bip.pionki.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Miasta Pionki www.pionki.pl
Zamówienia Publiczne strona główna 

Ogłoszenia o zamówieniach publicznych
Usługi z zakresu gospodarkilesnej w Gminie Miasta
Pionki w 2009 roku 
 

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, na Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Gminie Miasta Pionki w 2009 roku.

Data zamieszczenia w BZP: : 05.02.2009, numer ogłoszenia: 34305 - 2009;


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki , al. Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 0-48 341-42-01, faks 048 341-42-31.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Gminie Miasta Pionki w 2009 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej w Gminie Miasta Pionki w 2009 roku. Szczegółowy zakres prac jest wyszczególniony w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Zakres usług: wykonywanie gospodarki leśnej zgodnie z Planem urządzenia lasu dla lasów Skarbu Państwa będących w zarządzie Urzędu Miasta Pionki na okres od 1.01.2006 r. do 31.12.2015 r. zwanego dalej Planem, opracowanego przez Biuro Urządzania Lasu i Geodezji Leśnej w Warszawie Oddział w Radomiu, w zakresie użytkowania wg Planu w 2009 r.: A. etatów użytkowania lasu w następujących wielkościach: - 1800 m3 użytkowania rębnego, a także: B. Hodowla lasu: - odnowienia, zalesienia, - pielęgnowanie gleby, - czyszczenie wczesne, - czyszczenie późne, - melioracje agrotechniczne, C. Ochrona lasu: - wieszanie nowych budek lęgowych, - konserwacja budek lęgowych starych, - zwalczanie szkodników wtórnych - pułapki klasyczne, D. Ochrona przeciwpożarową lasu; - porządkowanie terenu, - tablice informacyjne, ostrzegawcze, Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia. 1. Warunki wykonywania i finansowania zadania: Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie. Terminy i kolejność wykonania poszczególnych prac wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ, określone zostaną w protokółach przekazania prac do wykonania, sporządzanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Odbiór ilościowo - jakościowy prac dokonywany będzie przez przedstawiciela Zamawiającego na druku protokółu odbioru robót. Protokół odbioru robót zatwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego jest podstawą do wystawienia faktury za wykonaną przez Wykonawcę usługę. Należność za usługę będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 21 dni od daty złożenia faktury. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie pozyskania i zrywki nie może powodować uszkodzeń drzew stojących powyżej 5% ilości drzew po wykonaniu zabiegu na powierzchni objętej usługą, 3. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia zrywki wyłącznie wyznaczonymi szlakami zrywkowymi, ochrony istniejących nalotów i podrostów , sprzątnięcia śmieci z powierzchni , na której wykonywana jest usługa, naprawy drogi (uszkodzonej podczas zrywki) do stanu pierwotnego. Zrywkę drewna dłużycowego należy wykonywać w sposób półpodwieszony, natomiast drewna stosowego nasiębiernie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.00.00-5, 77.21.10.00-2, 77.21.12.00-4, 77.21.13.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8, 77.23.00.00-1, 77.23.10.00-8, 90.00.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, objętego niniejszym postępowaniem, mogą wziąć udział wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: A) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, B) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawca musi się wykazać, że: B1) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, B2) posiada odpowiedni potencjał kadrowy umożliwiający prawidłowe i terminowe wykonanie usług objętych niniejszym zamówieniem, w tym dysponuje: - 1 osobą z minimum rocznym doświadczeniem w pracach leśnych i posiadającą wykształcenie leśne tj. technika leśnictwa lub inżyniera leśnictwa, - co najmniej 4 osobami z doświadczeniem w pracach polegających na pozyskaniu drewna i posiadających uprawnienia do pracy pilarką spalinową. - wykażą i udokumentują zatrudnienie 3 pracowników z uprawnieniami do pracy pilarkami spalinowymi B3) dysponuje maszynami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia, wymagania minimalne to: - pilarki spalinowe - 5 szt., - ciągnik rolniczy przystosowany do zrywki drewna - 2 szt., C) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, C1) Posiadają polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę minimum 20.000 PLN D) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, opisanych w art. 22 ustawy, a wymienionych powyżej. W celu potwierdzenia spełnienia warunków opisanych powyżej Wykonawcy mają obowiązek przedstawić wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. V niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę wszystkich oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. V niniejszej specyfikacji, wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie złożenie któregokolwiek z wymaganych oświadczeń i dokumentów w wyznaczonym terminie lub nie spełnienie chociażby jednego warunku będzie uważane za nie spełnianie warunków udziału w postępowaniu i skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta taka zostanie odrzucona. Przyczyną odrzucenia oferty będą również wszelkie odstępstwa treści złożonej oferty od treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, lub jej niezgodność z ustawą..

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawcy składają następujące dokumenty: A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę do reprezentacji Wykonawcy, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, wymienionych wyżej, A.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy (oświadczenie to stanowi jeden z elementów wzoru oferty). Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: A.4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. A.1. do A.3. powinny być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: B1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzone referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokółami odbioru robót, potwierdzający spełnienie warunków, o których mowa w pkt. IV ppkt. B1. B2) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, potwierdzający spełnienie warunków, o których mowa w pkt. IV ppkt. B2. B3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wyma­gane uprawnienia, potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w pkt. IV ppkt. B2), B4) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada (dysponuje) Wykonawca, potwierdzającego spełnienie warunków, o których mowa w pkt. IV ppkt. B3. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C1) polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę minimum 20.000 PLN D. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: brak dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, pokój Nr 28b.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



(-) Burmistrz Miasta Pionki

formularz oferty

zalączniki Nr 2 - 4

wzór umowy

 SIWZ
Data wprowadzenia informacji 2009-02-05 15:22:11, wprowadzający: Piotr Stolarski

Zobacz:
 Ogłoszenia o zamówieniach publicznych .  Ogłoszenia o wynikach postępowań o zamówienia publiczne .  rocznik 2009 .  rocznik . 
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.pionki.pl