Biuletyn Informacji Publicznej  Miasta Pionki  www.pionki.pl
MIASTO PIONKI
URZĄD MIASTA
Załatwianie spraw w Urzędzie Miasta
Załatwianie spraw z zakresu Starostwa Powiatowego w Radomiu
Organizacja Urzędu
RADA MIASTA
Organizacja Rady Miasta
Skład Rady Miasta Pionki
PORZĄDEK OBRAD BIEŻĄCEJ SESJI
Sesje Rady Miasta
Młodzieżowa Rada Miasta
Dyżury radnych
Biuro Rady
Stanowiska Opinie Ogłoszenia Rady
WYBORY i REFERENDA
Wybory do Sejmu i Senatu RP 2007
Przedterminowe Wybory na Burmistrza Miasta Pionki 2009 r.
Wybory do Europarlamentu
Wybory Samorządowe 2010
PRAWO LOKALNE
Statut Gminy Miasto Pionki - Regulamin Rady Miasta
Strategia rozwoju Miasta Pionki
Plan Rozwoju Lokalnego Miasta Pionki na lata 2005-2013
Uchwały Rady
Zarządzenia Burmistrza
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
RADNYCH
PRACOWNIKÓW URZĘDU
KIEROWNIKÓW JEDNOSTEK
MIENIE I BUDŻET MIASTA
Mienie gminy
BUDŻET
Podatki i opłaty
Porozumienia, związki gminy
Pozostałe
Ewidencje i rejestry
Informacje nieudostępnione
OGŁOSZENIA
Sprzedaż mienia gminy
Zamówienia Publiczne
° Ogłoszenia o zamówieniach publicznych
° Ogłoszenia o wynikach postępowań o zamówienia publiczne
° rocznik 2009
° rocznik
Ogłoszenia Urzędowe
Oferty Pracy
Informacje środowiskowe
Fundusze UE
Org. pozarządowe
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
Gimnazjum Publiczne Nr 1
Gimnazjum Publiczne Nr 2
Miejska Biblioteka Publiczna
Miejski Ośrodek Kultury
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejski Zarząd Oświaty i Sportu
Miejski Zakład Usług Komunalnych
Oddział Wodno-Kanalizacyjno-Ciepłowniczy
PSP Nr 1
PSP Nr 2
PSP Nr 5
Przedszkole Nr 1
Przedszkole Nr 2
Przedszkole Nr 3
SERWIS
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Sprawdź stan sprawy
Dziennik Ustaw
Skrzynka Podawcza 2
ARCHIWUM BIP
Archiwum BIP
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne > Ogłoszenia o zamówieniach publicznych strona główna 

Ogłoszenia o zamówieniach publicznych
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży
drogowej nad przebudową drogi gminnej Pionki -
Augustów 
 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty wynikającej z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, na sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży drogowej nad wykonywaną przebudową drogi gminnej Pionki - Augustów.

Data zamieszczenia w BZP: 02.09.2010, numer ogłoszenia: 238971 - 2010;


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki , al. Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 0-48 341-42-01, faks 048 341-42-31.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży drogowej nad wykonywaną przebudową drogi gminnej Pionki - Augustów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży drogowej nad wykonywana przebudowa drogi gminnej Pionki - Augustów. Nadzór inwestorski pełniony będzie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (a w szczególności zgodnie z art. 25 oraz art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118, z późniejszymi zmianami), oraz zgodnie z ustaleniami stron, zawartymi we wzorze umowy. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i będzie obejmował w szczególności: - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, - sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, - udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy i udział w naradach technicznych, - kontrola jakości i ilości wykonanych robót i częściowe ich odbiory, - opracowanie protokółów konieczności, oraz opinii i uzasadnień na roboty dodatkowe i zamienne nieprzewidziane i nieuwzględnione w dokumentacji projektowej warunkujące wykonanie robót objętych umową podstawową oraz uzyskanie ich zatwierdzenia przez Zamawiającego, - sprawdzenie kosztorysów ofertowych pod względem merytorycznym, formalno-rachunkowym dla robót dodatkowych i zamiennych, - poszukiwanie możliwości zmniejszenia kosztów inwestycji i przedstawianie wniosków w tym zakresie Zamawiającemu, - przygotowanie zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego, w tym niezbędnych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz udział w odbiorze, - spowodowanie usunięcia przez Wykonawców ewentualnych usterek wykrytych w czasie odbioru. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje: Zadanie Nr 1: Zadanie nr 1 obejmuje wykonanie przebudowy jezdni drogi gminnej przez miejscowość Augustów o długości 1070 mb. Droga ta stanowi dojazd do posesji w miejscowości Augustów oraz połączenie z projektowaną drogą Pionki - Augustów. Początek planowanego odcinka drogi zlokalizowany jest na końcu nawierzchni bitumicznej istniejącego włączenia do drogi nr 731, koniec za skrzyżowaniem z drogą Augustów - Pionki. Zakres prac obejmuje wymianę krawężników oraz wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej na istniejącej podbudowie z bloczków betonowych oraz wykonanie chodnika jednostronnego wraz z przebudową zjazdów na posesje. Szczegółowy zakres robót budowlanych obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1 - zawarty jest w opracowanej dokumentacji projektowej - w Projekcie Technicznym Przebudowy drogi gminnej w miejscowości Augustów, łącznie z przedmiarem robót. Prace budowlane należy prowadzić i wykonać zgodnie z dokumentacją projektową wymienioną powyżej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót. Zadanie Nr 2: Zadanie nr 2 obejmuje wykonanie przebudowy odcinka drogi gminnej Pionki - Augustów o długości 2451 mb. Droga ta jest zlokalizowana na terenie gminy Pionki, stanowi przedłużenie ulicy Augustowskiej w Pionkach i łączy Pionki z miejscowością Augustów (włącza się do drogi gminnej przez m. Augustów). Początek planowanego odcinka drogi zlokalizowany jest w m. Augustów na końcu istniejącego włączenia do drogi gminnej przez tą miejscowość (nawierzchnia z bloczków betonowych), koniec w lesie na granicy gminy Pionki. Zakres prac obejmuje wykonanie podbudowy tłuczniowej i wykonanie nawierzchni bitumicznej wraz z usprawnieniem odwodnienia i przebudową kolidującego uzbrojenia. Szczegółowy zakres robót budowlanych obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia - zadanie nr 2 - zawarty jest w opracowanej dokumentacji projektowej - w Projekcie Budowlanym Budowy drogi gminnej Pionki - Augustów, łącznie z przedmiarami robót. Prace budowlane należy prowadzić i wykonać zgodnie z dokumentacją projektową wymienioną powyżej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót. Zadanie Nr 3: Zadanie nr 3 obejmuje wykonanie przebudowy ulicy Augustowskiej w Pionkach na całej jej długości, od skrzyżowania z ulicą Garszwo do granicy miasta Pionki z gminą Pionki o długości 2222,12 mb. Zakres prac obejmuje przebudowę konstrukcji nawierzchni jezdni, przebudowę nawierzchni istniejących chodników, utworzenie ścieżek rowerowych, przebudowę skrzyżowań z ulicami włączającymi się do ulicy Augustowskiej, przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych. Szczegółowy zakres robót budowlanych obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia - zadanie nr 3 - zawarty jest w opracowanej dokumentacji projektowej - w Projekcie Budowlano-Wykonawczym przebudowy ulicy Augustowskiej w Pionkach, łącznie z przedmiarami robót. Prace budowlane należy prowadzić i wykonać zgodnie z dokumentacją projektową wymieniona powyżej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót. Wartość robót budowlanych, objętych nadzorem inwestorskim, będącym przedmiotem zamówienia, a wycenionych przez wykonawce robót wynosi: 5.474.132,12 zł brutto..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem osobą lub osobami posiadającymi ważne Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, w zakresie robót objętych sprawowaniem nadzoru inwestorskiego.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, pokój nr 28b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, pokój nr 28b.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2007-2013 03.00.00 - Priorytet III. - Regionalny system transportowy 03.01.00 - Działanie 3.1. Infrastruktura drogowa Tytuł projektu: Usprawnienie ruchu drogowego w subregionie radomskim poprzez modernizację dróg lokalnych w mieście i gminie Pionki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak



(-) Burmistrz Miasta Pionki

 SIWZ
Data wprowadzenia informacji 2010-09-02 14:11:59, wprowadzający: Piotr Stolarski
wersja do druku
« powrót