Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
o szacunkowej wartości nie przekraczającej kwot wynikających z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy pzp na zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta w Pionkach
Data zamieszczenia w BZP: : 10.06.2008, numer ogłoszenia: 125262 - 2008;
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki, al. Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 0-48 341-42-01, fax 048 341-42-31.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta w Pionkach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakup wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Pionki, tj:
1) Toner do drukarki HP Laser Jet 1018 szt. 10
2) Toner do drukarki HP Laser Jet 5L/6L szt. 10
3) Toner do drukarki HP Laser Jet 1010 szt. 10
4) Tusz do drukarki Canon PIXMA IP4000 (czarny) szt. 4
5) Tusz do drukarki Canon PIXMA IP4000 ( yellow) szt. 3
6) Tusz do drukarki Canon PIXMA IP4000 (Magneta) szt. 3
7) Tusz do drukarki Canon PIXMAIP4000 (Cyan) szt. 3
8) Tusz do drukarki EPSON Stylus Color D88 (czarny) szt. 4
9) Tusz do drukarki EPSON Stylus Color D88 (yellow) szt. 3
10) Tusz do drukarki EPSON Stylus Color D88(Magneta) szt. 3
11) Tusz do drukarki EPSON Stylus Color D88 (Cyan) szt. 3
12) Toner do drukarki HP Laser Jet 4L szt. 2
13) Toner do drukarki HP Laser Jet 1100 oryginał szt. 2
14) Toner do drukarki Konica Minolta Page Pro 1350W szt. 4
15) Tusz do drukarki HP DeskJet 1280 (kolor) szt. 3
16) Tusz do drukarki HP DeskJet 1280 (czarny) szt. 4
17) Toner do drukarki Konica Minolta 2530 DL (czarny) szt. 4
18) Toner do drukarki Konica Minolta 2530 DL (yellow) szt. 4
19) Toner do drukarki Konica Minolta 2530 DL (Magneta) szt. 4
20) Toner do drukarki Konica Minolta 2530 DL (Cyan) szt. 4
21) Taśma do drukarki Epson FX-1170 szt. 4
22) Tusz do drukarki HP PSC 1510 (czarny) szt. 2
23) Tusz do drukarki HP PSC 1510 (yellow) szt. 2
24) Tusz do drukarki HP PSC 1510 (magenta) szt. 2
25) Tusz do drukarki HP PSC 1510 (cyan) szt. 2
26) Toner do drukarki Panasonic LaserPrinter KX-6300 szt. 1
27) Toner do drukarki HP LJ 2015dn szt. 4
28) Toner do drukarki M2727nf MFP szt. 4
W powyższej specyfikacji, w pozycjach w których nie zamieszczono dopisku oryginał podane są oznaczenia fabryczne danych producentów.
Uwaga!
Podane ilości materiałów eksploatacyjnych są ilościami maksymalnymi, opartymi na wielkości zamówienia w roku 2007. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania całości zamówienia, realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w ciągu całego roku 2008, zgodnie z rzeczywistym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający o terminach dostawy będzie informował Wykonawcę telefonicznie. Termin realizacji zamówienia ustala się na dwa dni od dnia złożenia zamówienia.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również zakup wraz z dostarczeniem do siedziby zamawiającego oprogramowana tj: Windows XP Professional SP2 - szt. 9.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.30-2, 30.19.21.13-6, 30.24.10.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: o udzielenie zamówienia, objętego niniejszym postępowaniem, mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy a opisanych powyżej.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków opisanych powyżej Wykonawcy mają obowiązek przedstawić wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. V specyfikacji.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę wszystkich oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. V specyfikacji, wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie złożenie któregokolwiek z wymaganych oświadczeń i dokumentów w wyznaczonym terminie lub nie spełnienie chociażby jednego warunku będzie uważane za nie spełnianie warunków udziału w postępowaniu i skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta taka zostanie odrzucona. Przyczyną odrzucenia oferty będą również wszelkie odstępstwa treści złożonej oferty od treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub jej niezgodność z ustawą.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, wymienionych wyżej,
A.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy (oświadczenie to stanowi jeden z elementów wzoru oferty).
B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: brak dokumentów.
C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: brak dokumentów.
D. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
D.1) Wypełniony formularz Oferta - według wzoru przedstawionego w załączniku nr 1 do SIWZ, zawierający składane przez Wykonawcę oświadczenia,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki
Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, pokój Nr 20,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki
Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, Biuro podawcze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
(-) Burmistrz Miasta Pionki
modyfikacja SIWZ Specyfikacja_tonery.pdf |