Biuletyn Informacji Publicznej  Miasta Pionki  www.pionki.pl
MIASTO PIONKI
URZĄD MIASTA
Załatwianie spraw w Urzędzie Miasta
Załatwianie spraw z zakresu Starostwa Powiatowego w Radomiu
Organizacja Urzędu
RADA MIASTA
Organizacja Rady Miasta
Skład Rady Miasta Pionki
PORZĄDEK OBRAD BIEŻĄCEJ SESJI
Sesje Rady Miasta
Młodzieżowa Rada Miasta
Dyżury radnych
Biuro Rady
Stanowiska Opinie Ogłoszenia Rady
WYBORY i REFERENDA
Wybory do Sejmu i Senatu RP 2007
Przedterminowe Wybory na Burmistrza Miasta Pionki 2009 r.
Wybory do Europarlamentu
Wybory Samorządowe 2010
PRAWO LOKALNE
Statut Gminy Miasto Pionki - Regulamin Rady Miasta
Strategia rozwoju Miasta Pionki
Plan Rozwoju Lokalnego Miasta Pionki na lata 2005-2013
Uchwały Rady
Zarządzenia Burmistrza
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
RADNYCH
PRACOWNIKÓW URZĘDU
KIEROWNIKÓW JEDNOSTEK
MIENIE I BUDŻET MIASTA
Mienie gminy
BUDŻET
Podatki i opłaty
Porozumienia, związki gminy
Pozostałe
Ewidencje i rejestry
Informacje nieudostępnione
OGŁOSZENIA
Sprzedaż mienia gminy
Zamówienia Publiczne
° Ogłoszenia o zamówieniach publicznych
° Ogłoszenia o wynikach postępowań o zamówienia publiczne
° rocznik 2009
° rocznik
Ogłoszenia Urzędowe
Oferty Pracy
Informacje środowiskowe
Fundusze UE
Org. pozarządowe
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
Gimnazjum Publiczne Nr 1
Gimnazjum Publiczne Nr 2
Miejska Biblioteka Publiczna
Miejski Ośrodek Kultury
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejski Zarząd Oświaty i Sportu
Miejski Zakład Usług Komunalnych
Oddział Wodno-Kanalizacyjno-Ciepłowniczy
PSP Nr 1
PSP Nr 2
PSP Nr 5
Przedszkole Nr 1
Przedszkole Nr 2
Przedszkole Nr 3
SERWIS
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Sprawdź stan sprawy
Dziennik Ustaw
Skrzynka Podawcza 2
ARCHIWUM BIP
Archiwum BIP
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne > Ogłoszenia o zamówieniach publicznych strona główna 

Ogłoszenia o zamówieniach publicznych
 

OGŁOSZENIE

Dot.: Zapytania o wyjaśnię treści SIWZ do przetargu nieograniczonego na „Składowanie i utylizację odpadów komunalnych na składowisku odpadów usytuowanym w granicach 40 km od miasta Pionki (numer sprawy: MZUK 08/06).

 

Treść zapytania o wyjaśnienie treści SIWZ złożone przez Wykonawcę w dniu 27.10.2006 r.

 

„I - treści SIWZ:

  1. Prosimy o sprecyzowanie opisu przedmiotu zamówienia tj. cyt.: „składowanie i utylizacja odpadów komunalnych...”, ponieważ Ustawa o odpadach nie definiuje terminu „utylizacja”.
  2. W zawiązku z użyciem w SIWZ terminu „utylizacja”, jak należy rozumieć zapis w części V pkt. 3 tiret 1 SIWZ cyt.: „Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji warunków zamówienia,”?
  3. Czy w przypadku zmiany sposobu postępowania z odpadami w trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie stosownych zmian w umowie?

II-  projektu umowy:

  1. Czy Zamawiający dopuszcza inny niż składowanie sposób postępowania z odpadami np.: 20 01 99?
  2. Czy Zamawiający dopuszcza sporządzenie zbiorczych „kart przekazania odpadu” dla odpadu 20 03 01 obejmujących okres 1 m-ca kalendarzowego?
  3. Czy zamawiający dopuszcza zmiany zapisów w projekcie umowy odnośnie obowiązków wynikających z Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 7 września 2005 r w sprawie kryteriów oraz procedur dopuszczenia odpadów do składowania na składowisku odpadów danego typu (Dz.U. Nr 186, poz. 1553)?
  4. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian zapisu w projekcie umowy w przypadku zmian w aktach prawnych z zakresu gospodarki odpadami?
  5. Informujemy, że Zamawiający na wstępie umowy przywołuje nieaktualne akty prawne.”

 

Zgodnie z art. 38 pkt. 2, 4 i 5 Ustawy „Prawo zamówień publicznych” (Dz.U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.), Zamawiający udziela wyjaśnienia na zapytanie.

 

Ad. I. 1. Na wniosek Wykonawcy (zgodnie z Ustawą o odpadach komunalnych) wykreślamy z opisu przedmiotu zamówienia wyrażenie „i utylizacja” i nazwa zamówienia publicznego przyjmuje brzmienie: „Składowanie odpadów komunalnych na składowisku odpadów usytuowanym w granicach 40 km od miasta Pionki.”

         Odpowiednio zmiany w nazwie zamówienia zostają wprowadzone w:

1)      Części III pkt. 3 SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.

2)      Załączniku nr 1 do SIWZ.

3)      Załączniku nr 2 do SIWZ.

 

         Przyjmujemy, że sposób zagospodarowania przyjętych do składowania odpadów komunalnych leży w zakresie Wykonawcy w ramach obowiązujących przepisów i zarządzeń.

 

Ad. I 2. W wyniku wniesionej poprawki w nazwie zamówienia pytanie 2 jest nieaktualne.

 

Ad. I 3. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie stosownych zmian w umowie w wyniku zmiany sposobu postępowania z odpadami w trakcie realizacji zamówienia, jeżeli wprowadzenia takich zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego.

                  

Ad. II 1. Zamawiający dopuszcza inny niż składowanie sposób postępowania z odpadami, dlatego pkt 1 w § 1 projektu umowy otrzymuje następujące brzmienie:

          „ 1. Zleceniodawca zleca a Zleceniobiorca podejmuje się przyjęcia odpadów pochodzących z terenu miasta Pionki:

- kod 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne,

- kod 20 01 99 – inne frakcje zbierane w sposób selektywny (frakcja sucha odpadów  komunalnych,

- kod 17 01 07 – zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06

W/w odpady przyjmowane będą:

- do unieszkodliwienia poprzez składowanie,

- do odzysku na składowisku,

- do segregacji na linii segregacji.

  Ad. II 2. Zamawiający dopuszcza sporządzanie zbiorczych „kart przekazania odpadu” dla odpadu
20 03 01 obejmujących okres 1 m-ca kalendarzowego, dlatego też do projektu umowy wprowadza się pkt. 3 w § 4 o treści:

        „ 3. Dopuszcza się sporządzanie zbiorczej karty przekazania odpadów obejmującej odpad danego rodzaju przekazywany łącznie w okresie jednego miesiąca kalendarzowego.”

 

Ad. II 3. W umowie z Wykonawcą, wszelkie szczegółowe zapisy odnośnie obowiązków, kryteriów oraz procedur dopuszczania odpadów do składowania zostaną dokonane zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

Ad. II 4. W przypadku zmian w aktach prawnych z zakresu gospodarki odpadami w trakcie trwania umowy, wprowadzanie takich zmian do postanowień umowy może nastąpić w trybie art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.).

 

Ad. II 5. W umowie spisanej z Wykonawcą zostaną przywołane aktualnie obowiązujące akty prawne.

 

 

 

                                                                                              D Y R E K T O R

 

                                                                                           mgr Zenon Wieczorek

 

 
Data wprowadzenia informacji 2006-11-06 09:09:08, wprowadzający: Zenon Wieczorek, autor: Bernacik Włodzimierz
wersja do druku
« powrót