Biuletyn Informacji Publicznej  Miasta Pionki  www.pionki.pl
MIASTO PIONKI
URZĄD MIASTA
Załatwianie spraw w Urzędzie Miasta
Załatwianie spraw z zakresu Starostwa Powiatowego w Radomiu
Organizacja Urzędu
RADA MIASTA
Organizacja Rady Miasta
Skład Rady Miasta Pionki
PORZĄDEK OBRAD BIEŻĄCEJ SESJI
Sesje Rady Miasta
Młodzieżowa Rada Miasta
Dyżury radnych
Biuro Rady
Stanowiska Opinie Ogłoszenia Rady
WYBORY i REFERENDA
Wybory do Sejmu i Senatu RP 2007
Przedterminowe Wybory na Burmistrza Miasta Pionki 2009 r.
Wybory do Europarlamentu
Wybory Samorządowe 2010
PRAWO LOKALNE
Statut Gminy Miasto Pionki - Regulamin Rady Miasta
Strategia rozwoju Miasta Pionki
Plan Rozwoju Lokalnego Miasta Pionki na lata 2005-2013
Uchwały Rady
Zarządzenia Burmistrza
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
RADNYCH
PRACOWNIKÓW URZĘDU
KIEROWNIKÓW JEDNOSTEK
MIENIE I BUDŻET MIASTA
Mienie gminy
BUDŻET
Podatki i opłaty
Porozumienia, związki gminy
Pozostałe
Ewidencje i rejestry
Informacje nieudostępnione
OGŁOSZENIA
Sprzedaż mienia gminy
Zamówienia Publiczne
° Ogłoszenia o zamówieniach publicznych
° Ogłoszenia o wynikach postępowań o zamówienia publiczne
° rocznik 2009
° rocznik
Ogłoszenia Urzędowe
Oferty Pracy
Informacje środowiskowe
Fundusze UE
Org. pozarządowe
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
Gimnazjum Publiczne Nr 1
Gimnazjum Publiczne Nr 2
Miejska Biblioteka Publiczna
Miejski Ośrodek Kultury
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejski Zarząd Oświaty i Sportu
Miejski Zakład Usług Komunalnych
Oddział Wodno-Kanalizacyjno-Ciepłowniczy
PSP Nr 1
PSP Nr 2
PSP Nr 5
Przedszkole Nr 1
Przedszkole Nr 2
Przedszkole Nr 3
SERWIS
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Sprawdź stan sprawy
Dziennik Ustaw
Skrzynka Podawcza 2
ARCHIWUM BIP
Archiwum BIP
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne > Ogłoszenia o zamówieniach publicznych strona główna 

Ogłoszenia o zamówieniach publicznych
Wykonanie sieci komputerowej w budynku Urzędu
Miasta Pionki oraz dostawa i uruchomienie 6
infokiosków na terenie miasta Pionki 
 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty wynikającej z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, na wykonanie sieci strukturalnej komputerowej wraz z dedykowaną siecią energetyczną w budynku Urzędu Miasta Pionki oraz dostawa i uruchomienie 6 punktów dostępu do informacji miejskiej (infokiosków) na terenie miasta Pionki.

Data zamieszczenia w BZP: 06.10.2010, numer ogłoszenia: 276651- 2010;


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki , al. Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 0-48 341-42-01, faks 048 341-42-31.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie sieci strukturalnej komputerowej wraz z dedykowaną siecią energetyczną w budynku Urzędu Miasta Pionki oraz dostawa i uruchomienie 6 punktów dostępu do informacji miejskiej (infokiosków) na terenie miasta Pionki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie montażu wraz z dostawą i uruchomieniem 6 punktów dostępu do informacji miejskiej w jednostkach organizacyjnych Urzędu Miasta Pionki, wykonanie sieci strukturalnej komputerowej kat. 6a UTP wraz z dedykowaną siecią energetyczną w budynku Urzędu Miasta Pionki przy Al. Jana Pawła II 15 oraz dostawa wraz z montażem 4 szt. switchy i 2 szt. UPS na potrzeby budowanej w budynku Urzędu Miasta Pionki sieci komputerowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podzielony na 3 zadania: Zadanie Nr 1: 1) Zadanie nr 1 obejmuje wykonanie montażu wraz z dostawą i uruchomieniem 6 punktów dostępu do informacji miejskiej w jednostkach organizacyjnych Urzędu Miasta Pionki. Głównym celem uruchomienia punktów dostępu do informacji miejskiej jest stworzenie punktów informacyjno-usługowych z bezpłatnym dostępem do wydzielonych stron www Urzędu Miasta Pionki. Zakres zadania obejmuje uruchomienie 6 punktów dostępu do informacji miejskiej w jednostkach należących do UM Pionki, w każdej z tych lokalizacji należy wykonać instalacje: zasilająca infokiosk i teleinformatyczna zapewniająca mu dostęp do Internetu. 2) Obiekty, w których zostaną zainstalowane infokioski (PIAP) to: 1. Oddział Sądu Rejonowego w Zwoleniu, Al. Jana Pawła II 19, Pionki typ infokiosku: zewnętrzny zadaszony wiszący 2. Miejski Ośrodek Kultury, ul. Radomska 1, Pionki typ infokiosku: wewnętrzny stojący 3. Miejski Zakład Usług Komunalnych, ul. Leśna 5, Pionki typ infokiosku: wewnętrzny stojący 4. Warsztaty Terapii Zajęciowej, ul. Leśna 3, Pionki typ infokiosku: zewnętrzny zadaszony wiszący 5. Posterunek Straży Miejskiej, ul. Zakładowa 7, Pionki typ infokiosku: zewnętrzny zadaszony wiszący 6. Urząd Miasta Pionki, Al. Jana Pawła II 15, Pionki typ infokiosku: wewnętrzny wiszący naścienny 3) Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz prac montażowych i instalacyjnych obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1 - zawarty jest w opracowanej dokumentacji projektowej - w Projekcie Wykonawczym Montażu 6 punktów dostępu do informacji miejskiej, łącznie ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót montażowych, Specyfikacją techniczną infokiosków oraz Przedmiarem robót stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ. 4) Prace budowlane i montażowe należy prowadzić i wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zgodnie z dokumentacją projektową wymienioną powyżej tj. zgodnie z Projektem Wykonawczym Montażu 6 punktów dostępu do informacji miejskiej, łącznie ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót montażowych, Specyfikacją techniczną infokiosków oraz Przedmiarem robót, będącymi załącznikami do SIWZ. W przypadku rozbieżności w opisie przedmiotu zamówienia (rodzaj materiału, technologia wykonania itp.) należy przyjąć wartości podane w dokumentacji projektowej. Zadanie Nr 2: 1) Zadanie nr 2 obejmuje wykonanie sieci strukturalnej komputerowej kat. 6a UTP wraz z dedykowaną siecią energetyczną w budynku Urzędu Miasta Pionki przy Al. Jana Pawła II 15. Sieć komputerowa w obiekcie zostanie wykonana jako sieć Fast Ethernet w standardzie 10G Base-T w płaszczyźnie dostępu, oraz 10G Base-SR w płaszczyźnie sieci szkieletowej. Sieć elektryczna zostanie zbudowana dla potrzeb istniejącej sieci okablowania strukturalnego i urządzeń w niej pracujących. 3) Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz prac montażowych i instalacyjnych obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia - zadanie nr 2 - zawarty jest w opracowanej dokumentacji projektowej - w Projekcie Technicznym Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki, łącznie ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót montażowych oraz Przedmiarem robót, a także w Specyfikacji technicznej budowy dodatkowych gniazd RJ-45 łącznie z przedmiarem robót - stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ. 4) Prace budowlane i montażowe należy prowadzić i wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zgodnie z dokumentacją projektową wymienioną powyżej tj. zgodnie z Projektem Technicznym Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki, łącznie ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót montażowych oraz Przedmiarem robót, a także zgodnie ze Specyfikacją techniczną budowy dodatkowych gniazd RJ-45 łącznie z przedmiarem robót - będącymi załącznikami do niniejszej SIWZ. W przypadku rozbieżności w opisie przedmiotu zamówienia (rodzaj materiału, technologia wykonania itp.) należy przyjąć wartości podane w dokumentacji projektowej. Zadanie Nr 3: 1) Zadanie nr 3 obejmuje dostawę wraz z montażem 4 szt. switchy i 2 szt. UPS na potrzeby budowanej w budynku Urzędu Miasta Pionki sieci komputerowej, wg wymagań minimalnych opisanych w SIWZ. Uwarunkowania dotyczące wykonywania robót (wszystkie zadania): 1) roboty budowlane oraz prace montażowe i instalacyjne będą wykonywane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 2) zastosowane materiały będą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu prawa budowlanego oraz wymogom określonym w SIWZ oraz załączonych do SIWZ załącznikach, 3) wykonywanie robót budowlanych w budynku Urzędu Miasta Pionki poza godzinami pracy urzędu, chyba że Zamawiający wyrazi zgodę na ich częściowe prowadzenie w zakresie i na warunkach wcześniej uzgodnionych z Zamawiającym, 4) w czasie wykonywania robót istniejąca sieć komputerowa musi funkcjonować, 5) przekazanie Zamawiającemu demontowanych urządzeń , materiałów i instalacji nadających się do ponownego zastosowania, 6) miejsca po zdemontowanych listwach starej instalacji komputerowej lub telefonicznej, w których nie będzie zamontowana ponownie nowa instalacja, należy pomalować farbą emulsyjną w kolorze zbliżonym do istniejącego koloru, po uprzednim zaprawieniu miejsc po kołkach. Malować należy pasami o jednakowej szerokości ok. 20cm. Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków (prace towarzyszące nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia i wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, dotyczy wszystkich zadań): 1) zapewnia właściwą organizację robót, urządzenie i zabezpieczenie placu budowy, 2) przestrzega przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za ich naruszenie, 3) zapewnia prawidłowe składowanie i ochronę materiałów oraz sprzętu, 4) po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy i teren przyległy oraz przywróci do stanu pierwotnego, 5) oraz wykona wszelkie ewentualne inne dodatkowe prace i roboty budowlane nie ujęte w SIWZ, a konieczne do wykonania opisanego przedmiotu zamówienia ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i obowiązujące przepisy prawa. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 3 lata..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.31.43.20-0, 45.31.12.00-2, 45.31.40.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem robót budowlanych (co najmniej 1), w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, tj.: roboty budowlane polegające na wykonaniu wewnętrznej instalacji komputerowej o wartości robót brutto min. 20.000,00 zł.

III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kosztorys ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie postanowienia zawieranej umowy są zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik numer 2 do SIWZ. 2. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. 3. Zamawiający informuje, że istotne zmiany do umowy w stosunku do treści wybranej oferty są możliwe jeżeli będą korzystne technologicznie lub finansowo dla Zamawiającego, np. w trakcie wykonywania robót pojawią się na rynku nowe, nowocześniejsze, lub o wyższych parametrach użytkowych urządzenia lub technologie, które lepiej będą zaspokajać potrzeby Zamawiającego lub gdy podczas wykonywania zamówienia pojawiły się okoliczności, których w trakcie sporządzania dokumentacji projektowej nie można było przewidzieć i jednocześnie powodują one, że wykonanie robót budowlanych zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową lub specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiłoby wadę w prawidłowym funkcjonowaniu obiektu. 4. Zmiany do umowy mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia (ceny) oraz przedmiotu umowy: a) jeżeli konieczne będzie wykonanie robót zamiennych lub zaniechanie wykonania części robót. Zmiana wynagrodzenia nastąpi w oparciu o postanowienia umowy opisane we wzorze umowy. Podstawę dla zaniechania robót lub robót zamiennych stanowić może jedynie protokół konieczności, z którego wynikać będzie, że wykonanie określonej części robót zgodnie z dokumentacją jest niemożliwe lub niecelowe lub konieczne jest wykonanie robót zamiennych z uwagi na wymogi sztuki budowlanej i wiedzy technicznej. Protokół konieczności powinien być podpisany co najmniej przez wykonawcę, w tym kierownika budowy, zamawiającego, inspektora nadzoru oraz w razie potrzeby zmian w dokumentacji projektowej zawierać stanowisko projektanta o zasadności dokonania zmian w dokumentacji, 2) terminu wykonania zamówienia: a) jeżeli wykonanie robót zamiennych ze względu na zasady wiedzy technicznej i sztuki budowlanej lub konieczność sporządzenia i uzgodnienia dodatkowej dokumentacji wymaga dodatkowego czasu ponad termin wynikający z umowy, b) jeżeli wykonie zamówienia dodatkowego wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego, c) na skutek okoliczności wynikających z tzw. siły wyższej, d) jeżeli warunki atmosferyczne uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami opisanymi w specyfikacji technicznej lub zgodnie ze sztuką budowlaną.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, pokój nr 28b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest finansowaneze środków Unii Europejskiej: wniosek nr RPO/01994/08/2.2 nr kancelaryjny 2672/08 pt. Obyw@tel 0n-line - Informatyzacja Urzędu Miasta i miejskich placówek użytecznosci publicznej w Pionkach w ramach konkursu zamkniętego z preselekcją RPOWM/2.2/1/2008 Priorytet II Przyspieszenie e-Rozwoju Mazowsza dla działania 2.2 Rozwój e-usług Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


(-) Burmistrz Miasta Pionki

załącznik nr 3 - Projekt Wykonawczy Montażu 6 punktów dostępu do informacji miejskiej - opis

załącznik nr 3a - Projekt Wykonawczy Montażu 6 punktów dostępu do informacji miejskiej - opis informacje dodatkowe

załącznik nr 4 - Projekt Wykonawczy Montażu 6 punktów dostępu do informacji miejskiej - rys. 1/6

załącznik nr 5 - Projekt Wykonawczy Montażu 6 punktów dostępu do informacji miejskiej - rys. 2/6

załącznik nr 6 - Projekt Wykonawczy Montażu 6 punktów dostępu do informacji miejskiej - rys. 3/6

załącznik nr 7 - Projekt Wykonawczy Montażu 6 punktów dostępu do informacji miejskiej - rys. 4/6

załącznik nr 8 - Projekt Wykonawczy Montażu 6 punktów dostępu do informacji miejskiej - rys. 5/6

załącznik nr 9 - Projekt Wykonawczy Montażu 6 punktów dostępu do informacji miejskiej - rys. 6/6

załącznik nr 10 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót montażowych infokiosków

załącznik nr 11 - Specyfikacja techniczna infokiosków

załącznik nr 12 - Projekt Wykonawczy Montażu 6 punktów dostępu do informacji miejskiej - Przedmiar robót

załącznik nr 13 - Projekt Techniczny Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki- opis

załącznik nr 13 - Projekt Techniczny Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki - opis dodatkowy

załącznik nr 14 - Projekt Techniczny Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki - rys. 1/1

załącznik nr 15 - Projekt Techniczny Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki - rys. 1/2

załącznik nr 16 - Projekt Techniczny Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki - rys. 2/1

załącznik nr 17 - Projekt Techniczny Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki - rys. 2/2

załącznik nr 18 - Projekt Techniczny Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki - rys. 3

załącznik nr 19 - Projekt Techniczny Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki - rys. 4

załącznik nr 20 - Projekt Techniczny Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki - rys. 5

załącznik nr 21 - Projekt Techniczny Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki - rys. 6

załącznik nr 22 - Projekt Techniczny Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki - rys. 7

załącznik nr 23 - Projekt Techniczny Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki - rys. 8

załącznik nr 24 - Projekt Techniczny Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki - rys. 9

załącznik nr 25 - Projekt Techniczny Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki - rys. 10

załącznik nr 26 - Projekt Techniczny Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki - rys. 11

załącznik nr 27 - Projekt Techniczny Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

załącznik nr 28 - Projekt Techniczny Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki - Przedmiar robót

załącznik nr 29 - Specyfikacja techniczna budowy dodatkowych gniazd RJ-45

załącznik nr 30 - Budowa dodatkowych gniazd RJ-45 - rys. wykonawczy nr 05a

załącznik nr 31 - Budowa dodatkowych gniazd RJ-45 - rys. wykonawczy nr 06a

załącznik nr 32 - Budowa dodatkowych gniazd RJ-45 - rys. wykonawczy nr 12a/1

załącznik nr 33 - Budowa dodatkowych gniazd RJ-45 - rys. wykonawczy nr 12a/2

załącznik nr 34 - Budowa dodatkowych gniazd RJ-45 - rys. wykonawczy nr 13a/1

załącznik nr 35 - Budowa dodatkowych gniazd RJ-45 - rys. wykonawczy nr 13a/2

załącznik nr 36 - Budowa dodatkowych gniazd RJ-45 - Przedmiar robót

wyjaśnienie SIWZ

wyjaśnienie 2 SIWZ

 SIWZ
Data wprowadzenia informacji 2010-10-06 15:23:17, wprowadzający: Piotr Stolarski
wersja do druku
« powrót