Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
o szacunkowej wartości nie przekraczającej kwot wynikających z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy pzp na wykonanie przebudowy chodnika przy ul. Zwoleńskiej w Pionkach
Data zamieszczenia w BZP: : 05.06.2008, numer ogłoszenia: 121349 - 2008;
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki, al. Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 0-48 341-42-01, fax 048 341-42-31.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy chodnika przy ul. Zwoleńskiej w Pionkach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
1) przebudowy chodnika przy ul. Zwoleńskiej w Pionkach. Nawierzchnia z kostki betonowej wibroprasowanej grubości 6 cm na podsypce piaskowej gr. 3 cm i podbudowie z kruszywa łamanego grubości 10 cm. Kostkę betonową oraz obrzeża na ten zakres robót dostarcza inwestor, tj. Urząd Miasta Pionki. Materiał ten znajduje się w magazynie Zamawiającego na terenie Pionek. Wykonawca ma zapewnić transport z miejsca ich składowania do miejsc wbudowania.
2) przebudowy chodnika przy pomniku na ul. Zwoleńskiej. Nawierzchnia z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 6 cm na podbudowie z piasku 30cm oraz podbudowie cementowo-piaskowej gr. 5 cm. Ten zakres robót ma być wykonany w całości z materiałów własnych Wykonawcy.
3) materiały z rozbiórki chodników (płyty chodnikowe, obrzeża) zostaną przewiezione do miejsc składowania, wskazanych przez Zamawiającego na terenie Pionek, na koszt Wykonawcy, pozostałe materiały zostaną zagospodarowane przez Wykonawcę na swój koszt.
Prace budowlane należy prowadzić zgodnie z Projektem budowlanym przebudowy ulicy Zwoleńskiej odcinek drogi wojewódzkiej Nr 787 w Pionkach (załącznik Nr 4 do SIWZ) oraz Dokumentacją projektową wykonania robót drogowych przy pomniku na ul. Zwoleńskiej (załącznik Nr 5 do SIWZ).
Rodzaj robót oraz ich zakres do wykonania w ramach niniejszego zamówienia:
1) wszystkie prace określone w przedmiarze robót, będącym załącznikiem Nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wszystkie przewidziane do wykonania w Projekcie budowlanym przebudowy ulicy Zwoleńskiej odcinek drogi wojewódzkiej Nr 787 w Pionkach (w zakresie przebudowy chodnika) - załącznik Nr 4 do SIWZ.
2) wszystkie prace określone w Dokumentacji projektowej wykonania robót drogowych przy pomniku na ul. Zwoleńskiej (załącznik Nr 5 do SIWZ),
3) inne roboty nie wymienione w przedmiarze, których konieczność wykonania podczas realizacji przedmiotu umowy wyniknie z przepisów prawa, norm technicznych, funkcji użytkowej obiektu oraz celu wykonywanych prac.
Uwarunkowania dotyczące wykonywania robót:
1) roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej,
2) zastosowane materiały będą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu prawa budowlanego oraz wymogom określonym w projekcie budowlanym i przedmiarze robót (za wyjątkiem dostarczonych przez inwestora),
3) prace należy wykonywać zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, będącą załącznikiem nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków:
1) zapewnia właściwą organizację robót, urządzenie i zabezpieczenie placu budowy,
2) przestrzega przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za ich naruszenie,
3) zapewnia prawidłowe składowanie i ochronę materiałów oraz sprzętu.
4) uporządkuje teren budowy po zakończeniu robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: o udzielenie zamówienia, objętego niniejszym postępowaniem, mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy a opisanych powyżej.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków opisanych powyżej Wykonawcy mają obowiązek przedstawić wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. V specyfikacji.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę wszystkich oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. V specyfikacji, wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie złożenie któregokolwiek z wymaganych oświadczeń i dokumentów w wyznaczonym terminie lub nie spełnienie chociażby jednego warunku będzie uważane za nie spełnianie warunków udziału w postępowaniu i skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta taka zostanie odrzucona. Przyczyną odrzucenia oferty będą również wszelkie odstępstwa treści złożonej oferty od treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub jej niezgodność z ustawą.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, wymienionych wyżej,
A.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy (oświadczenie to stanowi jeden z elementów wzoru oferty).
B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
B.1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Wykonawca musi udokumentować wykonanie minimum 2 zadań o wartości każdego conajmniej 300 tys. zł. Należy dołączyć referencje od inwestora potwierdzające należyte wykonanie tych robót.
C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
C.1.) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
D. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
D.1) Kosztorys ofertowy na wykonywane prace.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki
Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, pokój Nr 20.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki
Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, Biuro podawcze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
(-) Burmistrz Miasta Pionki
mapa1 mapa2 mapa3 mapa4 mapa5 projekt bud przedmiar przekroj1 przekroj2 przekroj3 SST zal nr5 specyfikacja_ulZwolenska.pdf |