Biuletyn Informacji Publicznej  Miasta Pionki  www.pionki.pl
MIASTO PIONKI
URZĄD MIASTA
Załatwianie spraw w Urzędzie Miasta
Załatwianie spraw z zakresu Starostwa Powiatowego w Radomiu
Organizacja Urzędu
RADA MIASTA
Organizacja Rady Miasta
Skład Rady Miasta Pionki
PORZĄDEK OBRAD BIEŻĄCEJ SESJI
Sesje Rady Miasta
Młodzieżowa Rada Miasta
Dyżury radnych
Biuro Rady
Stanowiska Opinie Ogłoszenia Rady
WYBORY i REFERENDA
Wybory do Sejmu i Senatu RP 2007
Przedterminowe Wybory na Burmistrza Miasta Pionki 2009 r.
Wybory do Europarlamentu
Wybory Samorządowe 2010
PRAWO LOKALNE
Statut Gminy Miasto Pionki - Regulamin Rady Miasta
Strategia rozwoju Miasta Pionki
Plan Rozwoju Lokalnego Miasta Pionki na lata 2005-2013
Uchwały Rady
Zarządzenia Burmistrza
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
RADNYCH
PRACOWNIKÓW URZĘDU
KIEROWNIKÓW JEDNOSTEK
MIENIE I BUDŻET MIASTA
Mienie gminy
BUDŻET
Podatki i opłaty
Porozumienia, związki gminy
Pozostałe
Ewidencje i rejestry
Informacje nieudostępnione
OGŁOSZENIA
Sprzedaż mienia gminy
Zamówienia Publiczne
° Ogłoszenia o zamówieniach publicznych
° Ogłoszenia o wynikach postępowań o zamówienia publiczne
° rocznik 2009
° rocznik
Ogłoszenia Urzędowe
Oferty Pracy
Informacje środowiskowe
Fundusze UE
Org. pozarządowe
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
Gimnazjum Publiczne Nr 1
Gimnazjum Publiczne Nr 2
Miejska Biblioteka Publiczna
Miejski Ośrodek Kultury
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejski Zarząd Oświaty i Sportu
Miejski Zakład Usług Komunalnych
Oddział Wodno-Kanalizacyjno-Ciepłowniczy
PSP Nr 1
PSP Nr 2
PSP Nr 5
Przedszkole Nr 1
Przedszkole Nr 2
Przedszkole Nr 3
SERWIS
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Sprawdź stan sprawy
Dziennik Ustaw
Skrzynka Podawcza 2
ARCHIWUM BIP
Archiwum BIP
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne > Ogłoszenia o wynikach postępowań o zamówienia publiczne strona główna 

Ogłoszenia o wynikach postępowań o zamówienia publiczne
Wykonanie sieci komputerowej w budynku UM Pionki
oraz uruchomienie 6 infokiosków 
 

IR-3410/4/2010                                 Pionki, dn. 12.11. 2010 r.


dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie sieci strukturalnej komputerowej wraz z dedykowaną siecią energetyczną w budynku Urzędu Miasta Pionki oraz dostawę i uruchomienie 6 punktów dostępu do informacji miejskiej (infokiosków) na terenie miasta Pionki


Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty


Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych – tekst jednolity wprowadzony Obwieszczeniem Marszałka Sejmu z dnia 20 listopada 2007r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy, opublikowany w Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późń. zmianami, Zamawiający zawiadamia, że w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty.

W przedmiotowym postępowaniu zostało złożone 2 oferty.

W wyniku przeprowadzenia czynności związanych z badaniem i oceną złożonych ofert, Zamawiający:

1) przedstawia poniżej nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy wykonawców, którzy złożyli w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia niepodlegające odrzuceniu oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację:


Numer oferty 1

Nazwa (firma), siedziba i adres wykonawcy:

TECHNET Sp. z o.o., ul. Żwirki i Wigury 38 lok. 7/8, 26-600 Radom

Cena ofertowa brutto: 303.461,58 zł

Kryterium oceny ofert

(max liczba pkt)

Uzasadnienie

Punktacja

Najniższa cena (100%)

max 100 pkt


Ocena ceny oferty przeprowadzona na podstawie wzoru matematycznego, określonego w punkcie XIII SIWZ:

C = (Cmin / Coferty) x 100 pkt

C = ( 303.461,58 /303.461,58 ) x 100 pkt = 100,00 pkt



100,00 pkt


2) zawiadamia, że dokonał w oparciu o kryteria oceny ofert opisane w punkcie XIII SIWZ (kryterium najniższej ceny 100%), wyboru najkorzystniejszej oferty. Jako najkorzystniejsza uznana została oferta nr 1, złożona przez Wykonawcę: TECHNET Sp. z o.o., ul. Żwirki i Wigury 38 lok. 7/8, 26-600 Radom (cena ofertowa brutto: 303.461,58 zł), ponieważ spośród nie podlegających odrzuceniu ofert, oferta ta uzyskała najwyższą liczbę punktów (100 pkt.).


3) informuje, że na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) i 5) ustawy – Prawo zamówień publicznych odrzucił ofertę nr 1 złożoną przez firmę IMPULS Trojanowska Marta, ul. Okulickiego 26, 26-600 Radom (cena ofertowa brutto: 136.640,00 zł) jako ofertę, której treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz jako ofertę, która została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału postępowania o udzielenie zamówienia.

Uzasadnienie:

W wyniku badania przedmiotowej oferty zamawiający ustalił, iż złożona oferta nie zawiera kosztorysu ofertowego. Kosztorys ofertowy jest istotnym elementem treści oferty, określającym wysokość ceny i podstawy do rozliczenia należnego wykonawcy wynagrodzenia. Tym samym jest dokumentem zawierającym informacje o warunkach realizacji zamówienia, oferowanych przez wykonawcę. Kosztorys ofertowy nie mieści się w katalogu dokumentów określonych w art. 25 ust. 1 Pzp. Niezgodność treści oferty z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia ma miejsce w sytuacji, gdy zaoferowany przedmiot zamówienia nie odpowiada opisanemu w specyfikacji przedmiotowi zamówienia, co do zakresu, ilości, jakości, warunków realizacji i innych elementów istotnych dla wykonania przedmiotu zamówienia w stopniu zaspokajającym oczekiwania i interesy zamawiającego (tak w orzeczeniu Zespołu Arbitrów z dnia 21 stycznia 2005 r. sygn. UZP/ZO/0-54/05). Warto przytoczyć również orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej z 13 sierpnia 2009 r. sygn. KIO/UZP 1000/09, gdzie skład orzekający wskazał, iż okoliczność pominięcia wyceny określonego zakresu rzeczowego zamówienia, kwalifikowana jest jako niezgodność treści oferty z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Kosztorys ofertowy, jako element oferty, pełni funkcję określającą zakres, ilość i koszty wykonania zamówienia, stąd jego brak w ofercie należy uznać jako brak podania przez wykonawcę informacji o istotnych warunkach realizacji zamówienia. Brak jest możliwości uzupełnienia przez wykonawcę kosztorysu z uwagi na przepis art. 87 ust. 1 Pzp zakazujący zamawiającemu i wykonawcy dokonywania jakichkolwiek zmian w treści złożonej i otwartej oferty. W konsekwencji zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę, do której wykonawca nie załączył wymaganego kosztorysu ofertowego, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp.

Dodatkowo zamawiający ustalił również, iż złożona oferta nie zawiera dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, a mianowicie:

a) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych polegających na wykonaniu wewnętrznej instalacji komputerowej o wartości robót brutto min. 20.000,00 zł.(minimum 1 szt.), z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje itp.).

b) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Zgodnie z zapisami punktu VI ppkt. 2.2) i ppkt. 3.2) SIWZ Wykonawca miał obowiązek dostarczyć wraz z ofertą ww. dokumenty. W ofercie znajdują się jedynie referencje (2 szt.), jednak z treści tych referencji nie wynika, że została wykonana wewnętrzna instalacja komputerowa (sieć komputerowa) o wartości min. 20.000,00 zł. W ofercie znajduje się również zaświadczenie o zmianie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, jednak nie jest ono podpisane „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę.

Wykonawca został wezwany do uzupełnienia ww. dokumentów. Do wyznaczonego terminu na uzupełnienie dokumentów wykonawca uzupełnił zaświadczenie o zmianie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej podpisane „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę, wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych wykonawca nie uzupełnił.


4) zawiadamia, że umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawcy faxem.

Dziękuję za złożenie oferty oraz zapraszam do udziału w innych przetargach organizowanych przez Urząd Miasta Pionki.


                                                              (-) Burmistrz Miasta Pionki



 
Data wprowadzenia informacji 2010-11-12 13:42:27 Informację zaktualizowano 2010-11-12 13:43:53, wprowadzający: Piotr Stolarski
wersja do druku
« powrót