OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty wynikającej z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, na wykonanie sieci strukturalnej komputerowej wraz z dedykowaną siecią energetyczną w budynku Urzędu Miasta Pionki oraz dostawa i uruchomienie 6 punktów dostępu do informacji miejskiej (infokiosków) na terenie miasta Pionki.
Data zamieszczenia w BZP: 06.10.2010, numer ogłoszenia: 276651- 2010;
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki , al. Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 0-48 341-42-01, faks 048 341-42-31.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie sieci strukturalnej komputerowej wraz z dedykowaną siecią energetyczną w budynku Urzędu Miasta Pionki oraz dostawa i uruchomienie 6 punktów dostępu do informacji miejskiej (infokiosków) na terenie miasta Pionki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie montażu wraz z dostawą i uruchomieniem 6 punktów dostępu do informacji miejskiej w jednostkach organizacyjnych Urzędu Miasta Pionki, wykonanie sieci strukturalnej komputerowej kat. 6a UTP wraz z dedykowaną siecią energetyczną w budynku Urzędu Miasta Pionki przy Al. Jana Pawła II 15 oraz dostawa wraz z montażem 4 szt. switchy i 2 szt. UPS na potrzeby budowanej w budynku Urzędu Miasta Pionki sieci komputerowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podzielony na 3 zadania: Zadanie Nr 1: 1) Zadanie nr 1 obejmuje wykonanie montażu wraz z dostawą i uruchomieniem 6 punktów dostępu do informacji miejskiej w jednostkach organizacyjnych Urzędu Miasta Pionki. Głównym celem uruchomienia punktów dostępu do informacji miejskiej jest stworzenie punktów informacyjno-usługowych z bezpłatnym dostępem do wydzielonych stron www Urzędu Miasta Pionki. Zakres zadania obejmuje uruchomienie 6 punktów dostępu do informacji miejskiej w jednostkach należących do UM Pionki, w każdej z tych lokalizacji należy wykonać instalacje: zasilająca infokiosk i teleinformatyczna zapewniająca mu dostęp do Internetu. 2) Obiekty, w których zostaną zainstalowane infokioski (PIAP) to: 1. Oddział Sądu Rejonowego w Zwoleniu, Al. Jana Pawła II 19, Pionki typ infokiosku: zewnętrzny zadaszony wiszący 2. Miejski Ośrodek Kultury, ul. Radomska 1, Pionki typ infokiosku: wewnętrzny stojący 3. Miejski Zakład Usług Komunalnych, ul. Leśna 5, Pionki typ infokiosku: wewnętrzny stojący 4. Warsztaty Terapii Zajęciowej, ul. Leśna 3, Pionki typ infokiosku: zewnętrzny zadaszony wiszący 5. Posterunek Straży Miejskiej, ul. Zakładowa 7, Pionki typ infokiosku: zewnętrzny zadaszony wiszący 6. Urząd Miasta Pionki, Al. Jana Pawła II 15, Pionki typ infokiosku: wewnętrzny wiszący naścienny 3) Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz prac montażowych i instalacyjnych obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1 - zawarty jest w opracowanej dokumentacji projektowej - w Projekcie Wykonawczym Montażu 6 punktów dostępu do informacji miejskiej, łącznie ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót montażowych, Specyfikacją techniczną infokiosków oraz Przedmiarem robót stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ. 4) Prace budowlane i montażowe należy prowadzić i wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zgodnie z dokumentacją projektową wymienioną powyżej tj. zgodnie z Projektem Wykonawczym Montażu 6 punktów dostępu do informacji miejskiej, łącznie ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót montażowych, Specyfikacją techniczną infokiosków oraz Przedmiarem robót, będącymi załącznikami do SIWZ. W przypadku rozbieżności w opisie przedmiotu zamówienia (rodzaj materiału, technologia wykonania itp.) należy przyjąć wartości podane w dokumentacji projektowej. Zadanie Nr 2: 1) Zadanie nr 2 obejmuje wykonanie sieci strukturalnej komputerowej kat. 6a UTP wraz z dedykowaną siecią energetyczną w budynku Urzędu Miasta Pionki przy Al. Jana Pawła II 15. Sieć komputerowa w obiekcie zostanie wykonana jako sieć Fast Ethernet w standardzie 10G Base-T w płaszczyźnie dostępu, oraz 10G Base-SR w płaszczyźnie sieci szkieletowej. Sieć elektryczna zostanie zbudowana dla potrzeb istniejącej sieci okablowania strukturalnego i urządzeń w niej pracujących. 3) Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz prac montażowych i instalacyjnych obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia - zadanie nr 2 - zawarty jest w opracowanej dokumentacji projektowej - w Projekcie Technicznym Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki, łącznie ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót montażowych oraz Przedmiarem robót, a także w Specyfikacji technicznej budowy dodatkowych gniazd RJ-45 łącznie z przedmiarem robót - stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ. 4) Prace budowlane i montażowe należy prowadzić i wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zgodnie z dokumentacją projektową wymienioną powyżej tj. zgodnie z Projektem Technicznym Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki, łącznie ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót montażowych oraz Przedmiarem robót, a także zgodnie ze Specyfikacją techniczną budowy dodatkowych gniazd RJ-45 łącznie z przedmiarem robót - będącymi załącznikami do niniejszej SIWZ. W przypadku rozbieżności w opisie przedmiotu zamówienia (rodzaj materiału, technologia wykonania itp.) należy przyjąć wartości podane w dokumentacji projektowej. Zadanie Nr 3: 1) Zadanie nr 3 obejmuje dostawę wraz z montażem 4 szt. switchy i 2 szt. UPS na potrzeby budowanej w budynku Urzędu Miasta Pionki sieci komputerowej, wg wymagań minimalnych opisanych w SIWZ. Uwarunkowania dotyczące wykonywania robót (wszystkie zadania): 1) roboty budowlane oraz prace montażowe i instalacyjne będą wykonywane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 2) zastosowane materiały będą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu prawa budowlanego oraz wymogom określonym w SIWZ oraz załączonych do SIWZ załącznikach, 3) wykonywanie robót budowlanych w budynku Urzędu Miasta Pionki poza godzinami pracy urzędu, chyba że Zamawiający wyrazi zgodę na ich częściowe prowadzenie w zakresie i na warunkach wcześniej uzgodnionych z Zamawiającym, 4) w czasie wykonywania robót istniejąca sieć komputerowa musi funkcjonować, 5) przekazanie Zamawiającemu demontowanych urządzeń , materiałów i instalacji nadających się do ponownego zastosowania, 6) miejsca po zdemontowanych listwach starej instalacji komputerowej lub telefonicznej, w których nie będzie zamontowana ponownie nowa instalacja, należy pomalować farbą emulsyjną w kolorze zbliżonym do istniejącego koloru, po uprzednim zaprawieniu miejsc po kołkach. Malować należy pasami o jednakowej szerokości ok. 20cm. Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków (prace towarzyszące nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia i wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, dotyczy wszystkich zadań): 1) zapewnia właściwą organizację robót, urządzenie i zabezpieczenie placu budowy, 2) przestrzega przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za ich naruszenie, 3) zapewnia prawidłowe składowanie i ochronę materiałów oraz sprzętu, 4) po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy i teren przyległy oraz przywróci do stanu pierwotnego, 5) oraz wykona wszelkie ewentualne inne dodatkowe prace i roboty budowlane nie ujęte w SIWZ, a konieczne do wykonania opisanego przedmiotu zamówienia ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i obowiązujące przepisy prawa. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 3 lata..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.31.43.20-0, 45.31.12.00-2, 45.31.40.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
kosztorys ofertowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie postanowienia zawieranej umowy są zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik numer 2 do SIWZ. 2. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. 3. Zamawiający informuje, że istotne zmiany do umowy w stosunku do treści wybranej oferty są możliwe jeżeli będą korzystne technologicznie lub finansowo dla Zamawiającego, np. w trakcie wykonywania robót pojawią się na rynku nowe, nowocześniejsze, lub o wyższych parametrach użytkowych urządzenia lub technologie, które lepiej będą zaspokajać potrzeby Zamawiającego lub gdy podczas wykonywania zamówienia pojawiły się okoliczności, których w trakcie sporządzania dokumentacji projektowej nie można było przewidzieć i jednocześnie powodują one, że wykonanie robót budowlanych zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową lub specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiłoby wadę w prawidłowym funkcjonowaniu obiektu. 4. Zmiany do umowy mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia (ceny) oraz przedmiotu umowy: a) jeżeli konieczne będzie wykonanie robót zamiennych lub zaniechanie wykonania części robót. Zmiana wynagrodzenia nastąpi w oparciu o postanowienia umowy opisane we wzorze umowy. Podstawę dla zaniechania robót lub robót zamiennych stanowić może jedynie protokół konieczności, z którego wynikać będzie, że wykonanie określonej części robót zgodnie z dokumentacją jest niemożliwe lub niecelowe lub konieczne jest wykonanie robót zamiennych z uwagi na wymogi sztuki budowlanej i wiedzy technicznej. Protokół konieczności powinien być podpisany co najmniej przez wykonawcę, w tym kierownika budowy, zamawiającego, inspektora nadzoru oraz w razie potrzeby zmian w dokumentacji projektowej zawierać stanowisko projektanta o zasadności dokonania zmian w dokumentacji, 2) terminu wykonania zamówienia: a) jeżeli wykonanie robót zamiennych ze względu na zasady wiedzy technicznej i sztuki budowlanej lub konieczność sporządzenia i uzgodnienia dodatkowej dokumentacji wymaga dodatkowego czasu ponad termin wynikający z umowy, b) jeżeli wykonie zamówienia dodatkowego wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego, c) na skutek okoliczności wynikających z tzw. siły wyższej, d) jeżeli warunki atmosferyczne uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami opisanymi w specyfikacji technicznej lub zgodnie ze sztuką budowlaną.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, pokój nr 28b.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest finansowaneze środków Unii Europejskiej: wniosek nr RPO/01994/08/2.2 nr kancelaryjny 2672/08 pt. Obyw@tel 0n-line - Informatyzacja Urzędu Miasta i miejskich placówek użytecznosci publicznej w Pionkach w ramach konkursu zamkniętego z preselekcją RPOWM/2.2/1/2008 Priorytet II Przyspieszenie e-Rozwoju Mazowsza dla działania 2.2 Rozwój e-usług Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
(-) Burmistrz Miasta Pionki załącznik nr 3 - Projekt Wykonawczy Montażu 6 punktów dostępu do informacji miejskiej - opis załącznik nr 3a - Projekt Wykonawczy Montażu 6 punktów dostępu do informacji miejskiej - opis informacje dodatkowe załącznik nr 4 - Projekt Wykonawczy Montażu 6 punktów dostępu do informacji miejskiej - rys. 1/6 załącznik nr 5 - Projekt Wykonawczy Montażu 6 punktów dostępu do informacji miejskiej - rys. 2/6 załącznik nr 6 - Projekt Wykonawczy Montażu 6 punktów dostępu do informacji miejskiej - rys. 3/6 załącznik nr 7 - Projekt Wykonawczy Montażu 6 punktów dostępu do informacji miejskiej - rys. 4/6 załącznik nr 8 - Projekt Wykonawczy Montażu 6 punktów dostępu do informacji miejskiej - rys. 5/6 załącznik nr 9 - Projekt Wykonawczy Montażu 6 punktów dostępu do informacji miejskiej - rys. 6/6 załącznik nr 10 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót montażowych infokiosków załącznik nr 11 - Specyfikacja techniczna infokiosków załącznik nr 12 - Projekt Wykonawczy Montażu 6 punktów dostępu do informacji miejskiej - Przedmiar robót załącznik nr 13 - Projekt Techniczny Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki- opis załącznik nr 13 - Projekt Techniczny Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki - opis dodatkowy załącznik nr 14 - Projekt Techniczny Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki - rys. 1/1 załącznik nr 15 - Projekt Techniczny Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki - rys. 1/2 załącznik nr 16 - Projekt Techniczny Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki - rys. 2/1 załącznik nr 17 - Projekt Techniczny Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki - rys. 2/2 załącznik nr 18 - Projekt Techniczny Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki - rys. 3 załącznik nr 19 - Projekt Techniczny Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki - rys. 4 załącznik nr 20 - Projekt Techniczny Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki - rys. 5 załącznik nr 21 - Projekt Techniczny Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki - rys. 6 załącznik nr 22 - Projekt Techniczny Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki - rys. 7 załącznik nr 23 - Projekt Techniczny Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki - rys. 8 załącznik nr 24 - Projekt Techniczny Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki - rys. 9 załącznik nr 25 - Projekt Techniczny Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki - rys. 10 załącznik nr 26 - Projekt Techniczny Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki - rys. 11 załącznik nr 27 - Projekt Techniczny Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót załącznik nr 28 - Projekt Techniczny Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki - Przedmiar robót załącznik nr 29 - Specyfikacja techniczna budowy dodatkowych gniazd RJ-45 załącznik nr 30 - Budowa dodatkowych gniazd RJ-45 - rys. wykonawczy nr 05a załącznik nr 31 - Budowa dodatkowych gniazd RJ-45 - rys. wykonawczy nr 06a załącznik nr 32 - Budowa dodatkowych gniazd RJ-45 - rys. wykonawczy nr 12a/1 załącznik nr 33 - Budowa dodatkowych gniazd RJ-45 - rys. wykonawczy nr 12a/2 załącznik nr 34 - Budowa dodatkowych gniazd RJ-45 - rys. wykonawczy nr 13a/1 załącznik nr 35 - Budowa dodatkowych gniazd RJ-45 - rys. wykonawczy nr 13a/2 załącznik nr 36 - Budowa dodatkowych gniazd RJ-45 - Przedmiar robót wyjaśnienie SIWZ wyjaśnienie 2 SIWZ SIWZ |