Biuletyn Informacji Publicznej  Miasta Pionki  www.pionki.pl
MIASTO PIONKI
URZĄD MIASTA
Załatwianie spraw w Urzędzie Miasta
Załatwianie spraw z zakresu Starostwa Powiatowego w Radomiu
Organizacja Urzędu
RADA MIASTA
Organizacja Rady Miasta
Skład Rady Miasta Pionki
PORZĄDEK OBRAD BIEŻĄCEJ SESJI
Sesje Rady Miasta
Młodzieżowa Rada Miasta
Dyżury radnych
Biuro Rady
Stanowiska Opinie Ogłoszenia Rady
WYBORY i REFERENDA
Wybory do Sejmu i Senatu RP 2007
Przedterminowe Wybory na Burmistrza Miasta Pionki 2009 r.
Wybory do Europarlamentu
Wybory Samorządowe 2010
PRAWO LOKALNE
Statut Gminy Miasto Pionki - Regulamin Rady Miasta
Strategia rozwoju Miasta Pionki
Plan Rozwoju Lokalnego Miasta Pionki na lata 2005-2013
Uchwały Rady
Zarządzenia Burmistrza
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
RADNYCH
PRACOWNIKÓW URZĘDU
KIEROWNIKÓW JEDNOSTEK
MIENIE I BUDŻET MIASTA
Mienie gminy
BUDŻET
Podatki i opłaty
Porozumienia, związki gminy
Pozostałe
Ewidencje i rejestry
Informacje nieudostępnione
OGŁOSZENIA
Sprzedaż mienia gminy
Zamówienia Publiczne
° Ogłoszenia o zamówieniach publicznych
° Ogłoszenia o wynikach postępowań o zamówienia publiczne
° rocznik 2009
° rocznik
Ogłoszenia Urzędowe
Oferty Pracy
Informacje środowiskowe
Fundusze UE
Org. pozarządowe
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
Gimnazjum Publiczne Nr 1
Gimnazjum Publiczne Nr 2
Miejska Biblioteka Publiczna
Miejski Ośrodek Kultury
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejski Zarząd Oświaty i Sportu
Miejski Zakład Usług Komunalnych
Oddział Wodno-Kanalizacyjno-Ciepłowniczy
PSP Nr 1
PSP Nr 2
PSP Nr 5
Przedszkole Nr 1
Przedszkole Nr 2
Przedszkole Nr 3
SERWIS
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Sprawdź stan sprawy
Dziennik Ustaw
Skrzynka Podawcza 2
ARCHIWUM BIP
Archiwum BIP
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne > Ogłoszenia o zamówieniach publicznych strona główna 

Ogłoszenia o zamówieniach publicznych
Udzielenie kredytu inwestycyjnego w wysokości
1.470.000 zł  
 

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

o szacunkowej wartości nie przekraczającej kwot wynikających z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy pzp na udzielenie kredytu inwestycyjnego w wysokości 1.470.000,00 zł.


Data zamieszczenia w BZP: : 31.10.2008, numer ogłoszenia: 240544 - 2008;


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki , al. Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 0-48 341-42-01, faks 048 341-42-31.

    Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu inwestycyjnego w wysokości 1.470.000,00 zł..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu inwestycyjnego w wysokości 1.470.000,00zł (słownie: jeden milion czterysta siedemdziesiąt tysięcy zł 00/100). Dane kredytu: - rodzaj waluty kredytu - kredyt złotówkowy - oprocentowanie kredytu zmienne - okres spłaty od 01.06.2009 r. do 31.05.2013 r. - spłata kredytu w ratach miesięcznych - równych, do 10 dnia każdego miesiąca - spłaty odsetek na bieżąco od kwoty uruchomionego kredytu w okresach miesięcznych, do dnia 10 każdego miesiąca - zabezpieczenie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową - wypłata kredytu w jednej transzy do 20.11.2008 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, objętego niniejszym postępowaniem, mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy a opisanych powyżej. W celu potwierdzenia spełnienia warunków opisanych powyżej Wykonawcy mają obowiązek przedstawić wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. V specyfikacji..



Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, wymienionych wyżej, A.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy (oświadczenie to stanowi jeden z elementów wzoru oferty)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki ul. Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, pok. Nr 20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki ul. Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, Biuro podawcze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



(-) Burmistrz Miasta Pionki

 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o przetargu nieograniczonym

o szacunkowej wartości nie przekraczającej kwot wynikających z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy pzp na udzielenie kredytu inwestycyjnego w wysokości 1.470.000,00 zł.


Numer ogłoszenia: 241018 - 2008; data zamieszczenia: 03.11.2008

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 240544 - 2008 data 31.10.2008 r.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki, al. Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 0-48 341-42-01, fax. 048 341-42-31.


SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3).

  • W ogłoszeniu jest: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu inwestycyjnego w wysokości 1.470.000,00zł (słownie: jeden milion czterysta siedemdziesiąt tysięcy zł 00/100). Dane kredytu: - rodzaj waluty kredytu - kredyt złotówkowy - oprocentowanie kredytu zmienne - okres spłaty od 01.06.2009 r. do 31.05.2013 r. - spłata kredytu w ratach miesięcznych - równych, do 10 dnia każdego miesiąca - spłaty odsetek na bieżąco od kwoty uruchomionego kredytu w okresach miesięcznych, do dnia 10 każdego miesiąca - zabezpieczenie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową - wypłata kredytu w jednej transzy do 20.11.2008 r.

  • W ogłoszeniu powinno być: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu inwestycyjnego w wysokości 1.470.000,00zł (słownie: jeden milion czterysta siedemdziesiąt tysięcy zł 00/100). Dane kredytu: - rodzaj waluty kredytu - kredyt złotówkowy - oprocentowanie kredytu zmienne - okres spłaty od 10.06.2009 r. do 10.05.2013 r. - spłata kredytu w ratach miesięcznych - równych, 10 dnia każdego miesiąca - spłaty odsetek na bieżąco od kwoty uruchomionego kredytu w okresach miesięcznych, dnia 10 każdego miesiąca - zabezpieczenie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową - wypłata kredytu w jednej transzy do 20.11.2008 r.

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2).

  • W ogłoszeniu jest: II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013..

  • W ogłoszeniu powinno być: II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.05.2013..

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.4).

  • W ogłoszeniu jest: IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki ul. Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, Biuro podawcze.

  • W ogłoszeniu powinno być: IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki ul. Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, Biuro podawcze.


(-) Burmistrz Miasta Pionki

 

 specyfikacja_kredyt3.doc
Data wprowadzenia informacji 2008-10-31 13:06:05 Informację zaktualizowano 2008-11-03 12:39:46, wprowadzający: Piotr Stolarski
wersja do druku
« powrót