Biuletyn Informacji Publicznej  Miasta Pionki  www.pionki.pl
MIASTO PIONKI
URZĄD MIASTA
Załatwianie spraw w Urzędzie Miasta
Załatwianie spraw z zakresu Starostwa Powiatowego w Radomiu
Organizacja Urzędu
RADA MIASTA
Organizacja Rady Miasta
Skład Rady Miasta Pionki
PORZĄDEK OBRAD BIEŻĄCEJ SESJI
Sesje Rady Miasta
Młodzieżowa Rada Miasta
Dyżury radnych
Biuro Rady
Stanowiska Opinie Ogłoszenia Rady
WYBORY i REFERENDA
Wybory do Sejmu i Senatu RP 2007
Przedterminowe Wybory na Burmistrza Miasta Pionki 2009 r.
Wybory do Europarlamentu
Wybory Samorządowe 2010
PRAWO LOKALNE
Statut Gminy Miasto Pionki - Regulamin Rady Miasta
Strategia rozwoju Miasta Pionki
Plan Rozwoju Lokalnego Miasta Pionki na lata 2005-2013
Uchwały Rady
Zarządzenia Burmistrza
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
RADNYCH
PRACOWNIKÓW URZĘDU
KIEROWNIKÓW JEDNOSTEK
MIENIE I BUDŻET MIASTA
Mienie gminy
BUDŻET
Podatki i opłaty
Porozumienia, związki gminy
Pozostałe
Ewidencje i rejestry
Informacje nieudostępnione
OGŁOSZENIA
Sprzedaż mienia gminy
Zamówienia Publiczne
° Ogłoszenia o zamówieniach publicznych
° Ogłoszenia o wynikach postępowań o zamówienia publiczne
° rocznik 2009
° rocznik
Ogłoszenia Urzędowe
Oferty Pracy
Informacje środowiskowe
Fundusze UE
Org. pozarządowe
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
Gimnazjum Publiczne Nr 1
Gimnazjum Publiczne Nr 2
Miejska Biblioteka Publiczna
Miejski Ośrodek Kultury
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejski Zarząd Oświaty i Sportu
Miejski Zakład Usług Komunalnych
Oddział Wodno-Kanalizacyjno-Ciepłowniczy
PSP Nr 1
PSP Nr 2
PSP Nr 5
Przedszkole Nr 1
Przedszkole Nr 2
Przedszkole Nr 3
SERWIS
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Sprawdź stan sprawy
Dziennik Ustaw
Skrzynka Podawcza 2
ARCHIWUM BIP
Archiwum BIP
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne > Ogłoszenia o zamówieniach publicznych strona główna 

Ogłoszenia o zamówieniach publicznych
Termomodernizacja budynku przy ul. Mickiewicza 51
w Pionkach 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: MZUK 02/09. Nazwa zadania:  Termomodernizacja budynku ul. Mickiewicza 51

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058) Miejski Zakład Usług Komunalnych zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 I.  Nazwa i adres zamawiającego:

Wspólnota Mieszkaniowa

nieruchomości przy ul. Mickiewicza 51 w Pionkach

 

Postępowanie w imieniu Zamawiającego przygotowuje i przeprowadza:

Miejski Zakład Usług Komunalnych

26-670 Pionki, ul. Leśna 5

strona www.bip.pionki.pl

e-mail: mzukpionki@onet.pl

tel/fax: (048) 612 07 22; (048) 612 67 40

godz. urzędowania: od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 15:00

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pionki.pl

 

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać:

nieodpłatnie w siedzibie prowadzącego zamówienie.

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Termomodernizacja budynku wielorodzinnego przy ul. Mickiewicza 51 w Pionkach obejmująca:

1) Ocieplenie ścian budynku.

2) Ocieplenie stropodachu.

3) Naprawa balkonów.

4) Wymiana i likwidacja stolarki okiennej.

5) Modernizacja i usprawnienie instalacji CO.

6) Obróbki blacharskie

Zgodnie z projektem technicznym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, audytem energetycznym budynku i przedmiarem robót.

Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych.

Wspólny Słownik Zamówień: CPV - 45321000-3

#47

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia: do dnia 30.09.2009 r

 

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną oferenci spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 Pzp. 

Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:

1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Pzp (załącznik Nr 1 do SIWZ).

2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.

5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wartości nie mniejszej niż wartość zamówienia.

Ocena spełnienia tych warunków:

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia.

 

VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium.

Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5000,00, słownie: pięć tysięcy zł.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Nazwa kryterium

Waga

cena wykonania zamówienia brutto

100 %

#70

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2009-05-21 do godz. 12:00

 w siedzibie prowadzącego postępowanie:

 Miejski Zakład Usług Komunalnych

26-670 Pionki, Leśna 5

Pokój nr 30

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-05-21, o godz. 12:15

 w siedzibie prowadzącego postępowanie:

Miejski Zakład Usług Komunalnych

26-670 Pionki, Leśna 5

Pokój nr 28

                        

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2009-06-20.                       

                       

XIII. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XIV. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 125568-2009
dnia 2009-04-29

 

     p.o. DYREKTORA

Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych

 

   inż.  Andrzej Witerski

____________________________________

Prowadzący postępowanie w imieniu Zamawiającego

 

SIWZ Mickiewicza.doc

 Mickiewicza przedmiar.pdf
Data wprowadzenia informacji 2009-04-29 09:36:42 Informację zaktualizowano 2009-04-29 09:43:06, wprowadzający: Andrzej Witerski, autor: Bernacik Włodzimierz
wersja do druku
« powrót