Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
o szacunkowej wartości nie przekraczającej kwot wynikających z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy pzp na wykonanie Projektu budowlanego oraz wykonanie odprowadzenia ścieków przemysłowych, bytowych i deszczowych z terenu byłego ZTS Pronit S.A. w Pionkach
Data zamieszczenia w BZP: 30.07.2008, numer ogłoszenia: 176237 - 2008;
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki, al. Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 0-48 341-42-01, fax 048 341-42-31.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie Projektu budowlanego oraz wykonanie odprowadzenia ścieków przemysłowych, bytowych i deszczowych z terenu byłego ZTS Pronit S.A. w Pionkach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Projektu budowlanego odprowadzenia ścieków przemysłowych, bytowych i deszczowych z terenu byłego ZTS Pronit S.A. w Pionkach, uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę oraz wykonanie robót objętych wykonanym Projektem budowlanym. Projekt budowlany należy wykonać na podstawie koncepcji odprowadzenia ścieków przemysłowych, bytowych i deszczowych z terenu byłego ZTS Pronit S.A. w Pionkach, będącej załącznikiem Nr 3 do SIWZ. Zakres prac obejmuje wykonanie tylko I etapu realizacji: wykonanie nowych kolektorów Dn400 i Dn500 dla połączenia wylotów do rzeki Zagożdżonki oraz wybudowanie w rejonie ul. Zwoleńskiej przepompowni (P1) ścieków na 50% obecnej wydajności COŚ, z włączeniem do istniejącej kanalizacji w ul. Zwycięstwa.
Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
1) Wykonanie Projektu budowlanego odprowadzenia ścieków przemysłowych, bytowych i deszczowych z terenu byłego ZTS Pronit S.A. w Pionkach na podstawie koncepcji odprowadzenia ścieków przemysłowych, bytowych i deszczowych z terenu byłego ZTS Pronit S.A. w Pionkach, będącej załącznikiem Nr 3 do SIWZ. Zakres prac obejmuje wykonanie tylko I etapu realizacji: wykonanie nowych kolektorów Dn400 i Dn500 dla połączenia wylotów do rzeki Zagożdżonki oraz wybudowanie w rejonie ul. Zwoleńskiej przepompowni (P1) ścieków na 50% obecnej wydajności COŚ, z włączeniem do istniejącej kanalizacji w ul. Zwycięstwa.
2) Uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień i pozwoleń w celu uzyskania pozwolenia na budowę oraz uzyskanie pozwolenia na budowę,
3) Wykonanie nowych kolektorów Dn400 i Dn500 dla połączenia wylotów do rzeki Zagożdżonki oraz wybudowanie w rejonie ul. Zwoleńskiej przepompowni (P1) ścieków na 50% obecnej wydajności COŚ, z włączeniem do istniejącej kanalizacji w ul. Zwycięstwa na podstawie wykonanego Projektu budowlanego i uzyskanego pozwolenia na budowę,
4) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanych robót budowlanych,
5) Oddanie do użytkowania wykonanych sieci i urządzeń
Wykonawca w ramach zryczałtowanego wynagrodzenia umownego zobowiązany jest także do:
a) uzgodnienia dokładnego przebiegu trasy kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej przebiegającej przez działkę należącą do Gminy Pionki.
b) wystąpienia o uzyskanie koniecznych opinii i uzgodnień projektu budowlanego, koniecznych do uzyskania pozwolenia na budowę oraz poniesienia wszystkich kosztów z tym związanych,
Mapy do celów projektowych dostarczy Zamawiający.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.24.00-7, 74.23.20.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 22.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, objętego niniejszym postępowaniem, mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy a opisanych powyżej.
3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków opisanych powyżej Wykonawcy mają obowiązek przedstawić wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. V specyfikacji.
4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę wszystkich oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. V specyfikacji, wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie złożenie któregokolwiek z wymaganych oświadczeń i dokumentów w wyznaczonym terminie lub nie spełnienie chociażby jednego warunku będzie uważane za nie spełnianie warunków udziału w postępowaniu i skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta taka zostanie odrzucona. Przyczyną odrzucenia oferty będą również wszelkie odstępstwa treści złożonej oferty od treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub jej niezgodność z ustawą.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, wymienionych wyżej,
A.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy (oświadczenie to stanowi jeden z elementów wzoru oferty).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki
Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, pok. Nr 20.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki
Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, Biuro podawcze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
(-) Burmistrz Miasta Pionki
SIWZ Opis koncepcji rysunek 1 rysunek 2 rysunek 3 rysunek 4 rysunek 5 |