Biuletyn Informacji Publicznej  Miasta Pionki  www.pionki.pl
MIASTO PIONKI
URZĄD MIASTA
Załatwianie spraw w Urzędzie Miasta
Załatwianie spraw z zakresu Starostwa Powiatowego w Radomiu
Organizacja Urzędu
RADA MIASTA
Organizacja Rady Miasta
Skład Rady Miasta Pionki
PORZĄDEK OBRAD BIEŻĄCEJ SESJI
Sesje Rady Miasta
Młodzieżowa Rada Miasta
Dyżury radnych
Biuro Rady
Stanowiska Opinie Ogłoszenia Rady
WYBORY i REFERENDA
Wybory do Sejmu i Senatu RP 2007
Przedterminowe Wybory na Burmistrza Miasta Pionki 2009 r.
Wybory do Europarlamentu
Wybory Samorządowe 2010
PRAWO LOKALNE
Statut Gminy Miasto Pionki - Regulamin Rady Miasta
Strategia rozwoju Miasta Pionki
Plan Rozwoju Lokalnego Miasta Pionki na lata 2005-2013
Uchwały Rady
Zarządzenia Burmistrza
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
RADNYCH
PRACOWNIKÓW URZĘDU
KIEROWNIKÓW JEDNOSTEK
MIENIE I BUDŻET MIASTA
Mienie gminy
BUDŻET
Podatki i opłaty
Porozumienia, związki gminy
Pozostałe
Ewidencje i rejestry
Informacje nieudostępnione
OGŁOSZENIA
Sprzedaż mienia gminy
Zamówienia Publiczne
° Ogłoszenia o zamówieniach publicznych
° Ogłoszenia o wynikach postępowań o zamówienia publiczne
° rocznik 2009
° rocznik
Ogłoszenia Urzędowe
Oferty Pracy
Informacje środowiskowe
Fundusze UE
Org. pozarządowe
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
Gimnazjum Publiczne Nr 1
Gimnazjum Publiczne Nr 2
Miejska Biblioteka Publiczna
Miejski Ośrodek Kultury
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejski Zarząd Oświaty i Sportu
Miejski Zakład Usług Komunalnych
Oddział Wodno-Kanalizacyjno-Ciepłowniczy
PSP Nr 1
PSP Nr 2
PSP Nr 5
Przedszkole Nr 1
Przedszkole Nr 2
Przedszkole Nr 3
SERWIS
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Sprawdź stan sprawy
Dziennik Ustaw
Skrzynka Podawcza 2
ARCHIWUM BIP
Archiwum BIP
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne > Ogłoszenia o zamówieniach publicznych strona główna 

Ogłoszenia o zamówieniach publicznych
Montaż stolarki okiennej z PVC oraz stolarki
drzwiowej aluminiowej w budynku PSP Nr 5 
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
o szacunkowej wartości nie przekraczającej kwot wynikających z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy pzp na montaż stolarki okiennej z PVC oraz stolarki drzwiowej z profili aluminiowych w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5 przy ul. Targowej w Pionkach

Data zamieszczenia w BZP: : 27.05.2008, numer ogłoszenia: 111414 - 2008;


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki, al. Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 0-48 341-42-01, fax 048 341-42-31.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż stolarki okiennej z PVC oraz stolarki drzwiowej z profili aluminiowych w budynku Publicznej Szkole Podstawowej Nr 5 przy ul. Targowej w Pionkach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest montaż stolarki okiennej z PVC z przymurowaniami otworów okiennych oraz stolarki drzwiowej z profili aluminiowych w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Targowej w Pionkach. Zamówienie to w szczególności obejmuje:
1) demontaż starej stolarki okiennej i drzwiowej oraz jej zagospodarowanie (likwidacja) w swoim zakresie, za wyjątkiem skrzydeł okiennych, które należy złożyć w magazynie Zamawiającego na terenie Pionek,
2) montaż stolarki okiennej i drzwiowej zgodnej z załącznikiem nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - P.T. wymiany stolarki w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5 w Pionkach oraz załącznikiem Nr 4 - drzwi wejściowe do budynku szkoły. Stolarka spełnia wymagania wymienione w załączniku Nr 3 i Nr 4 do SIWZ oraz dla okien z PVC: materiał PCV biały, uszczelki z EPDM, mikrowentylacja, blokada błędnego położenia klamki, profil PVC minimum 5-komorowy (w ramie, w skrzydle, w słupku min. 3 -komorowy) wzmocniony kształtownikiem pełnym ze stali ocynkowanej o gr. min. 2 mm, grubość zewnętrznej ścianki profilu PCV minimum 2,8 mm. Dla drzwi z profili aluminiowych: profil aluminiowy ciepły w kolorze białym, szyba zewnętrzna i wewnętrzna wzmocniona klasy P2A.
3) montaż nawiewników do wszystkich okien - typu Ventair II TR lub równoważnych,
4) montaż parapetów zewnętrznych do wszystkich montowanych okien. Parapet z blachy powlekanej w kolorze białym. Parapety należy zabezpieczyć przed podciekaniem. Parapety szerokości 25 cm,
5) naprawa ościeży zewnętrznych i wewnętrznych po przeprowadzonym montażu,
6) malowanie ościeży wewnętrznych oraz całej ściany wewnętrznej z oknami farbą akrylową w kolorze białym,
7) demontaż i ponowny montaż parapetu wewnętrznego tak, aby stykał się on z ościeżnicami nowych zamontowanych okien z PVC,
8) zamurowanie otworów okiennych w ścianach bloczkami Termoreks gr. 36cm (lub 24 +12cm) na zaprawie cementowo-wapiennej - wg Projektu technicznego, będącego załącznikiem Nr 3 do SIWZ,
9) wykonanie tynków wewnętrznych na wymurowanych ścianach i ościeżach,
10) docieplenie wymurowanych ścian styropianem gr. 6 cm i wykonaniem jednej warstwy siatki
11) wykonanie tynku zewnętrznego barwionego w kolorze jasnobrązowym na wykonanych domurowanich i ościeżach,
Rodzaj robót oraz ich zakres do wykonania w ramach zamówienia obejmuje:
1) wszystkie prace określone w przedmiarze robót (załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), przewidziane do wykonania w P.T. wymiany stolarki w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5 w Pionkach (załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), wymiana drzwi wejściowych do budynku szkoły wg załącznika nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oraz inne prace określone w punkcie II niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) inne roboty nie wymienione w przedmiarze, których konieczność wykonania podczas realizacji przedmiotu umowy wyniknie z przepisów prawa, norm technicznych, funkcji użytkowej obiektu oraz celu wykonywanych prac.
Prace budowlane należy prowadzić zgodnie z P.T. wymiany stolarki w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5 w Pionkach oraz zgodnie ze specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik Nr 6 do SIWZ.
Uwarunkowania dotyczące wykonywania robót:
1) w czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac trzeba utrzymywać w należytym porządku,
2) po zakończeniu prac każdego etapu uprzątnięcie stanowiska do stanu istniejącego przed remontem,
3) roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej,
4) zastosowane materiały będą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu prawa budowlanego oraz wymogom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków:
1) zapewnia właściwą organizację robót, urządzenie i zabezpieczenie placu budowy,
2) przestrzega przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za ich naruszenie,
3) zapewnia prawidłowe składowanie i ochronę materiałów oraz sprzętu.
4) uporządkuje teren budowy po zakończeniu robót.
Przed przystąpieniem do wyceny należy dokonać wizji lokalnej budynku szkoły (otworów okiennych i drzwiowych przeznaczonych do wymiany). Przed przystąpieniem do wykonania każdego okna i drzwi należy dokonać własnych pomiarów. Szerokość i wysokość okien i drzwi musi być co najmniej równa szerokości i wysokości otworu w świetle ościeży zewnętrznych, jednak nie więcej niż 2 cm (po 1 cm z każdej strony).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowego cięcia sprawdzającego dwóch losowo wybranych profili - na koszt wybranego Wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.26.25.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: o udzielenie zamówienia, objętego niniejszym postępowaniem, mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy a opisanych powyżej.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków opisanych powyżej Wykonawcy mają obowiązek przedstawić wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. V specyfikacji.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę wszystkich oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. V specyfikacji, wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie złożenie któregokolwiek z wymaganych oświadczeń i dokumentów w wyznaczonym terminie lub nie spełnienie chociażby jednego warunku będzie uważane za nie spełnianie warunków udziału w postępowaniu i skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta taka zostanie odrzucona. Przyczyną odrzucenia oferty będą również wszelkie odstępstwa treści złożonej oferty od treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub jej niezgodność z ustawą.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, wymienionych wyżej,
A.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy (oświadczenie to stanowi jeden z elementów wzoru oferty).
B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: brak dokumentów.
C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: brak dokumentów.
D. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
D.1) Aprobata Techniczna oferowanych drzwi wejściowych z kształtowników aluminiowych z przekładką termiczną wydana przez Instytut Techniki Budowlanej, systemu Yawal System PI 50 lub równoważnego - pierwsza strona,
D.2) Atest Higieniczny na oferowany profil aluminiowy z przekładką termiczną, wydany przez Państwowy Zakład Higieny,
D.3) Aprobata Techniczna oferowanych okien i drzwi balkonowych z kształtowników PVC wydana przez Instytut Techniki Budowlanej - pierwsza strona,
D.4) Atest Higieniczny na oferowany profil z PVC, wydany przez Państwowy Zakład Higieny,
D.5) Świadectwo badań potwierdzające współczynnik przenikania ciepła dla szyby zespolonej jednokomorowej U mniejszy lub równy 1,1 W/m2oK (szyba wewnętrzna i zewnętrzna zwykła 4 + 4/16),
D.6) Świadectwo kwalifikacyjne potwierdzające spełnienie wymagań dla klasy P2A oferowanych szyb ochronnych,
D.6) Certyfikat uprawniający do oznaczenia oferowanej szyby zespolonej jednokomorowej 4 + 4/16 znakiem bezpieczeństwa,
D.7) Kosztorys ofertowy na wykonywane prace.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki
Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, pok. Nr 20,.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki
Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, Biuro podawcze,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


(-) Burmistrz Miasta Pionki

Projekt c1

Projekt c2

drzwi wejściowe

przedmiar zal. nr5

spec tech

wyjaśnienie SIWZ

 specyfikacja_ okna_szkola_nr5.pdf
Data wprowadzenia informacji 2008-05-27 14:08:59, wprowadzający: Piotr Stolarski
wersja do druku
« powrót