bip.pionki.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Miasta Pionki www.pionki.pl
Załatwianie spraw w Urzędzie Miasta > Wycinka drzew i krzewów strona główna 

Wycinka drzew i krzewów
Decyzja na wycinkę drzew i krzewów 

ZEZWOLENIE NA USUNIĘCIE DRZEW LUB KRZEWÓW

Miejsce złożenia dokumentów:  biuro podawcze w UM Pionki 

Miejsce udzielania informacji: pokój nr 21w godzinach  pracy Urzędu, tel. 048 341 42 60

Wymagane dokumenty: podanie zgodne ze wzorem ustawy Załącznik Nr 1.

 

Konieczne podanie:  gatunku i ilość drzew krzewów oraz ich obwód na wysokości 1,3 m; lokalizacja terenu wycinki, adres, nr ewidencyjny działki; zgoda właściciela terenu wycinki w przypadku składania wniosku przez użytkownika terenu (administratora terenu, zarządcę, itp.), przyczyny zamiaru ich usunięcia, dokładny adres z kodem miejscowości, numer telefonu wnioskodawcy.


Opłaty:  wolne od opłat skarbowych 


Podstawa prawna:

1. przepisy rozdziału IV ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z dnia 30 kwietnia 2004 r. Nr 92 poz. 880 z późn. zm.) 

2.  art. 104 kodeksu postępowania administracyjnego  


Termin załatwienia:

Pracownik ds. zieleni przeprowadza wizję w terenie i po przeanalizowaniu posiadanych dokumentów wydaje stosowną decyzję w okresie  1 miesiąca  od wszczęcia postępowania.

 wniosek na wycinkę2007.doc
Obowiązuje od: 2005-01-01   Data wprowadzenia informacji 2007-11-28 12:32:28, wprowadzający: Ryszard Szwabowicz, autor: Ryszard Szwabowicz

Zobacz:
 Akt urodzenia .  Akt zgonu .  Akt małżeństwa .  Dowód osobisty .  Meldunek .  Działalność gospodarcza .  Ochrona środowiska .  Nieruchomości .  Sprzedaż mieszkań .  Zagospodarowanie przestrzenne .  Zajęcie pasa drogowego .  Dotacje .  Opłaty .  Podatki .  Współpraca z organizacjami pożytku publicznego . 
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.pionki.pl