OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty wynikającej z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, na przebudowę drogi gminnej Pionki – Augustów.
Data zamieszczenia w BZP: 04.08.2010, numer ogłoszenia: 209743 - 2010;
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki , al. Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 0-48 341-42-01, faks 048 341-42-31.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Pionki - Augustów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej Pionki - Augustów. Przedmiot zamówienia składa się z 3 zadań: Zadanie Nr 1: 1) Zadanie nr 1 obejmuje wykonanie przebudowy jezdni drogi gminnej przez miejscowość Augustów o długości 1070 mb. Droga ta stanowi dojazd do posesji w miejscowości Augustów oraz połączenie z projektowaną drogą Pionki - Augustów. Początek planowanego odcinka drogi zlokalizowany jest na końcu nawierzchni bitumicznej istniejącego włączenia do drogi nr 731, koniec za skrzyżowaniem z drogą Augustów - Pionki. Zakres prac obejmuje wymianę krawężników oraz wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej na istniejącej podbudowie z bloczków betonowych oraz wykonanie chodnika jednostronnego wraz z przebudową zjazdów na posesje. Zadanie Nr 2: Zadanie nr 2 obejmuje wykonanie przebudowy odcinka drogi gminnej Pionki - Augustów o długości 2451 mb. Droga ta jest zlokalizowana na terenie gminy Pionki, stanowi przedłużenie ulicy Augustowskiej w Pionkach i łączy Pionki z miejscowością Augustów (włącza się do drogi gminnej przez m. Augustów). Początek planowanego odcinka drogi zlokalizowany jest w m. Augustów na końcu istniejącego włączenia do drogi gminnej przez tą miejscowość (nawierzchnia z bloczków betonowych), koniec w lesie na granicy gminy Pionki. Zakres prac obejmuje wykonanie podbudowy tłuczniowej i wykonanie nawierzchni bitumicznej wraz z usprawnieniem odwodnienia i przebudową kolidującego uzbrojenia oraz linii energetycznej napowietrznej. Zadanie nr 3: Zadanie nr 3 obejmuje wykonanie przebudowy ulicy Augustowskiej w Pionkach na całej jej długości, od skrzyżowania z ulicą Garszwo do granicy miasta Pionki z gminą Pionki o długości 2222,12 mb. Zakres prac obejmuje przebudowę konstrukcji nawierzchni jezdni, przebudowę nawierzchni istniejących chodników, utworzenie ścieżek rowerowych, przebudowę skrzyżowań z ulicami włączającymi się do ulicy Augustowskiej, przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych, przebudowę kanalizacji deszczowej i inne..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
-
inne dokumenty
kosztorys ofertowy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
potwierdzenie wniesienia wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający informuje, że istotne zmiany do umowy w stosunku do treści wybranej oferty są możliwe jeżeli będą korzystne technologicznie lub finansowo dla Zamawiającego, np. w trakcie wykonywania robót pojawią się na rynku nowe, nowocześniejsze, lub o wyższych parametrach użytkowych urządzenia lub technologie, które lepiej będą zaspokajać potrzeby Zamawiającego lub gdy podczas wykonywania zamówienia pojawiły się okoliczności, których w trakcie sporządzania dokumentacji projektowej nie można było przewidzieć i jednocześnie powodują one, że wykonanie robót budowlanych zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową lub specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiłoby wadę w prawidłowym funkcjonowaniu obiektu. Zmiany do umowy mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia (ceny) oraz przedmiotu umowy: a) jeżeli konieczne będzie wykonanie robót zamiennych lub zaniechanie wykonania części robót. Zmiana wynagrodzenia nastąpi w oparciu o postanowienia umowy opisane w jej §6. Podstawę dla zaniechania robót lub robót zamiennych stanowić może jedynie protokół konieczności, z którego wynikać będzie, że wykonanie określonej części robót zgodnie z dokumentacją jest niemożliwe lub niecelowe lub konieczne jest wykonanie robót zamiennych z uwagi na wymogi sztuki budowlanej i wiedzy technicznej. Protokół konieczności powinien być podpisany co najmniej przez wykonawcę, w tym kierownika budowy, zamawiającego, inspektora nadzoru oraz w razie potrzeby zmian w dokumentacji projektowej zawierać stanowisko projektanta o zasadności dokonania zmian w dokumentacji, 2) terminu wykonania zamówienia: a) jeżeli wykonanie robót zamiennych ze względu na zasady wiedzy technicznej i sztuki budowlanej lub konieczność sporządzenia i uzgodnienia dodatkowej dokumentacji wymaga dodatkowego czasu ponad termin wynikający z umowy, b) jeżeli wykonie zamówienia dodatkowego wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego, c) na skutek okoliczności wynikających z tzw. siły wyższej, d) jeżeli warunki atmosferyczne uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami opisanymi w specyfikacji technicznej lub zgodnie ze sztuką budowlaną. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru. Wstrzymanie robót budowlanych ze względu na warunki atmosferyczne typowe (właściwe) dla danej pory roku i miesiąca, lub zła organizacja robót nie uzasadnia zmiany umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, pokój nr 28b.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2007-2013 03.00.00 - Priorytet III. - Regionalny system transportowy 03.01.00 - Działanie 3.1. Infrastruktura grogowa Tytuł projektu: Usprawnienie ruchu drogowego w subregionie radomskim poprzez modernizację dróg lokalnych w mieście i gminie Pionki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
(-) Burmistrz Miasta Pionki załacznik nr 3 załacznik nr 4 załącznik nr 5 załącznik nr 6 załącznik nr 7 załącznik nr 8 Projekt budowlany opis techniczny załącznik nr 8 Projekt budowlany zagospodarowanie terenu1 załącznik nr 8 Projekt budowlany zagospodarowanie terenu3 załącznik nr 8 Projekt budowlany zagospodarowanie terenu4 załącznik nr 8 Projekt budowlany zagospodarowanie terenu5 załącznik nr 8 Projekt budowlany profil podłużny rys. 2.1. załącznik nr 8 Projekt budowlany profil podłużny rys. 2.2. załącznik nr 8 Projekt budowlany profil podłużny rys. 2.3. załącznik nr 8 Projekt budowlany przekroje konstrukcyjne1 załącznik nr 8 Projekt budowlany przekroje konstrukcyjne2 załącznik nr 8 Projekt budowlany zjazd indywidualny rys. 4.1. załącznik nr 8 Projekt budowlany zjazd indywidualny rys. 4.2. załącznik nr 8 Projekt budowlany przepust rys. 5 załącznik nr 8 Projekt budowlany przekroje poprzeczne rys. 6.1. załącznik nr 8 Projekt budowlany parking kolorystyka rys. 7.1. załącznik nr 8 Projekt budowlany parking przekrój rys. 7.2. załącznik nr 9 Projekt budowlany opis techniczny załącznik nr 9 Projekt budowlany zagospodarowanie terenu1 załącznik nr 9 Projekt budowlany zagospodarowanie terenu2 załącznik nr 9 Projekt budowlany zagospodarowanie terenu3 załącznik nr 9 Projekt budowlany rozwinięcie kanalizacji rys. nr5 załącznik nr 9 Projekt budowlany rozwinięcie kanalizacji rys. nr6 załącznik nr 9 Projekt budowlany rozwinięcie kanalizacji rys. nr7 załącznik nr 9 Projekt budowlany rozwinięcie kanalizacji rys. nr8 załącznik nr 9 Projekt budowlany rozwinięcie kanalizacji rys. nr9 załącznik nr 9 Projekt budowlany rozwinięcie odcinków kanalizacji rys. nr10 załącznik nr 9 Projekt budowlany studzienka rewizyjna rys. nr11 załącznik nr 10 specyfikacja techniczna Augustów załącznik nr 11 specyfikacja techniczna Pionki-Augustów załącznik nr 11 specyfikacja techniczna Pionki-Augustów część energetyczna załącznik nr 12 specyfikacja techniczna Pionki ul. Augustowska SIWZ ulica Augustowska |