bip.pionki.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Miasta Pionki www.pionki.pl
Zamówienia Publiczne strona główna 

Ogłoszenia o zamówieniach publicznych
Udzielenie Kredytu w wysokości 4 000 000 zł 

Pionki: Udzielenie kredytu w wysokości 4 000 000zł

Numer ogłoszenia: 3628 - 2008; data zamieszczenia: 07.01.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki, al. Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 0-48 341-42-01, fax 048 341-42-31.


  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



II.1) OPIS


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu w wysokości 4 000 000zł.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaciągnięty kredyt przeznaczony będzie na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego deficytu wynikającego z konieczności sfinansowania zobowiązań Oddziału Wodno-Kanalizacyjnego za dostarczony opał, oraz zobowiązań Miejskiego Zarządu Oświaty i Wychowania z tytułu składek na ubezpieczenia społeczne.
Dane kredytu:
- rodzaj waluty kredytu ; kredyt złotówkowy
- oprocentowanie kredytu zmienne
- okres spłaty od 10.02.2008 r. do 10.11.2008 r.
- spłata kredytu w ratach miesięcznych - równych
- spłaty odsetek na bieżąco od kwoty uruchomionego kredytu w okresach miesięcznych
- zabezpieczenie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową
- wypłata kredytu w jednej transzy do 25.01.2008 r.


II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.


II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.11.2008.



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM



III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.



III.2) WARUNKI UDZIAŁU


  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
    1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności oraz gdy złoży dokumenty potwierdzające, że:
    a) jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,
    b) jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
    2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada niezbędna wiedze i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek ten będzie uznany za spełniony jeżeli wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy oraz złoży dokumenty potwierdzające, że:
    a) nie zalega z uiszczaniem podatków i opłat,
    b) nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ).
    2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wymienionych w punkcie III SIWZ, stosownie do postanowień art. 25 ust. 1 i art. 44 ustawy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz.605), zwanego dalej (rozporządzeniem), wykonawca musi złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty:
    1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, podpisane przez osobę upoważniona do występowania w imieniu wykonawcy. Brak podpisu osoby upoważnionej oznacza nieważność oświadczenia;
    2) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ oraz:
    aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
    3. Oświadczenie o:
    - nie zaleganiu z opłacaniem podatków lokalnych,
    - posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    - związaniu przez siebie ofertą przez okres 7 dni od daty upływu terminu składania ofert,
    - zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty,
    - zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z jej załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń oraz zobowiązaniu się do zawarcia umowy,
    - terminie wykonywania zamówienia,
    Powyższe oświadczenie należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

    4. Projekt umowy kredytowej.


SEKCJA IV: PROCEDURA



IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pionki.pl


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki; Aleja Jana Pawła II 15;26-670 Pionki; pokój 11.


IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy


IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy


IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki; Aleja Jana Pawła II 15;26-670 Pionki; pokój 1.


IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

 

SIWZ Kredyt 4 000 000 zł

Załączniki SIWZ

 
Obowiązuje od: 2008-01-07   Data wprowadzenia informacji 2008-01-07 09:50:16 Informację zaktualizowano 2008-01-07 10:33:13, wprowadzający: Marek Konofalski, autor: Żak Halina

Zobacz:
 Ogłoszenia o zamówieniach publicznych .  Ogłoszenia o wynikach postępowań o zamówienia publiczne .  rocznik 2009 .  rocznik . 
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.pionki.pl