjno-Ciepłowniczy
PSP Nr 1
PSP Nr 2
PSP Nr 5
Przedszkole Nr 1
Przedszkole Nr 2
Przedszkole Nr 3
SERWIS
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Sprawdź stan sprawy
Dziennik Ustaw
Skrzynka Podawcza 2
ARCHIWUM BIP
Archiwum BIP
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Zarządzenia Burmistrza > Rocznik 2003 strona główna 

Rocznik 2003
98/2003 

ZARZĄDZENIE NR  98/2003

BURMISTRZA MIASTA  PIONKI

z dnia 6 listopada 2003 roku

 

w sprawie: strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej
                 miasta Pionki.

 

§1

Miasto Pionki prowadzi stronę podmiotową Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem http://bip.pionki.pl zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. z 2001r. Nr 112 poz. 1198), Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. z  2002 r. Nr 67 poz. 619) i innymi obowiązującymi przepisami.

 

§2

1.      Administratorem strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej w rozumieniu art.16 ust.1 p.1) Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. z  2002 r. Nr 67 poz. 619)  jest Pan Ryszard Szwabowicz.

2.      Administrator strony udziela pomocy, wprowadza zmiany na stronie w zakresie organizacji menu i wyglądu strony, nadaje i zmienia loginy i hasła.

 

§3

1.      Kierownicy referatów, wydziałów, samodzielni pracownicy Urzędu Miasta oraz kierownicy jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Pionki mają obowiązek wprowadzać, aktualizować i usuwać nieaktualne dane w zakresie ustalonym w przepisach, o których mowa w §1 wg Załącznika Nr 1 do niniejszego Zarządzenia. W razie zmiany strony BIP i zmian organizacyjnych Załączniki Nr 1 i 2 są aktualizowane przez administratora strony podmiotowej.

2.      Wprowadzanie danych jest dokonywane przez internet a w razie jeśli odpowiedzialny za wprowadzanie danych lub podległy mu pracownik nie ma dostępu do internetu to przekazuje dane administratorowi strony zapisane w formie elektronicznej na dyskietce 3,5’ o pojemności 1,44MB.

3.      Osoby wymienione w p.1 otrzymują w poufnych Załącznikach Nr 2 dane umożliwiające dostęp do strony podmiotowej BIP w celu wprowadzania i edycji danych.

 

§4

Pracownicy Urzędu Miasta wymienieni w §3 p.1 wykorzystują elektroniczne konta wg adresów podanych w Załączniku Nr 1 do korespondencji służbowej, szczególnie wewnętrznej, w tym do przekazywania Radzie Miasta podjętych uchwał w formie elektronicznej.

 

§5

Ustalam termin wprowadzenia danych na stronę podmiotową Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.pionki.pl  na 12.12.2003r.

 

§6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem powzięcia.

 
Data wprowadzenia informacji 2003-11-24 12:48:15, wprowadzający: Ryszard Szwabowicz
48/2003 

ZARZĄDZENIE Nr 48/2003


BURMISTRZA MIASTA PIONKI


z dnia 22 maja 2003 r.



w sprawie: powołania obwodowych komisji do spraw referendum.


 Na podstawie art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 14 marca 2003 r. o referendum ogólnokrajowym ( Dz. U. Nr 57, poz. 507 )


zarządza się, co następuje:


§ 1


Powołuje się obwodowe komisje do spraw referendum o nazwach i w składach osobowych określonych w załącznikach od nr 1 do nr 11.


§ 2



 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu.


 


 



                                                                                             

 
Data wprowadzenia informacji 2003-11-25 12:18:01 Informację zaktualizowano 2003-11-25 13:02:00, wprowadzający: Alina Gola
49/2003 

ZARZĄDZENIE Nr 49/03

BURMISTRZA MIASTA PIONKI

z dnia 19 maja 2003

 

w sprawie: zmiany Zarządzenia Nr 31/2003 Burmistrza Miasta Pionki z dnia 28 marca 2003 r.

 

Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy

(Dz. U. Nr 24, poz. 141 z późn. zm.) z uwzględnieniem zmiany dokonanej ustawą

z dnia 26 lipca 2002 r. z dnia ( Dz. U. Nr 135, poz. 1146 ) oraz art. 24 ustawy

z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 142, poz. 1593 z 2001 r. z późn. zm. )

§ 1

W § 11 ust. 1 Regulaminu Pracy otrzymuje następujące brzmienie:

“ Godziny rozpoczynania i kończenia pracy ustala się w sposób następujący:

  • poniedziałek od godz. 8.00 do godz. 16.00,
  • wtorek, środa, czwartek, piątek od godz. 7.30 do godz. 15.30”. 

§ 2

Zarządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.

 
Data wprowadzenia informacji 2003-11-25 12:33:53 Informację zaktualizowano 2003-11-25 13:03:10, wprowadzający: Alina Gola
81/2003 

Zarządzenie Nr 81/2003

Burmistrza Miasta Pionki

z dnia 8 września 2003 r. 

w sprawie: upoważnienia osób uprawnionych do przyjmowania faktur. 

 Na podstawie § 35 ust.1 pkt.13 Rozporządzenia Ministra Finansów

z dnia 22 marca 2002 r. w sprawie wykonywania niektórych przepisów ustawy

o podatkach od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym (Dz. U. Z 2002 r. Nr 27 poz. 268 z późn. zm.)

zarządzam, co następuje:

§ 1.

Do przyjmowania oraz podpisywania faktur związanych z dokonywaniem zakupów towarów bądź świadczenia usług na rzecz Urzędu Miasta w Pionkach a także jednostek podległych

upoważniam

następujących pracowników Urzędu:

  1. Panią Jadwigę Sadal- Szewczyk
  2. Panią Anetę Korczak
  3. Pana Ryszarda Szwabowicza
  4. Panią Mirosławę Bogumił
  5. Pana Sameha Abu Mizera

                                                               § 2.

 Szkolenie z zakresu obowiązków związanych z przyjmowaniem faktur VAT

dla osób upoważnionych w § 1 powierzam Pani Skarbnik Miasta.

 

§ 3. 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu.

 
Data wprowadzenia informacji 2003-11-25 12:45:30 Informację zaktualizowano 2003-11-25 13:04:17, wprowadzający: Alina Gola
55/2003 

ZARZĄDZENIE Nr 55/03


BURMISTRZA MIASTA PIONKI


z dnia 6 czerwca 2003 r.


w sprawie: powołania komisji do przeprowadzania przetargów w roku 2003 r.


Na podstawie art. 20 a ustawy o zamówieniach publicznych w związku z organizowanymi przetargami o wartości zamówienia powyżej 30.000 Euro organizowanymi przez Referat Promocji i Aktywizacji Gospodarczej w 2003 r. oraz odbiorami robót budowlanych i przeglądami gwarancyjnymi wynikającymi z zawartych umów w następstwie postępowań o udzielenie zamówień publicznych


zarządza się, co następuje:


§ 1


Powołuję Komisję w następującym składzie:


1/ Pan Ryszard Szwabowicz – Przewodniczący


2/ Pan Piotr Stolarski – Sekretarz


3/ Pan Marian Majewski – członek


§ 2


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


 
Data wprowadzenia informacji 2003-11-25 12:51:13 Informację zaktualizowano 2003-11-25 13:05:15, wprowadzający: Alina Gola
70/2003 

ZARZĄDZENIE Nr 70/2003


BURMISTRZA MIASTA PIONKI


z dnia 17 lipca 2003 r.


w sprawie: powołania komisji konkursowej.


W celu rozstrzygnięcia konkursu na wykonanie projektu pod nazwą:


“ Koncepcja budowy pawilonu sportowego wraz z trybunami na stadionie w Pionkach”


zarządzam, co następuje:


§ 1


Powołuję Komisję Konkursową w składzie:


1/ Pani Magdalena Abu Mizer,


2/ Pani Ewa Cybulska,


3/ Pan Stanisław Pacan,


4/ Pan Krzysztof Miśkiewicz,


5/ Pan Ryszard Szwabowicz,


6/ Pan Łukasz Śmietanka,


7/ Pan Paweł Turski.


§ 2


Konkurs rozstrzygnie Komisja w terminie do dnia 26 sierpnia 2003 r. oraz przedstawi propozycje podziału nagród.


 § 3


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 
Data wprowadzenia informacji 2003-11-25 12:55:10 Informację zaktualizowano 2003-11-25 13:06:13, wprowadzający: Alina Gola
72/2003 

ZARZĄDZENIE Nr 72/2003

BURMISTRZA MIASTA PIONKI

z dnia 07 sierpnia 2003 r.

w sprawie: powołania Komisji.

                         W związku z likwidacją Przedszkola Nr 7 w Pionkach przy ul. Radomskiej 9

zarządzam, co następuje:

§ 1

Powołuję Komisję w następującym składzie:

  1. Pani Zofia Jaroszek – Przewodnicząca
  2. Pani Alina Krystkowiak
  3. Pani Beata Pietrus
  4. Pan Piotr Stolarski

§ 2

Zadaniem Komisji jest protokolarne przejęcie budynku po Przedszkolu Nr 7 i zabezpieczenie mienia przed włamaniem i kradzieżą.

 § 3

Zrządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 
Data wprowadzenia informacji 2003-11-25 12:58:40 Informację zaktualizowano 2003-11-25 13:07:08, wprowadzający: Alina Gola
76/2003 

ZARZĄDZENIE Nr 76/2003

BURMISTRZA MIASTA PIONKI

z dnia 22 sierpnia 2003 r.

w sprawie: powołania Komisji ds. kontroli rozliczania ciepła sprzedawanego przez MZUK w Pionkach.

W związku z podwyżkami wysokości opłat za ciepło sprzedawane przez Miejski Zakład Usług Komunalnych w Pionkach

zarządzam, co następuje: 

§ 1

W celu przeprowadzenia kontroli rozliczania ciepła powołuję Komisję w następującym składzie:

  1. Pan Ryszard Szwabowicz – Przewodniczący Komisji
  2. Pani Wanda Wardzińska
  3. Pani Zofia Jaroszek
  4. Pani Beata Pietrus
  5. Pani Jolanta Sarnecka

§ 2

Zadaniem Komisji jest kontrola rozliczeń ciepła sprzedawanego przez MZUK w sezonach zimowych 2001/2002 i 2002/2003 oraz przedstawienie wniosków w sprawach cen, sposobu rozliczania i oszczędzania energii cieplnej.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 
Data wprowadzenia informacji 2003-11-25 13:43:39 Informację zaktualizowano 2004-03-04 14:21:58, wprowadzający: Sameh Mizer
86/2003 

ZARZĄDZENIE Nr 86/2003

BURMISTRZA MIASTA PIONKI

z dnia 30 września 2003 r.

 

 w sprawie: powołania Komisji Przetargowej.

W celu rozstrzygnięcia przetargów na wyposażenie Gminnego Centrum Informacji w Pionkach, ul. Kolejowa 34 w sprzęt komputerowy i biurowy

zarządzam co następuje:

§ 1.

Powołuję Komisję Przetargową w następującym składzie:

  1. Pan Ryszard Szwabowicz- Przewodniczący
  2. Pan Dariusz Dygas-Sekretarz
  3. Pani Alina Gola
  4. Pani Aneta Korczak

§2.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 
Data wprowadzenia informacji 2003-11-25 13:51:11 Informację zaktualizowano 2003-11-25 13:53:58, wprowadzający: Alina Gola
110/2003 

ZARZĄDZENIE Nr 110/2003

Burmistrza Miasta Pionki

z dnia 4 grudnia 2003r.

w sprawie: powołania miejskiego zespołu reagowania

Na podstawie art.12 ustawy z dnia 18 kwietnia 2002r. o stanie klęski żywiołowej (Dz.U.Nr 62, poz.558, Nr 74, poz676) oraz §3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 03 grudnia 2002r. w sprawie tworzenia gminnego zespołu reagowania, powiatowego i wojewódzkiego zespołu reagowania kryzysowego oraz Rządowego Zespołu Koordynacji Kryzysowej i ich funkcjonowania (Dz.U.Nr215, poz. 1818) w związku z art.7 ust. 1 pkt 14 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. nr 142 poz. 1591 ze zmianami)

Burmistrz Miasta Pionki

zarządza co następuje:

§1

  1. Powołuje się miejski zespół reagowania składający się z szefa, zastępcy oraz grup roboczych o charakterze stałym i czasowym.

  2. W skład grup roboczych o charakterze stałym wchodzą:

    1. grupa planowania cywilnego;

    2. grupa monitorowania, prognoz i analiz.

  3. W skład grup roboczych o charakterze czasowym wchodzą:

1) grupa operacji i organizacji działań;

2) grupa zabezpieczenia logistycznego;

3) grupa opieki zdrowotnej i pomocy socjalno-bytowej.

                                                                            §2

Zasady funkcjonowania miejskiego zespołu reagowania określa regulamin bieżących prac zespołu oraz działań w sytuacjach zagrożeń katastrofą naturalną lub awarią techniczną noszącą znamiona klęski żywiołowej, stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.

                                                                   §3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu.

Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 110/2003

Burmistrza Miasta Pionki z dnia 04.12.2003r.

REGULAMIN ORGANIZACYJNY

MIEJSKIEGO ZESPOŁU REAGOWANIA

 

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

§1.

  1. Regulamin organizacyjny Miejskiego Zespołu Reagowania określa szczegółową organizację oraz tryb pracy Zespołu, a także zakresy działania jego grup stałych i czasowych.

  2. Ilekroć w Regulaminie jest mowa o:

1.Zespole – należy rozumieć Miejski Zespół Reagowania

2.Szefie Zespołu – należy rozumieć Szefa Miejskiego Zespołu Reagowania Urzędu Miasta w Pionkach

3.MCR – należy rozumieć Miejskie Centrum Reagowania

 

II. STRUKTURA ORGANIZACYJNA ZESPOŁU

§2.

W skład Zespołu wchodzą :

1. Szef Zespołu – Burmistrz Miasta

2. Zastępca Szefa Zespołu – Dowódca Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Pionkach

3.Grupy robocze o charakterze stałym:

a/ grupa planowania cywilnego;

b/ grupa monitorowania, prognoz i analiz.

4. Grupy robocze o charakterze czasowym:

a/grupa operacji i organizacji działań;

b/grupa zabezpieczenia logistycznego;

c/grupa opieki zdrowotnej i pomocy socjalno-bytowej.

§3.

Grupy robocze o charakterze stałym stanowią Miejskie Centrum Reagowania będące komórką organizacyjną Urzędu Miasta z lokalizacją w siedzibie Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Pionkach.

W skład grup roboczych o charakterze stałym wchodzą:

a/ grupa planowania cywilnego:

1/ inspektor ds. obrony cywilnej w Urzędzie Miasta,

2/ Kierownik Referatu Promocji i Aktywizacji Gospodarczej Urzędu Miasta,

3/ Prezes Zarządu Miejskiego Ochotniczej Straży Pożarnej;

b/ grupa monitorowania, prognoz i analiz:

1/ Kierownik Wydziału Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta,

2/ Komendant Komisariatu Policji w Pionkach,

3/ Komendant Straży Miejskiej,

4/ Zastępca Dowódcy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Pionkach;

c/ w uzasadnionych przypadkach wyznaczeni pracownicy Urzędu Miasta, miejskich zakładów i jednostek organizacyjnych.

§4.

Grupy robocze o charakterze czasowym:

1.W skład grupy operacji i organizacji działań wchodzą :

1. Przedstawiciel Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Pionkach,

2. Naczelnik Miejskiej Ochotniczej Straży Pożarnej,

3. Przedstawiciel Komisariatu Policji w Pionkach,

4. Dyrektor Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych,

5. Kierownik Pogotowia Ratunkowego,

6. Kierownik Posterunku Energetycznego,

7. Kierownik Rozdzielni Gazowej;

2.W skład grupy zabezpieczenia logistycznego wchodzą :

1. Kierownik Wydziału Organizacji i Kadr Urzędu Miasta,

2. Kierownik Referatu Budownictwa i Geodezji Urzędu Miasta,

3. Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej,

4. Zastępca Dyrektora Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych,

5. Lekarz Weterynarii;

3.W skład grupy opieki zdrowotnej i pomocy socjalno-bytowej wchodzą:

1. Zastępca Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej,

2. Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach,

3. Przedstawiciel Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej “Medyk”,

4. Przedstawiciel Przychodni Lekarskiej “Zdrowie”,

3. Przedstawiciel Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych,

4. Kierownik Wydziału Edukacji i Sportu Urzędu Miasta,

5. Przedstawiciel Zespołu Parafialnego “Caritas” Pionki,

6. Przedstawiciel Związku Harcerstwa Rzeczypospolitej,

7. Przedstawiciel Związku Harcerstwa Polskiego.

4.Skład osobowy poszczególnych grup roboczych o charakterze czasowym może zostać rozszerzony przez Szefa Zespołu o przedstawicieli grupy ekspertów lub innych specjalistów w zależności od rodzaju zdarzenia.

 

III. TRYB PRACY ZESPOŁU

§5.

1.Grupy robocze o charakterze stałym pracują zgodnie z rozkładem czasu pracy obowiązującym w Urzędzie z zapewnieniem dobowych dyżurów.

2.W czasie obowiązywania stanu klęski żywiołowej Zespół pracuje w składzie grup roboczych o charakterze stałym i czasowym, w trybie ciągłym z zapewnieniem zmianowej pracy osób wchodzących w ich skład.

§6.

1.Posiedzenia Zespołu zwołuje jego Szef, nie rzadziej niż raz na kwartał, a także w zależności od potrzeb.

2.W przypadkach wymagających natychmiastowej analizy i oceny zagrożenia, koordynacji lub kierowania działaniami na obszarze miasta Szef Zespołu może zarządzić posiedzenie Zespołu w trybie natychmiastowym.

3. Posiedzeniami Zespołu kieruje Szef Zespołu, a w razie zaistnienia okoliczności uniemożliwiających sprawowanie jego funkcji, powierza on kierowanie pracami Zespołu wyznaczonemu przez siebie zastępcy.

4. Obsługę kancelaryjno-biurową zapewnia inspektor ds. obrony cywilnej Urzędu Miasta.

 

IV. ZADANIA REALIZOWANE PRZEZ ZESPÓŁ

§7.

Do zadań Zespołu należą w szczególności :

1/ monitorowanie występujących zagrożeń i prognozowanie rozwoju sytuacji,

2/ realizowanie procedur i programów reagowania w czasie nadzwyczajnego zagrożenia,

3/ opracowywanie i aktualizowanie planów reagowania kryzysowego,

4/ przygotowywanie warunków umożliwiających koordynację pomocy humanitarnej,

5/ realizowanie polityki informacyjnej związanej ze stanem klęski żywiołowej.

§8.

Do zadań Szefa Zespołu należy w szczególności:

1/ przygotowanie rocznego planu pracy Zespołu,

2/ opracowanie regulaminu bieżących prac Zespołu oraz działań w sytuacjach zagrożeń katastrofą naturalną lub awarią techniczną noszącą znamiona klęski żywiołowej,

3/ ustalenie przedmiotu i terminu posiedzeń,

4/ zawiadomienie o terminach posiedzeń,

5/ przewodniczenie posiedzeniom,

6/ zapraszanie na posiedzenia osób nie będących członkami Zespołu,

7/ inicjowanie i organizowanie prac Zespołu,

8/ dbałość o zapewnienie właściwego wyposażenia technicznego do pracy Zespołu.

§9

Zadania poszczególnych grup roboczych o charakterze stałym są następujące:

1. Zadania grupy planowania cywilnego:

a. określenie występowania i kategoryzacja miejscowych zagrożeń;

b. opracowywanie i uaktualnianie planu reagowania kryzysowego;

c. opracowywanie programów i procedur reagowania kryzysowego;

d. szacowanie strat oraz opracowywanie raportów odbudowy;

e. planowanie i organizowanie szkoleń oraz ćwiczeń;

f. opracowanie i aktualizacja bazy danych MCR;

g. przygotowywanie posiedzeń zgodnie z rocznym planem pracy;

h. tworzenie warunków dla współdziałania różnych podmiotów ratowniczych

i organizacji pozarządowych / system umów i porozumień /;

i. przedstawienie propozycji dotyczących treści wniosku Burmistrza Pionek o wprowadzeniu stanu klęski żywiołowej , w tym także zakresu ograniczeń wolności i praw człowieka i obywatela.

2 .Zadania grupy monitorowania, prognoz i analiz

a. bieżąca analiza możliwości wystąpienia zagrożeń;

b. formułowanie wniosków z bieżącej analizy i oceny zagrożeń;

c. uruchamianie procedur reagowania kryzysowego oraz systemu alarmowania;

d. prowadzenie ewidencji zasobów sił i środków reagowania kryzysowego;

e. obsługa urządzeń teleinformatycznych oraz przekazywanie i zbieranie dla potrzeb Miejskiego Zespołu: zadań, raportów, sprawozdań itp.;

f. zapewnienie standardowego wyposażenia stanowiska dyspozytorskiego i stanowisk pomocniczych w Centrum Reagowania dla służb dyżurnych Zespołu oraz utrzymanie ich we właściwym stanie technicznym;

g. prowadzenie “ Kart Zdarzeń” w wypadku uruchamiania grup o charakterze czasowym;

h. zapewnienie całodobowego dyżuru w Centrum Reagowania;

i. prowadzenie raportów odbudowy.

§10

Zadania poszczególnych grup roboczych o charakterze czasowym są następujące:

1.Zadania realizowane przez grupę operacji i organizacji działań:

a. prowadzenie bieżącej analizy i oceny zagrożenia oraz prognozowanie jego rozwoju;

b. przygotowanie możliwych wariantów likwidacji skutków zagrożenia;

c. koordynowanie działań służb oraz jednostek organizacyjnych;

d. sprawowanie nadzoru i kontroli nad bezpośrednimi działaniami w tym szczególnie nad systemem kierowania operacją;

e. prowadzenie niezbędnej dokumentacji z przebiegu zdarzenia;

f. sporządzanie bieżących i końcowych raportów, meldunków, sprawozdań do Centrum Reagowania Starosty.

2. Zadania realizowane przez grupę zabezpieczenia logistycznego:

a. zarządzanie zasobami , a w tym :

- prowadzenie bieżącej oceny i ewidencjonowanie potrzeb zgłaszanych przez siły ratownicze oraz poszkodowaną ludność,

- określenie priorytetów w zaopatrzeniu:

- pozyskiwanie materiałów i sprzętu dla zabezpieczenia warunków życiowych poszkodowanej ludności,

- określenie miejsc składowania zasobów,

- organizowanie dystrybucji materiałów, sprzętu i usług;

b. opracowywanie planu wsparcia logistycznego działań ratowniczych;

c. udział w opracowywaniu Raportu Odbudowy;

d. sporządzanie bieżących sprawozdań, meldunków, raportów o przebiegu działań w części dotyczącej logistyki.

3. Zadania realizowane przez grupę opieki zdrowotnej i pomocy socjalno-bytowej :

a. planowanie ,ocena i ewidencja potrzeb w zakresie opieki medycznej i pomocy socjalno-bytowej;

b. koordynowanie pomocy medycznej poszkodowanym oraz transportu rannych;

c. prowadzenie bazy danych o zasobach medycznych;

d. koordynowanie pomocy socjalno-bytowej i humanitarnej dla ludności poszkodowanej;

e. opracowywanie bieżących sprawozdań, meldunków i raportów o przebiegu działań w części dotyczącej opieki medycznej i pomocy socjalno-bytowej.

V. SPOSÓB DOKUMENTOWANIA DZIAŁAŃ I PRAC ZESPOŁÓW.

§11

Dokumentami działań i prac Zespołu są:

  1. roczny plan pracy,

  2. miejski plan reagowania kryzysowego,

  3. plany ćwiczeń,

  4. protokoły posiedzeń grup roboczych o charakterze stałym i czasowym,

  5. raporty bieżące i okresowe,

  6. karty zdarzeń, w przypadku uruchomienia grup roboczych o charakterze czasowym,

  7. raport odbudowy,

  8. inne niezbędne dokumenty.

§12

1. Miejski Plan Reagowania Kryzysowego określa przedsięwzięcia na wypadek zagrożeń noszących znamiona klęski żywiołowej, a w szczególności :

  1. zadania w zakresie monitorowania zagrożeń;

  2. bilans sił ratowniczych i środków technicznych niezbędnych do usuwania skutków zagrożeń;

  3. procedury uruchamiania działań przewidzianych w planie oraz zasady współdziałania a także sposoby ograniczania rozmiaru strat i usuwania skutków zagrożeń.

2. Miejski Plan Reagowania Kryzysowego jest uzgadniany z kierownikami jednostek organizacyjnych planowanych do użycia w realizacji przedsięwzięć określonych w planie, w zakresie dotyczącym tych jednostek , a następnie zatwierdzany przez organ administracji publicznej wyższego stopnia.

§13

Karta zdarzeń zawiera chronologiczny opis zdarzeń i wdrożonych działań oraz decyzji podejmowanych w celu likwidacji zagrożeń, pomocy poszkodowanym i ograniczeniu strat , a w szczególności informacje o:

  1. kolejności alarmowania sił ratowniczych;

  2. podmiocie kierującym działaniami ratowniczymi;

  3. podejmowanych decyzjach, w tym o zadaniach stawianych poszczególnym formacjom ratowniczym i podmiotom ujętym w planie reagowania kryzysowego;

  4. liczbie poszkodowanych i wielkości strat;

  5. sposobie udzielania pomocy i zabezpieczania terenu zdarzenia.

§14

1.Raport odbudowy zawiera opis i analizę skutków zaistniałego zdarzenia oraz propozycje działań mających na celu odbudowę, a w szczególności :

  1. szczegółowy wykaz strat w infrastrukturze oraz w potencjale ratowniczym;

  2. projekt harmonogramu likwidacji strat i odbudowy;

  3. wstępny bilans potrzeb finansowych w zakresie odbudowy.

2.Raport odbudowy jest przedstawiany właściwemu organowi kierującymi działaniami w czasie stanu klęski żywiołowej.

§15

Warunki techniczne i standardy wyposażenia zespołu powinny umożliwić efektywne wypełnianie zadań, zachowania ciągłości ich działania i wymiany informacji.

 
Data wprowadzenia informacji 2003-12-15 14:34:50 Informację zaktualizowano 2003-12-15 14:37:57, wprowadzający: Alina Gola
wersja do druku