ZADANIA WYNIKAJĄCE Z USTAWY O PLANOWANIU I ZAGOSPODAROWANIU PRZESTRZENNYM
1/. Miejsce złożenia dokumentów:Sekretariat Burmistrza Miasta pok. Nr 1
2/. Miejsce udzielania informacji : Pok. Nr 23 tel. 341-42-41 W godzinach pracy Urzędu
3/. Wymagane dokumenty: Wniosek + załączniki w zależności od rodzaju załatwianej sprawy
4/. Wymagane opłaty: Opłaty skarbowe : Podanie 5.0 zł , Załącznik 0.50 zł
Pozostałe zgodnie z ustawa o opłatach skarbowych. Opłata administracyjna za wydanie informacji o terenie 35.0 zł
5/. Podstawa prawna: - ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. / Dz.U.Nr 80 poz. 717 z dnia 10 maja 2003 r. / - ustawa Prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. / Dz.U.Nr 62 poz. 627 z późniejszymi zmianami /,- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami / Dz. U. Nr 46 poz. 543 z 2000 r. z późniejszymi zmianami /. - inne
6/. Termin załatwienia ZGODNIE Z KPA
Uchwała Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Pionki |