Biuletyn Informacji Publicznej  Miasta Pionki  www.pionki.pl
MIASTO PIONKI
URZĄD MIASTA
Załatwianie spraw w Urzędzie Miasta
Załatwianie spraw z zakresu Starostwa Powiatowego w Radomiu
Organizacja Urzędu
RADA MIASTA
Organizacja Rady Miasta
Skład Rady Miasta Pionki
PORZĄDEK OBRAD BIEŻĄCEJ SESJI
Sesje Rady Miasta
Młodzieżowa Rada Miasta
Dyżury radnych
Biuro Rady
Stanowiska Opinie Ogłoszenia Rady
WYBORY i REFERENDA
Wybory do Sejmu i Senatu RP 2007
Przedterminowe Wybory na Burmistrza Miasta Pionki 2009 r.
Wybory do Europarlamentu
Wybory Samorządowe 2010
PRAWO LOKALNE
Statut Gminy Miasto Pionki - Regulamin Rady Miasta
Strategia rozwoju Miasta Pionki
Plan Rozwoju Lokalnego Miasta Pionki na lata 2005-2013
Uchwały Rady
Zarządzenia Burmistrza
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
RADNYCH
PRACOWNIKÓW URZĘDU
KIEROWNIKÓW JEDNOSTEK
MIENIE I BUDŻET MIASTA
Mienie gminy
BUDŻET
Podatki i opłaty
Porozumienia, związki gminy
Pozostałe
Ewidencje i rejestry
Informacje nieudostępnione
OGŁOSZENIA
Sprzedaż mienia gminy
Zamówienia Publiczne
° Ogłoszenia o zamówieniach publicznych
° Ogłoszenia o wynikach postępowań o zamówienia publiczne
° rocznik 2009
° rocznik
Ogłoszenia Urzędowe
Oferty Pracy
Informacje środowiskowe
Fundusze UE
Org. pozarządowe
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
Gimnazjum Publiczne Nr 1
Gimnazjum Publiczne Nr 2
Miejska Biblioteka Publiczna
Miejski Ośrodek Kultury
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejski Zarząd Oświaty i Sportu
Miejski Zakład Usług Komunalnych
Oddział Wodno-Kanalizacyjno-Ciepłowniczy
PSP Nr 1
PSP Nr 2
PSP Nr 5
Przedszkole Nr 1
Przedszkole Nr 2
Przedszkole Nr 3
SERWIS
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Sprawdź stan sprawy
Dziennik Ustaw
Skrzynka Podawcza 2
ARCHIWUM BIP
Archiwum BIP
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne > Ogłoszenia o zamówieniach publicznych strona główna 

Ogłoszenia o zamówieniach publicznych
Projekt remontu kotła w budynku ciepłowni w
Pionkach. 
 

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, na wykonanie kompletnej dokumentacji technicznej remontu połączonego z modernizacją kotła WR-25 - 011 nr 1, nr fabr. 1417, nr ewidencyjny UDT 2221020625, rok produkcji 1974 oraz Projektu budowlanego wymiany dachu na budynku ciepłowni C-3 w Pionkach.

Data zamieszczenia w BZP: 02.03.2009, numer ogłoszenia: 44267 - 2009;


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki , al. Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 0-48 341-42-01, faks 048 341-42-31.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompletnej dokumentacji technicznej remontu połączonego z modernizacją kotła WR-25 - 011 nr 1, nr fabr. 1417, nr ewidencyjny UDT 2221020625, rok produkcji 1974 oraz Projektu budowlanego wymiany dachu na budynku ciepłowni C-3 w Pionkach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji technicznej remontu połączonego z modernizacją kotła WR-25 - 011 nr 1, nr fabr. 1417, nr ewidencyjny UDT 2221020625, rok produkcji 1974 oraz Projektu budowlanego wymiany dachu na budynku ciepłowni C-3 w Pionkach. Dokumentacja techniczna remontu połączonego z modernizacją kotła WR-25 - 011 nr 1, nr fabr. 1417, nr ewidencyjny UDT 2221020625, rok produkcji 1974, ma zawierać minimum: 1)Demontaż części ciśnieniowej (bez komór), rusztu, obmurza i innych elementów kotła w zakresie umożliwiającym wykonanie remontu. 2)Konstrukcja nośna - czyszczenie, ocena stanu technicznego, ewentualna naprawa, zabezpieczenie antykorozyjne. 3)Ocena stanu technicznego komór i ewentualna naprawa. 4)Wykonanie i montaż części ciśnieniowej kotła (bez komór). Minimalna grubość ścianki rury 3,2 mm. Zabudowa dodatkowej powierzchni ogrzewalnej (podgrzewacz wody) w miejsce podgrzewacza powietrza. 5)Wykonanie i montaż kompletnego paleniska - rusztu ze skrzynią powietrza multistrefową zapewniającą automatyczną regulację ilości powietrza w odniesieniu do ilości tlenu w spalinach oraz przystosowaną do pełnej automatyki optymalizacji procesu spalania. 6)Wykonanie i montaż układu powietrza wtórnego z wentylatorem. 7)Zaprojektowanie i montaż automatyki procesu spalania. 8)Dobór, wykonanie i montaż nowej instalacji wyciągowo-odpylającej spalin zapewniającej dotrzymanie emisji pyłu poniżej 100 mg/Nm3 przy 6% O2 . Instalacja wraz z wentylatorem wyciągowym i kanałami od kotła do komina. 9)Dostawa i montaż obmurza oraz izolacji zewnętrznej kotła. 10)Dobór, dostawa i montaż armatury zabezpieczającej i odcinającej kotła. Wymagana armatura w wykonaniu kołnierzowym. 11)Dobór, dostawa i montaż próżniowego odgazowywacza wody zasilającej. 12)Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji oświetleniowej w obrębie kotła. 13)Dostawa i montaż odżużlacza zgrzebłowego. 14)Suszenie obmurza, alkaliczne wygotowanie, próby i odbiory, w tym przez UDT z pozytywnym wynikiem zapewniającym przyjęcie i przekazanie do użytkownika. Rozruch kotła i przeprowadzenie 72 godzinnego ruchu próbnego. Wykonanie niezbędnych pomiarów, szkoleń i przekazanie niezbędnej dokumentacji. 15)Inne prace konieczne do wykonania, w opinii projektanta, w celu prawidłowej pracy kotła. Projekt budowlany wykonawczy wymiany dachu na budynku ciepłowni C-3 w Pionkach ma zawierać minimum: 1)Demontaż istniejącego pokrycia dachu ciepłowni C-3 z płyt warstwowych azbesto-styropianowych w ramiaku drewnianym, utylizacja azbestu, 2)Zabezpieczenie antykorozyjne istniejącej konstrukcji stalowej dachu oraz wprowadzenie niezbędnych zmian pod potrzeby innego rodzaju pokrycia, 3)Montaż nowego pokrycia z uwzględnieniem istniejącego uzbrojenia (instalacja odprowadzająca wody opadowe, wentylatory i wywietrzaki dachowe, instalacja odgromowa). Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje również: 1)Wykonanie przedmiarów wszystkich robót objętych zamówieniem, oddzielnie dla każdego rodzaju robót, z podziałem na zadania. 2)Wykonanie kosztorysu inwestorskiego na wszystkie roboty objęte zamówieniem, oddzielnie dla każdego rodzaju robót, z podziałem jak przedmiar robót. 3)Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót objętych zamówieniem. 4)Opracowanie harmonogramu realizacji inwestycji, przedstawiającego przewidywany czas trwania remontu kotła oraz dachu. Harmonogram powinien wskazywać również wzajemne powiązanie w czasie remontu kotła i dachu ze względu na przewidywaną możliwość remontu lub modernizacji elementów kotła poprzez transport remontowanych lub modernizowanych części kotła z góry przez odkryty dach. Projekty winny być wykonany w 5 egzemplarzach (plus w wersji elektronicznej na płycie CD), pozostałe opracowania w 1 egzemplarzu (plus w wersji elektronicznej na płycie CD). Projektant w ramach zryczałtowanego wynagrodzenia umownego zobowiązany jest także do: a)wystąpienia o uzyskanie koniecznych opinii i uzgodnień projektów, w tym z Urzędem Dozoru Technicznego, koniecznych do wykonania prac i uzyskania pozwolenia na budowę oraz poniesienia wszystkich kosztów z tym związanych, b)sprawowania nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji. Kosztorys inwestorski winien być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z dnia 8 czerwca 2004 r. Nr 130, poz. 1389) i przy dołożeniu najwyższej staranności. Przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ma być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r., Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) i przy dołożeniu najwyższej staranności. Projektant przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia powinien uzyskać akceptację koncepcji remontu (adaptacji) przez Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.12.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, objętego niniejszym postępowaniem, mogą wziąć udział wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: posiadają minimum 1 szt. referencji z wykonania remontu lub budowy nowego kotła o zbliżonej mocy cieplnej (projektowe lub wykonawcze), 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, opisanych w art. 22 ustawy, a wymienionych powyżej. W celu potwierdzenia spełnienia warunków opisanych powyżej Wykonawcy mają obowiązek przedstawić wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. V niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę wszystkich oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. V niniejszej specyfikacji, wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie złożenie któregokolwiek z wymaganych oświadczeń i dokumentów w wyznaczonym terminie lub nie spełnienie chociażby jednego warunku będzie uważane za nie spełnianie warunków udziału w postępowaniu i skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta taka zostanie odrzucona. Przyczyną odrzucenia oferty będą również wszelkie odstępstwa treści złożonej oferty od treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, lub jej niezgodność z ustawą..

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawcy składają następujące dokumenty: A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę do reprezentacji Wykonawcy, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, wymienionych wyżej, A.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy (oświadczenie to stanowi jeden z elementów wzoru oferty). Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: A.4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. A.1. do A.3. powinny być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1. minimum 1 szt. referencji z wykonania remontu lub budowy nowego kotła o zbliżonej mocy cieplnej (projektowe lub wykonawcze), C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: brak dokumentów. D. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: brak dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, pok. Nr 22b.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).





(-) Burmistrz Miasta Pionki


 SIWZ
Data wprowadzenia informacji 2009-03-02 14:54:36, wprowadzający: Piotr Stolarski
wersja do druku
« powrót