Biuletyn Informacji Publicznej  Miasta Pionki  www.pionki.pl
MIASTO PIONKI
URZĄD MIASTA
Załatwianie spraw w Urzędzie Miasta
Załatwianie spraw z zakresu Starostwa Powiatowego w Radomiu
Organizacja Urzędu
RADA MIASTA
Organizacja Rady Miasta
Skład Rady Miasta Pionki
PORZĄDEK OBRAD BIEŻĄCEJ SESJI
Sesje Rady Miasta
Młodzieżowa Rada Miasta
Dyżury radnych
Biuro Rady
Stanowiska Opinie Ogłoszenia Rady
WYBORY i REFERENDA
Wybory do Sejmu i Senatu RP 2007
Przedterminowe Wybory na Burmistrza Miasta Pionki 2009 r.
Wybory do Europarlamentu
Wybory Samorządowe 2010
PRAWO LOKALNE
Statut Gminy Miasto Pionki - Regulamin Rady Miasta
Strategia rozwoju Miasta Pionki
Plan Rozwoju Lokalnego Miasta Pionki na lata 2005-2013
Uchwały Rady
Zarządzenia Burmistrza
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
RADNYCH
PRACOWNIKÓW URZĘDU
KIEROWNIKÓW JEDNOSTEK
MIENIE I BUDŻET MIASTA
Mienie gminy
BUDŻET
Podatki i opłaty
Porozumienia, związki gminy
Pozostałe
Ewidencje i rejestry
Informacje nieudostępnione
OGŁOSZENIA
Sprzedaż mienia gminy
Zamówienia Publiczne
° Ogłoszenia o zamówieniach publicznych
° Ogłoszenia o wynikach postępowań o zamówienia publiczne
° rocznik 2009
° rocznik
Ogłoszenia Urzędowe
Oferty Pracy
Informacje środowiskowe
Fundusze UE
Org. pozarządowe
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
Gimnazjum Publiczne Nr 1
Gimnazjum Publiczne Nr 2
Miejska Biblioteka Publiczna
Miejski Ośrodek Kultury
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejski Zarząd Oświaty i Sportu
Miejski Zakład Usług Komunalnych
Oddział Wodno-Kanalizacyjno-Ciepłowniczy
PSP Nr 1
PSP Nr 2
PSP Nr 5
Przedszkole Nr 1
Przedszkole Nr 2
Przedszkole Nr 3
SERWIS
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Sprawdź stan sprawy
Dziennik Ustaw
Skrzynka Podawcza 2
ARCHIWUM BIP
Archiwum BIP
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne > Ogłoszenia o zamówieniach publicznych strona główna 

Ogłoszenia o zamówieniach publicznych
Elewacja wraz z oświetleniem zewnętrznym budynku
Kasyna przy ul. Zakładowej w Pionkach 
 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty wynikającej z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, na wykonanie elewacji wraz z jej oświetleniem zewnętrznym budynku Kasyna przy ul. Zakładowej w Pionkach.

Data zamieszczenia w BZP: 25.06.2010, numer ogłoszenia: 166265 - 2010;


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki , al. Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 0-48 341-42-01, faks 048 341-42-31.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie elewacji wraz z jej oświetleniem zewnętrznym budynku Kasyna przy ul. Zakładowej w Pionkach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie elewacji wraz z jej oświetleniem zewnętrznym budynku Kasyna przy ul. Zakładowej w Pionkach. Prace budowlane należy prowadzić zgodnie z projektem budowlanym remontu i adaptacji budynku Kasyna w Pionkach przy ul. Zakładowej oraz z nw. opracowaniami. Wykaz opracowań wchodzących w skład projektu budowlanego remontu i adaptacji budynku Kasyna: 1)Projekt remontu i adaptacji budynku Kasyna w Pionkach - architektura 2)Projekt techniczny na wykonanie oświetlenia elewacji budynku Kasyna przy ul. Zakładowej w Pionkach 3)Opracowanie podłóg i dobór kolorystyki ścian w budynku Kasyna w Pionkach Rodzaj robót oraz ich zakres do wykonania w ramach zamówienia na wykonanie elewacji wraz z jej oświetleniem zewnętrznym budynku Kasyna: 1) wszystkie prace określone w przedmiarze robót, będącym załącznikiem Nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) wszystkie prace przewidziane do wykonania w Projekcie technicznym na wykonanie oświetlenia elewacji budynku Kasyna przy ul. Zakładowej w Pionkach, 3) wyprowadzenie 2 szt. rur spustowych odprowadzających wody opadowe na powierzchnię tarasu przy jadalni poza obręb tarasu do planowanych do wykonania w późniejszym okresie studzienek obwodowej kanalizacji deszczowej wokół budynku - wg rys. będącego załącznikiem nr 6 do SIWZ. Wyprowadzenie 2 szt. rur spustowych należy wykonać pod istniejącym tarasem, przed wykonaniem warstw wykończeniowych tarasu, 4) wszystkie naroża zewnętrzne i krawędzie występujące na budynku (w tym również ościeża okienne i drzwiowe) należy wzmocnić poprzez zatopienie w tynku kątowników aluminiowych, a na łukach kątowników z PVC, 5) inne prace i roboty budowlane dodatkowe nie wymienione w przedmiarze i nie ujęte w SIWZ, konieczne do uwzględnienia i wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, których konieczność wykonania podczas realizacji przedmiotu zamówienia wyniknie z obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych, funkcji użytkowej obiektu oraz celu wykonywanych prac, a także ze względu na wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną. Uwarunkowania dotyczące wykonywania robót: 1)roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 2)zastosowane materiały będą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu prawa budowlanego oraz wymogom określonym w projekcie budowlanym i przedmiarze robót, 3)prace należy wykonywać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, będącą załącznikiem nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4) elewację należy wykonać specjalnym tynkiem renowacyjnym, zakupionym u jednego z producentów takiego tynku (nie dopuszcza się tynku renowacyjnego wykonywanego z mieszanki sporządzanej na miejscu budowy przez samego wykonawcę, lecz z gotowej mieszanki dostarczonej na miejsce w zamkniętych workach). Sposób wykonania tynku renowacyjnego musi obejmować: - należy skuć stary tynk oraz wykruszające się spoiny, - położyć tynk renowacyjny o grubości co najmniej 25 mm składający się co najmniej z następujących warstw: obrzutka renowacyjna grubości 5 mm, tynk renowacyjny, szpachla do tynków renowacyjnych o uziarnieniu do 1mm. 5) Malowanie tynku farbą silikonową mającą cechy: - samoczyszcząca i odporna na zabrudzenia, - doskonale kryjąca i wydajna, - hydrofobowa i paroprzepuszczalna. w kolorach: NCS S 0500-N biały (gzymsy), NCS S 0510-Y30 R wanilia, NCS S 2010-G30 Y szałwiowy 6) Tarasy zewnętrzne, podjazdy, schody wejściowe i przylegające do nich spoczniki i wejścia należy obłożyć płytkami gres (gres Opoczno Kallisto 30x30) wg wzoru i kolorystyki pokazanej dla tarasu przy restauracji w Opracowaniu podłóg i doboru kolorystyki ścian w budynku Kasyna w Pionkach. 7) Schody z tyłu budynku do kuchni należy przebudować tak, aby bieg schodów nie był przy ścianie budynku, lecz prostopadle do ściany budynku. 8) Renowacja balustrad betonowych poprzez oczyszczenie powierzchni z kurzu, brudu, wykwitów, resztek powłok malarskich. Słabo związane fragmenty powierzchni należy odkuć, a części luźne lub osypliwe usunąć przy pomocy szczotki drucianej, uzupełnić ubytki. Szpachlowanie i wyrównanie powierzchni balustrad szpachlowanie drobnoziarnistym tynkiem renowacyjnym o uziarnieniu do 0,2 mm, bezpośrednio przed nałożeniem tynku podłoże zwilżyć wodą. Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków: 1)zapewnia właściwą organizację robót, urządzenie i zabezpieczenie placu budowy, 2)przestrzega przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za ich naruszenie, 3)zapewnia prawidłowe składowanie i ochronę materiałów oraz sprzętu. 4)uporządkuje teren budowy po zakończeniu robót. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 3 lata..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.10-1, 45.31.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, że istotne zmiany do umowy w stosunku do treści wybranej oferty są możliwe jeżeli będą korzystne technologicznie lub finansowo dla Zamawiającego, np. w trakcie wykonywania robót pojawią się na rynku nowe, nowocześniejsze, lub o wyższych parametrach użytkowych urządzenia lub technologie, które lepiej będą zaspokajać potrzeby Zamawiającego lub gdy podczas wykonywania zamówienia pojawiły się okoliczności, których w trakcie sporządzania dokumentacji projektowej nie można było przewidzieć i jednocześnie powodują one, że wykonanie robót budowlanych zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową lub specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiłoby wadę w prawidłowym funkcjonowaniu obiektu. Zmiany do umowy mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia (ceny) oraz przedmiotu umowy: a) jeżeli dla należytego wykonania zamówienia konieczne będzie wykonanie robót zamiennych lub zaniechanie części robót. Zmiana wynagrodzenia nastąpi w oparciu o postanowienia umowy opisane w jej §6. Podstawę dla zaniechania robót lub robót zamiennych stanowić może jedynie protokół konieczności, z którego wynikać będzie, że wykonanie określonej części robót zgodnie z dokumentacją jest niemożliwe lub niecelowe lub konieczne jest wykonanie robót zamiennych z uwagi na wymogi sztuki budowlanej i wiedzy technicznej. Protokół konieczności powinien być podpisany co najmniej przez wykonawcę, w tym kierownika budowy, zamawiającego, inspektora nadzoru oraz w razie potrzeby zmian w dokumentacji projektowej zawierać stanowisko projektanta o zasadności dokonania zmian w dokumentacji, 2) terminu wykonania zamówienia: a) jeżeli wykonanie robót zamiennych ze względu na zasady wiedzy technicznej i sztuki budowlanej lub konieczność sporządzenia i uzgodnienia dodatkowej dokumentacji wymaga dodatkowego czasu ponad termin wynikający z umowy, b) jeżeli wykonie zamówienia dodatkowego wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego, c) na skutek okoliczności wynikających z tzw. siły wyższej, d) jeżeli warunki atmosferyczne uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami opisanymi w specyfikacji technicznej lub zgodnie ze sztuką budowlaną. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru. Wstrzymanie robót budowlanych ze względu na warunki atmosferyczne typowe (właściwe) dla danej pory roku i miesiąca, lub zła organizacja robót nie uzasadnia zmiany umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, pok. nr 28b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2007-2013 Priorytet V Wzmacnianie roli miast w rozwoju regionu Działanie 5.2. Rewitalizacja miast Tytuł projektu: Rewitalizacja historycznego budynku Kasyna na potrzeby stworzenia Centrum Aktywności Lokalnej w Pionkach nr kancelaryjny wniosku: 913/09.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak





(-) Burmistrz Miasta Pionki

załącznik nr 3 - książka przedmiarów roboty elektryczne

załącznik nr 4 - książka przedmiarów roboty ogólnobudowlane

załącznik nr 4 dokumentacja projektowa Projekt remontu i adaptacji budynku Kasyna - opis techniczny

załącznik nr 4 dokumentacja projektowa Projekt remontu i adaptacji budynku Kasyna - elewacja1

załącznik nr 4 dokumentacja projektowa Projekt remontu i adaptacji budynku Kasyna - elewacja2

załącznik nr 4 dokumentacja projektowa Projekt remontu i adaptacji budynku Kasyna - elewacja3

załącznik nr 4 dokumentacja projektowa Projekt remontu i adaptacji budynku Kasyna - elewacja4

załącznik nr 4 dokumentacja projektowa Opracowanie podłóg i dobór kolorystyki ścian w budynku Kasyna

załącznik nr 4 dokumentacja projektowa Projekt techniczny wykonania oświetlenia elewacji - opis techniczny

załącznik nr 4 dokumentacja projektowa Projekt techniczny wykonania oświetlenia elewacji - rysunki techniczne

załącznik nr 4 dokumentacja projektowa Projekt techniczny wykonania oświetlenia elewacji - schemat ideowy

załącznik nr 5 OST

załacznik nr 5 SST tynki

załacznik nr 5 SST posadzki

załacznik nr 5 SST malowanie

załacznik nr 5 SST izolacje

załacznik nr 5 SST instalacje elektryczne

załacznik nr 6 rysunek wyprowadzenia rur spustowych

 SIWZ
Data wprowadzenia informacji 2010-06-25 16:07:41, wprowadzający: Piotr Stolarski
wersja do druku
« powrót