Biuletyn Informacji Publicznej  Miasta Pionki  www.pionki.pl
MIASTO PIONKI
URZĄD MIASTA
Załatwianie spraw w Urzędzie Miasta
Załatwianie spraw z zakresu Starostwa Powiatowego w Radomiu
Organizacja Urzędu
RADA MIASTA
Organizacja Rady Miasta
Skład Rady Miasta Pionki
PORZĄDEK OBRAD BIEŻĄCEJ SESJI
Sesje Rady Miasta
Młodzieżowa Rada Miasta
Dyżury radnych
Biuro Rady
Stanowiska Opinie Ogłoszenia Rady
WYBORY i REFERENDA
Wybory do Sejmu i Senatu RP 2007
Przedterminowe Wybory na Burmistrza Miasta Pionki 2009 r.
Wybory do Europarlamentu
Wybory Samorządowe 2010
PRAWO LOKALNE
Statut Gminy Miasto Pionki - Regulamin Rady Miasta
Strategia rozwoju Miasta Pionki
Plan Rozwoju Lokalnego Miasta Pionki na lata 2005-2013
Uchwały Rady
Zarządzenia Burmistrza
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
RADNYCH
PRACOWNIKÓW URZĘDU
KIEROWNIKÓW JEDNOSTEK
MIENIE I BUDŻET MIASTA
Mienie gminy
BUDŻET
Podatki i opłaty
Porozumienia, związki gminy
Pozostałe
Ewidencje i rejestry
Informacje nieudostępnione
OGŁOSZENIA
Sprzedaż mienia gminy
Zamówienia Publiczne
° Ogłoszenia o zamówieniach publicznych
° Ogłoszenia o wynikach postępowań o zamówienia publiczne
° rocznik 2009
° rocznik
Ogłoszenia Urzędowe
Oferty Pracy
Informacje środowiskowe
Fundusze UE
Org. pozarządowe
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
Gimnazjum Publiczne Nr 1
Gimnazjum Publiczne Nr 2
Miejska Biblioteka Publiczna
Miejski Ośrodek Kultury
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejski Zarząd Oświaty i Sportu
Miejski Zakład Usług Komunalnych
Oddział Wodno-Kanalizacyjno-Ciepłowniczy
PSP Nr 1
PSP Nr 2
PSP Nr 5
Przedszkole Nr 1
Przedszkole Nr 2
Przedszkole Nr 3
SERWIS
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Sprawdź stan sprawy
Dziennik Ustaw
Skrzynka Podawcza 2
ARCHIWUM BIP
Archiwum BIP
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne > Ogłoszenia o zamówieniach publicznych strona główna 

Ogłoszenia o zamówieniach publicznych
 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: MZUK 03/07. Nazwa zadania:  Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu do selektywnej zbiórki stałych odpadów komunalnych

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 163, poz. 1164 z p. zm.) Urząd Miasta Pionki zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I.                    Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gmina Miasto Pionki - Urząd Miasta Pionki

Aleja Jana Pawła II 15

26-670 Pionki

Postępowanie w imieniu zamawiającego przygotowuje i przeprowadza:

Miejski Zakład Usług Komunalnych

26-670 Pionki, ul. Leśna 5

Strona www. bip.pionki.pl

E-mail: mzukpionki@onet.plnormal">mzukpionki@onet.pl style="FONT-SIZE: 11pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Arial">

Tel/fax: (048) 612 07 22; (048) 612 67 40

Godziny urzędowania: od pon. do piąt. w godz. 7:00 do 15:00   

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:  www. bip.pionki.pl   

Na wniosek Wykonawcy SIWZ można uzyskać: MZUK - 26-670 Pionki, ul. Leśna 5 pok. Nr 34

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego do wywozu nieczystości stałych o DMC nie mniejszej niż 18000 kg i pojemności zabudowy 18 m2.

 

Wspólny Słownik Zamówień: Kod CPV - 34144511-3  Pojazdy do zbierania odpadów#45

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

VI. Termin wykonania zamówienia: do 31.10.2007 r

 

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1.    Posiadają uprawnienia do wykonywania wymaganej przedmiotem zamówienia działalności, czynności zgodnie z wymogami ustawowymi,

2.    Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3.    Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4.    Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych

Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:

1.Oświadczenie Wykonawcy (wg załączonego wzoru), że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. V SIWZ.

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie.

 

Ocena spełnienia tych warunków

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

 

VIII. Informacja na temat wadium:  zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Nazwa kryteriumcena

Waga - 100%

#61

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2007-07-25 do godz. 12:00

 w siedzibie prowadzącego postępowanie:

 Miejski Zakład Usług Komunalnych

26-670 Pionki, ul. Leśna 5

Pokój nr 30

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2007-07-25, o godz. 12:30

 w siedzibie prowadzącego postępowanie:

 Miejski Zakład Usług Komunalnych

26-670 Pionki, ul. Leśna 5

Pokój nr 34

                          

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.

                          

 

XIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr poz. 119930-2007 dnia 16-07-2007 r.

 

Pionki, 16-07-2007

 SIWZ smieciarka.doc
Data wprowadzenia informacji 2007-07-16 16:32:43, wprowadzający: Zenon Wieczorek, autor: Bernacik Włodzimierz
wersja do druku
« powrót