Biuletyn Informacji Publicznej  Miasta Pionki  www.pionki.pl
MIASTO PIONKI
URZĄD MIASTA
Załatwianie spraw w Urzędzie Miasta
Załatwianie spraw z zakresu Starostwa Powiatowego w Radomiu
Organizacja Urzędu
RADA MIASTA
Organizacja Rady Miasta
Skład Rady Miasta Pionki
PORZĄDEK OBRAD BIEŻĄCEJ SESJI
Sesje Rady Miasta
Młodzieżowa Rada Miasta
Dyżury radnych
Biuro Rady
Stanowiska Opinie Ogłoszenia Rady
WYBORY i REFERENDA
Wybory do Sejmu i Senatu RP 2007
Przedterminowe Wybory na Burmistrza Miasta Pionki 2009 r.
Wybory do Europarlamentu
Wybory Samorządowe 2010
PRAWO LOKALNE
Statut Gminy Miasto Pionki - Regulamin Rady Miasta
Strategia rozwoju Miasta Pionki
Plan Rozwoju Lokalnego Miasta Pionki na lata 2005-2013
Uchwały Rady
Zarządzenia Burmistrza
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
RADNYCH
PRACOWNIKÓW URZĘDU
KIEROWNIKÓW JEDNOSTEK
MIENIE I BUDŻET MIASTA
Mienie gminy
BUDŻET
Podatki i opłaty
Porozumienia, związki gminy
Pozostałe
Ewidencje i rejestry
Informacje nieudostępnione
OGŁOSZENIA
Sprzedaż mienia gminy
Zamówienia Publiczne
° Ogłoszenia o zamówieniach publicznych
° Ogłoszenia o wynikach postępowań o zamówienia publiczne
° rocznik 2009
° rocznik
Ogłoszenia Urzędowe
Oferty Pracy
Informacje środowiskowe
Fundusze UE
Org. pozarządowe
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
Gimnazjum Publiczne Nr 1
Gimnazjum Publiczne Nr 2
Miejska Biblioteka Publiczna
Miejski Ośrodek Kultury
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejski Zarząd Oświaty i Sportu
Miejski Zakład Usług Komunalnych
Oddział Wodno-Kanalizacyjno-Ciepłowniczy
PSP Nr 1
PSP Nr 2
PSP Nr 5
Przedszkole Nr 1
Przedszkole Nr 2
Przedszkole Nr 3
SERWIS
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Sprawdź stan sprawy
Dziennik Ustaw
Skrzynka Podawcza 2
ARCHIWUM BIP
Archiwum BIP
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne > Ogłoszenia o zamówieniach publicznych strona główna 

Ogłoszenia o zamówieniach publicznych
Remont Hali Sportowej w Pionkach  

OGŁOSZENIE

o przetargu nieograniczonym

 

o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażoną
w złotych równowartość kwoty 60.000 euro

 

na: ,,Remont hali sportowej przy ul. Sosnowej 3 w Pionkach”

 

1.    Zamawiający:

Gmina Miasto Pionki – Urząd Miasta Pionki

ul. Aleja Jana Pawła II 15, 26 – 670 Pionki, woj. mazowieckie

internet: http://www.pionki.pl e-mail: burmistrz@pionki.pl

tel. (48) 3414 201;  fax. (48) 3414 204

 

2.    Osoba uprawniona do kontaktu z wykonawcami:

a) imię i nazwisko – Piotr Stolarski

b) pok. nr 20 w Wydziale Inwestycji i Urbanistyki Urzędu Miasta Pionki

c) tel. (48) 3414 231

d) osoba uprawniona udziela informacji o zamówieniu od poniedziałku do piątku w godz. 800 – 1530

 

3.    Określenie trybu zamówienia:

Przetarg nieograniczony dla zamówienia o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60.000 euro.

 

4.    Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:

SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, pok. 20, w godz. 8 00 – 15 30  lub (na wniosek Wykonawcy) zostanie wysłana pocztą.

 

5.    Opis przedmiotu zamówienia:

 

5.1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie remontu hali sportowej przy ul. Sosnowej 3 w Pionkach. Remont obejmuje: montaż ścian osłonowych z płyt warstwowych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenie ścian budynku oraz dachu, roboty ogólnobudowlane oraz instalacyjne wewnątrz budynku, budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz chodników na zewnątrz budynku.

 

5.2. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

 

Główny przedmiot:                                 - 45.22.31.00-7  

Dodatkowe  przedmioty:                                         - 45.42.11.00-5  

                        - 45.32.10.00–3

                        - 45.26.14.00–8  

                        - 45.45.30.00-7  

 

5.3. Miejsce wykonania robót budowlanych – Pionki, ul. Sosnowa 3.

 

5.4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 3 lata.

 

6.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, ani ofert częściowych.

 

7.    Termin wykonania zamówienia  3 miesiące od momentu udzielenia zamówienia (od daty zawarcia stosownej umowy). Za termin wykonania zamówienia przyjmuje się termin pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę gotowości do odbioru przedmiotu zamówienia (potwierdzonej przez Inspektora Nadzoru).

 

8.    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków:

 

I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

 

1. Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami).

 

2. Wniosą wadium.

 

3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

 

4. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności:

 

A) wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od daty otwarcia ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych (min. 1) odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (min. 1) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

 

B) zapewnią stały nadzór nad prowadzonymi robotami: kierownika budowy posiadającego uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa /art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. – o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów – Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami/ i posiadających aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.

 

5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych – Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami).

 

II. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty.

 

9.      Ustala się wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).

 

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (w %): cena oferty 100%

 

11. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy złożyć w terminie do dnia 08.05.2006r. do godz. 1200 w Urzędzie Miasta Pionki, pok. 1

 

12. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte w dniu 08.05.2006r. o godz. 1210 w Urzędzie Miasta Pionki, pok. 22.

 

13.  Termin związania ofertą 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

 

14. Ogłoszenie dotyczące niniejszego zamówienia zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 15.03.2006r.

 
Data wprowadzenia informacji 2006-03-23 12:27:18 Informację zaktualizowano 2006-03-23 12:30:27, wprowadzający: Sameh Mizer
wersja do druku
« powrót