bip.pionki.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Miasta Pionki www.pionki.pl
Zamówienia Publiczne strona główna 

Ogłoszenia o zamówieniach publicznych
Opracowanie dokumentacji do projektu Obyw@tel
on-line - Informatyzacja Urzędu Miasta i
miejskich placówek użyteczności publicznej w
Pionkach 
 

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, na opracowanie dokumentacji projektowo-wykonawczej w celu realizacji projektu Obyw@tel on-line - Informatyzacja Urzędu Miasta i miejskich placówek użyteczności publicznej w Pionkach oraz sporządzenie studium wykonalności dla tego projektu.

Data zamieszczenia w BZP: 22.10.2009, numer ogłoszenia: 185571 - 2009;



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki , al. Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 0-48 341-42-01, faks 048 341-42-31.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowo-wykonawczej w celu realizacji projektu Obyw@tel on-line - Informatyzacja Urzędu Miasta i miejskich placówek użyteczności publicznej w Pionkach oraz sporządzenie studium wykonalności dla tego projektu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-wykonawczej w celu realizacji celów projektu Obyw@tel on-line - Informatyzacja Urzędu Miasta i miejskich placówek użyteczności publicznej w Pionkach określonych w załączniku F projektu - Wskaźniki realizacji celów projektu (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz sporządzenie studium wykonalności dla tego projektu. 1. Dokumentacja projektowo-wykonawcza w celu realizacji projektu Obyw@tel on-line - Informatyzacja Urzędu Miasta i miejskich placówek użyteczności publicznej w Pionkach musi zawierać: 1) Budowę sieci w budynku Urzędu Miasta Pionki przy ul. Aleja Jana Pawła II 15, wg wytycznych opisanych w załączniku nr 3 do SIWZ, 2) Montaż 6 infokiosków we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach na terenie Pionek z zastosowaniem dostępu do internetu bezprzewodowego lub z istniejącej w budynku sieci z dostępem do internetu, 3) Zorganizowanie Elektronicznego Obiegu Dokumentów, Elektronicznej Skrzynki Podawczej, BIP, serwisu internetowego miasta, hostingu wg wytycznych opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ, 4) Dostawę i wdrożenie oprogramowania finansowego, 5) Specyfikację dostaw sprzętu komputerowego oraz oprogramowania koniecznego do realizacji projektu Obyw@tel on-line - Informatyzacja Urzędu Miasta i miejskich placówek użyteczności publicznej w Pionkach, wg zadań opisanych w punktach 1), 2), 3) i 4). 2.Studium wykonalności dla projektu Obyw@tel on-line - Informatyzacja Urzędu Miasta i miejskich placówek użyteczności publicznej w Pionkach, ma być sporządzone zgodnie z wymaganiami stawianymi przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych dla Priorytetu II Przyspieszenie e-rozwoju Mazowsza Działanie 2.2 Rozwój e-usług. 3.Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania, opisanego powyżej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.23.00-0, 72.22.41.00-2, 72.70.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, objętego niniejszym postępowaniem, mogą wziąć udział wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki i wymagania określone w SIWZ oraz w art. 22 ustawy: 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 5.Posiadają referencje (min. 1 szt.) z należytego wykonania usług z okresu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. wykonanie studium wykonalności lub wykonanie dokumentacji projektowo-wykonawczej sieci komputerowej) i wartością zamówienia min. 30.000,00 zł (brutto), Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, opisanych w art. 22 ustawy, a wymienionych powyżej. W celu potwierdzenia spełnienia warunków opisanych powyżej Wykonawcy mają obowiązek przedstawić wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. V niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę wszystkich oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. V niniejszej specyfikacji, wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie złożenie któregokolwiek z wymaganych oświadczeń i dokumentów w wyznaczonym terminie lub nie spełnienie chociażby jednego warunku będzie uważane za nie spełnianie warunków udziału w postępowaniu i skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta taka zostanie odrzucona. Przyczyną odrzucenia oferty będą również wszelkie odstępstwa treści złożonej oferty od treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, lub jej niezgodność z ustawą..



Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawcy składają następujące dokumenty: A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę do reprezentacji Wykonawcy, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, wymienionych wyżej, A.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy (oświadczenie to stanowi jeden z elementów wzoru oferty). A.4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. A.1. do A.3. powinny być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B1) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. wykonanie studium wykonalności lub wykonanie dokumentacji projektowo-wykonawczej sieci komputerowej) i wartością zamówienia min. 50.000,00 zł (brutto) każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (np. referencje) - min. 1 szt. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: brak dokumentów D. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: brak dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, pok. 28b.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Konkurs RPOWM/2.2/1/2008 Priorytet II - Przyspieszenie e-Rozwoju Mazowsza dla Działania 2.2 Rozwój e-usług Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.





(-) Burmistrz Miasta Pionki








załacznik nr3 i nr4

załacznik nr5

SIWZ

ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

 
Data wprowadzenia informacji 2009-10-22 13:32:38 Informację zaktualizowano 2009-10-26 10:08:40, wprowadzający: Piotr Stolarski

Zobacz:
 Ogłoszenia o zamówieniach publicznych .  Ogłoszenia o wynikach postępowań o zamówienia publiczne .  rocznik 2009 .  rocznik . 
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.pionki.pl