Biuletyn Informacji Publicznej  Miasta Pionki  www.pionki.pl
MIASTO PIONKI
URZĄD MIASTA
Załatwianie spraw w Urzędzie Miasta
Załatwianie spraw z zakresu Starostwa Powiatowego w Radomiu
Organizacja Urzędu
RADA MIASTA
Organizacja Rady Miasta
Skład Rady Miasta Pionki
PORZĄDEK OBRAD BIEŻĄCEJ SESJI
Sesje Rady Miasta
Młodzieżowa Rada Miasta
Dyżury radnych
Biuro Rady
Stanowiska Opinie Ogłoszenia Rady
WYBORY i REFERENDA
Wybory do Sejmu i Senatu RP 2007
Przedterminowe Wybory na Burmistrza Miasta Pionki 2009 r.
Wybory do Europarlamentu
Wybory Samorządowe 2010
PRAWO LOKALNE
Statut Gminy Miasto Pionki - Regulamin Rady Miasta
Strategia rozwoju Miasta Pionki
Plan Rozwoju Lokalnego Miasta Pionki na lata 2005-2013
Uchwały Rady
Zarządzenia Burmistrza
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
RADNYCH
PRACOWNIKÓW URZĘDU
KIEROWNIKÓW JEDNOSTEK
MIENIE I BUDŻET MIASTA
Mienie gminy
BUDŻET
Podatki i opłaty
Porozumienia, związki gminy
Pozostałe
Ewidencje i rejestry
Informacje nieudostępnione
OGŁOSZENIA
Sprzedaż mienia gminy
Zamówienia Publiczne
° Ogłoszenia o zamówieniach publicznych
° Ogłoszenia o wynikach postępowań o zamówienia publiczne
° rocznik 2009
° rocznik
Ogłoszenia Urzędowe
Oferty Pracy
Informacje środowiskowe
Fundusze UE
Org. pozarządowe
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
Gimnazjum Publiczne Nr 1
Gimnazjum Publiczne Nr 2
Miejska Biblioteka Publiczna
Miejski Ośrodek Kultury
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejski Zarząd Oświaty i Sportu
Miejski Zakład Usług Komunalnych
Oddział Wodno-Kanalizacyjno-Ciepłowniczy
PSP Nr 1
PSP Nr 2
PSP Nr 5
Przedszkole Nr 1
Przedszkole Nr 2
Przedszkole Nr 3
SERWIS
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Sprawdź stan sprawy
Dziennik Ustaw
Skrzynka Podawcza 2
ARCHIWUM BIP
Archiwum BIP
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne > Ogłoszenia o zamówieniach publicznych strona główna 

Ogłoszenia o zamówieniach publicznych
Remonty cząstkowe nawierzchni ulic miejskich na
terenie Gminy Miasto Pionki 
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
o szacunkowej wartości nie przekraczającej kwot wynikających z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy pzp na wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni ulic miejskich na terenie Gminy Miasto Pionki

Data zamieszczenia w BZP: : 13.05.2008, numer ogłoszenia: 100092 - 2008;

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki, al. Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 0-48 341-42-01, fax 048 341-42-31.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe nawierzchni ulic miejskich na terenie Gminy Miasto Pionki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni ulic miejskich na terenie Gminy Miasto Pionki.
Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 3 do SIWZ - Określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych oraz warunków i lokalizacji ich wykonania.
Maksymalna ilość nawierzchni dróg dn remontu - do 1250m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: o udzielenie zamówienia, objętego niniejszym postępowaniem, mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy a opisanych powyżej.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków opisanych powyżej Wykonawcy mają obowiązek przedstawić wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. V specyfikacji.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę wszystkich oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. V specyfikacji, wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie złożenie któregokolwiek z wymaganych oświadczeń i dokumentów w wyznaczonym terminie lub nie spełnienie chociażby jednego warunku będzie uważane za nie spełnianie warunków udziału w postępowaniu i skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta taka zostanie odrzucona. Przyczyną odrzucenia oferty będą również wszelkie odstępstwa treści złożonej oferty od treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub jej niezgodność z ustawą.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, wymienionych wyżej,
A.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy (oświadczenie to stanowi jeden z elementów wzoru oferty).

D. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
D.1) Kosztorys ofertowy na wykonywane prace.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki
Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, pokój Nr 20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki
Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, Biuro podawcze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


(-) Burmistrz Miasta Pionki specyfikacja_remonty_czastkowe.pdf
Data wprowadzenia informacji 2008-05-13 14:10:08, wprowadzający: Piotr Stolarski
wersja do druku
« powrót