Biuletyn Informacji Publicznej  Miasta Pionki  www.pionki.pl
MIASTO PIONKI
URZĄD MIASTA
Załatwianie spraw w Urzędzie Miasta
Załatwianie spraw z zakresu Starostwa Powiatowego w Radomiu
Organizacja Urzędu
RADA MIASTA
Organizacja Rady Miasta
Skład Rady Miasta Pionki
PORZĄDEK OBRAD BIEŻĄCEJ SESJI
Sesje Rady Miasta
Młodzieżowa Rada Miasta
Dyżury radnych
Biuro Rady
Stanowiska Opinie Ogłoszenia Rady
WYBORY i REFERENDA
Wybory do Sejmu i Senatu RP 2007
Przedterminowe Wybory na Burmistrza Miasta Pionki 2009 r.
Wybory do Europarlamentu
Wybory Samorządowe 2010
PRAWO LOKALNE
Statut Gminy Miasto Pionki - Regulamin Rady Miasta
Strategia rozwoju Miasta Pionki
Plan Rozwoju Lokalnego Miasta Pionki na lata 2005-2013
Uchwały Rady
Zarządzenia Burmistrza
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
RADNYCH
PRACOWNIKÓW URZĘDU
KIEROWNIKÓW JEDNOSTEK
MIENIE I BUDŻET MIASTA
Mienie gminy
BUDŻET
Podatki i opłaty
Porozumienia, związki gminy
Pozostałe
Ewidencje i rejestry
Informacje nieudostępnione
OGŁOSZENIA
Sprzedaż mienia gminy
Zamówienia Publiczne
° Ogłoszenia o zamówieniach publicznych
° Ogłoszenia o wynikach postępowań o zamówienia publiczne
° rocznik 2009
° rocznik
Ogłoszenia Urzędowe
Oferty Pracy
Informacje środowiskowe
Fundusze UE
Org. pozarządowe
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
Gimnazjum Publiczne Nr 1
Gimnazjum Publiczne Nr 2
Miejska Biblioteka Publiczna
Miejski Ośrodek Kultury
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejski Zarząd Oświaty i Sportu
Miejski Zakład Usług Komunalnych
Oddział Wodno-Kanalizacyjno-Ciepłowniczy
PSP Nr 1
PSP Nr 2
PSP Nr 5
Przedszkole Nr 1
Przedszkole Nr 2
Przedszkole Nr 3
SERWIS
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Sprawdź stan sprawy
Dziennik Ustaw
Skrzynka Podawcza 2
ARCHIWUM BIP
Archiwum BIP
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne > Ogłoszenia o zamówieniach publicznych strona główna 

Ogłoszenia o zamówieniach publicznych
Zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób
niepełnosprawnych 
 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty wynikającej z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, na zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.

Data zamieszczenia w BZP: 02.04.2010, numer ogłoszenia: 75711 - 2010;


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki , al. Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 0-48 341-42-01, faks 048 341-42-31.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa do siedziby Zamawiającego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. Autobus, będący przedmiotem zamówienia, musi spełniać następujące wymagania: 1)autobus fabrycznie nowy: rok produkcji 2010, 2)autobus musi posiadać wszelkie niezbędne wymagane przepisami homologacje i dopuszczenia do ruchu oraz dostosowania samochodu do specjalnego przeglądu, 3)autobus musi być sprawny technicznie i wolny od wad konstrukcyjnych, 4)autobus do przewozu osób niepełnoprawnych 14 osobowy tj. 14 miejsc siedzących (13 osób + kierowca) z opcją umożliwiającą łatwy demontaż foteli pasażerskich w celu stworzenia jednego stanowiska do przewozu osoby na wózku inwalidzkim plus atestowane mocowanie na wózki inwalidzkie, pasy mocujące wózek z pasami bezpieczeństwa dla osoby na wózku oraz wyposażony dodatkowo w najazdy do wprowadzania wózków inwalidzkich, w tym również o napędzie elektrycznym, 5)nadwozie: a)całkowicie przeszklone, czterodrzwiowe: drzwi w kabinie pasażerskiej prawe przesuwne przeszklone, tylne dwuskrzydłowe, szyby przyciemniane, osłona przeciwsłoneczna dla kierowcy i pasażera, boczne listwy ochronne, b)długość całkowita pojazdu minimum 5800 mm, rozstaw osi minimum 3950 mm, c)kolor do uzgodnienia, lakier standard, nie metalizowany: Wykonawca zobowiązany do oferty załączyć proponowane kolory przedmiotu zamówienia za wyjątkiem białego i czarnego - minimum 3 kolory, d)obniżony dwustopniowy podest do kabiny pasażerskiej podświetlony, e)przednie i tylne światła przeciwmgielne i światła wsteczne, f)trzecie światło stopu, światła obrysowe boczne, 6)silnik: a)silnik diesla wysokoprężny o pojemności minimum 2400 cm 3, b)moc silnika minimum 140 KM, c)wersja silnika EURO 4 lub EURO 5, d)skrzynia biegów manualna 6 biegowa (6 biegów do przodu), e)układ kierowniczy ze wspomaganiem, 7)bezpieczeństwo: a)układ hamulcowy hydrauliczny dwuobwodowy, b)hamulce tarczowe na przedniej i tylnej osi, c)system zapobiegający zablokowaniu się kół podczas hamowania (ABS) lub równoważny spełniający podobne zadania, d)system optymalizacji przyczepności podczas przyspieszania (ASR) lub równoważny spełniający podobne zadania, e)system stabilizacji toru jazdy (ESP) lub równoważny spełniający podobne zadania, f)poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera, g)zabezpieczenie pojazdu: immobiliser, 8)koła i ogumienie: opony letnie bez wyboru producenta plus pełnowymiarowe koło zapasowe, felgi stalowe z kołpakami, komplet opon zimowych z felgami, ogumienie bezdętkowe, 9)wnętrze pojazdu: a)wysokość przestrzeni pasażerskiej minimum 1900 mm, b)zabezpieczenie drzwi przed otwieraniem przez dzieci, c)poręcze ułatwiające wsiadanie i wysiadanie, d)wszystkie fotele w kabinie pasażerskiej klasy turystycznej z trójpunktowymi pasami bezpieczeństwa: fotel 2 osobowy ze składanym podłokietnikiem, odchylany z przesuwem bocznym; fotel 1 osobowy ze składanym podłokietnikiem, odchylany z przesuwem bocznym, pojedynczy fotel pasażerski przy kierowcy (wykonawca zobowiązany do oferty załączyć fotografie lub rysunki proponowanych foteli), e)siedzenie kierowcy regulowane z dodatkowym podłokietnikiem, f)podłoga pokryta antypoślizgową wykładziną, g)pokrycie ścian, sufitu oraz słupków bocznych tapicerką miękką, h)zasłonki przeciwsłoneczne w oknach, i)izolacja dźwiękowo-termiczna przedziału pasażerskiego, j)dwa wybijaki szyb samochodowych zamontowane na ścianach bocznych plus oznaczenie wyjść awaryjnych, k)przegroda za kierowcą, l)półki na bagaż podręczny, m)oświetlenie przedziału pasażerskiego, n)oświetlenie przystosowane do jazdy nocnej, o)elektrycznie opuszczane szyby w drzwiach przednich, p)elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne, q)radioodtwarzacz CD, r)wentylator nawiewowy i wymieniający powietrze w przestrzeni pasażerskiej, s)klimatyzacja przedziału kierowcy, t)klimatyzacja części pasażerskiej, u)niezależne ogrzewanie postojowe przestrzeni pasażerskiej, 10)warunki gwarancji: a)gwarancja mechaniczna bez limitu przebiegu minimum 24 miesiące, b)powłoka lakiernicza minimum 36 miesięcy, c)gwarancja na perforację korozyjną nadwozia minimum 6 lat, d)pojazd musi posiadać instrukcję w języku polskim, 11)wymogi dodatkowe: a)autoalarm plus centralny zamek sterowany pilotem, b)tachograf cyfrowy, c)elektroniczny obrotomierz, d)szybkościomierz ze skalą w kilometrach, e)wskaźnik temperatury zewnętrznej, f)pozostałe akcesoria: apteczka, dwie gaśnice, trójkąt, klin pod koła, podnośnik hydrauliczny samochodowy wraz z kluczem do demontażu kół, g)dokumentacja umożliwiająca pierwszą rejestrację pojazdu w kategorii Autobus - homologacja lub inne dokumenty, h)oznakowanie zgodne z przepisami o ruchu drogowym (oklejenie samochodu emblematami informującymi o przewozie osób niepełnosprawnych, ostrzegawcze kierunkowskazy dachowe) i)dokumentacja potwierdzająca dopuszczenie pojazdu do użytku w UE. j)autobus musi posiadać 2 szt. logo miasta (herb) po obu stronach pojazdu - wzór i wielkość do ustalenia z zamawiającym, Wszelkie zastosowane materiały i wyposażenie muszą posiadać odpowiednie certyfikaty, homologacje oraz spełniać normy i przepisy w przewozie osobowym i osób niepełnosprawnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 77.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, pokój nr 28b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



(-) Burmistrz Miasta Pionki


wyjaśnienie SIWZ

zmiana treści SIWZ

 SIWZ Zakup autobusu
Data wprowadzenia informacji 2010-04-02 11:53:58, wprowadzający: Piotr Stolarski
wersja do druku
« powrót