Biuletyn Informacji Publicznej  Miasta Pionki  www.pionki.pl
MIASTO PIONKI
URZĄD MIASTA
Załatwianie spraw w Urzędzie Miasta
Załatwianie spraw z zakresu Starostwa Powiatowego w Radomiu
Organizacja Urzędu
RADA MIASTA
Organizacja Rady Miasta
Skład Rady Miasta Pionki
PORZĄDEK OBRAD BIEŻĄCEJ SESJI
Sesje Rady Miasta
Młodzieżowa Rada Miasta
Dyżury radnych
Biuro Rady
Stanowiska Opinie Ogłoszenia Rady
WYBORY i REFERENDA
Wybory do Sejmu i Senatu RP 2007
Przedterminowe Wybory na Burmistrza Miasta Pionki 2009 r.
Wybory do Europarlamentu
Wybory Samorządowe 2010
PRAWO LOKALNE
Statut Gminy Miasto Pionki - Regulamin Rady Miasta
Strategia rozwoju Miasta Pionki
Plan Rozwoju Lokalnego Miasta Pionki na lata 2005-2013
Uchwały Rady
Zarządzenia Burmistrza
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
RADNYCH
PRACOWNIKÓW URZĘDU
KIEROWNIKÓW JEDNOSTEK
MIENIE I BUDŻET MIASTA
Mienie gminy
BUDŻET
Podatki i opłaty
Porozumienia, związki gminy
Pozostałe
Ewidencje i rejestry
Informacje nieudostępnione
OGŁOSZENIA
Sprzedaż mienia gminy
Zamówienia Publiczne
° Ogłoszenia o zamówieniach publicznych
° Ogłoszenia o wynikach postępowań o zamówienia publiczne
° rocznik 2009
° rocznik
Ogłoszenia Urzędowe
Oferty Pracy
Informacje środowiskowe
Fundusze UE
Org. pozarządowe
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
Gimnazjum Publiczne Nr 1
Gimnazjum Publiczne Nr 2
Miejska Biblioteka Publiczna
Miejski Ośrodek Kultury
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejski Zarząd Oświaty i Sportu
Miejski Zakład Usług Komunalnych
Oddział Wodno-Kanalizacyjno-Ciepłowniczy
PSP Nr 1
PSP Nr 2
PSP Nr 5
Przedszkole Nr 1
Przedszkole Nr 2
Przedszkole Nr 3
SERWIS
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Sprawdź stan sprawy
Dziennik Ustaw
Skrzynka Podawcza 2
ARCHIWUM BIP
Archiwum BIP
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne > Ogłoszenia o zamówieniach publicznych strona główna 

Ogłoszenia o zamówieniach publicznych
Zagospodarowanie terenu Ogródka Jordanowskiego 
ZI-3410/6/08 Pionki, dn. 04. 04. 2008 r.





dotyczy: przetargu nieograniczonego na wykonanie zagospodarowania terenu Ogródka Jordanowskiego na Centrum Rekreacyjno-Rozrywkowe w Pionkach


Modyfikacja treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Zamawiający, tj. Gmina Miasto Pionki, działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami), zmienia treść zapisu w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Punkt 11 załącznika Nr 10 do SIWZ „Specyfikacja dostawy oraz montażu obiektów małej architektury na terenie Ogródka Jordanowskiego” obejmował dostawę i montaż 1 szt. altany AL 08. Zamawiający zmienia ten zapis na dostawę i montaż 2 szt. altany AL 08.

Pozostałe zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) pozostają bez zmian.


(-) Burmistrz Miasta Pionki



Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
o szacunkowej wartości nie przekraczającej kwot wynikających z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy pzp. na wykonanie zagospodarowania terenu Ogródka Jordanowskiego na Centrum Rekreacyjno-Rozrywkowe w Pionkach.

Data zamieszczenia w BZP: : 18.03.2008, numer ogłoszenia: 55665 - 2008;


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki, al. Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 0-48 341-42-01, fax 048 341-42-31.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zagospodarowania terenu Ogródka Jordanowskiego na Centrum Rekreacyjno-Rozrywkowe w Pionkach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania terenu Ogródka Jordanowskiego na Centrum Rekreacyjno-Rozrywkowe w Pionkach, obejmującego:
1. Oświetlenie terenu Ogródka Jordanowskiego
1.1. Prace budowlane należy prowadzić zgodnie z Projektem budowlanym oświetlenia terenu Ogródka Jordanowskiego, będącym załącznikiem Nr 4 do SIWZ oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. - załącznik Nr 3 do SIWZ.
1.2. Rodzaj słupów oświetleniowych, opraw oświetleniowych oraz ich ilość opisane są w załączniku Nr 5 do SIWZ - Opis słupów i opraw przewidzianych do montażu.
1.3. Zakres prac do wykonania określa Projekt budowlanym oświetlenia terenu Ogródka Jordanowskiego, będący załącznikiem Nr 4 do SIWZ oraz załącznik Nr 5 do SIWZ - Opis słupów i opraw przewidzianych do montażu.
2. Montaż gotowej toalety wolnostojącej na terenie Ogródka Jordanowskiego
2.1. Prace budowlane należy prowadzić zgodnie z Projektem posadowienia gotowej toalety wolnostojącej na terenie Ogródka Jordanowskiego wraz z przyłączami - załącznik Nr 6 do SIWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. - załącznik Nr 3 do SIWZ oraz zgodnie z przedmiarami robót - załącznik Nr 7 do SIWZ.
2.2. Zakres prac do wykonania określa Projekt posadowienia gotowej toalety wolnostojącej na terenie Ogródka Jordanowskiego wraz z przyłączami - załącznik Nr 6 do SIWZ oraz przedmiary robót - załącznik Nr 7 do SIWZ.
3. Zasadzenie drzew i krzewów ozdobnych na terenie Ogródka Jordanowskiego.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oraz zasadzenie drzew i krzewów ozdobnych. Ilość oraz rodzaj drzew i krzewów ozdobnych określa Specyfikacja drzew i krzewów ozdobnych - załącznik Nr 8 do SIWZ. Dokładne miejsca zasadzeń drzew i krzewów ozdobnych na terenie Ogródka Jordanowskiego zostaną określone przez Zamawiającego podczas prowadzonych prac.
4. Dostawa oraz montaż wyposażenia oraz urządzeń placu zabaw, skate park oraz boiska sportowego.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oraz montaż wyposażenia oraz urządzeń placu zabaw, skate park oraz boiska sportowego jak m.in.: huśtawki, kosze do gry w koszykówkę, bramki do gry w piłkę, słupki do gry w siatkówkę, urządzenia siłowni zewnętrznej itp. Ilość oraz rodzaj i opis wyposażenia i urządzeń placu zabaw, skate park oraz boiska sportowego określa Specyfikacja wyposażenia i urządzeń placu zabaw, skate park oraz boiska sportowego - załącznik Nr 9 do SIWZ.
5. Dostawa oraz montaż obiektów małej architektury na terenie Ogródka Jordanowskiego.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oraz montaż obiektów małej architektury na terenie Ogródka Jordanowskiego jak m.in.: ławki, kosze, altany grilowe, stoły szachowe, gazony na kwiaty, stojaki na rowery, piłkarzyki itp. Ilość oraz rodzaj i opis ww. obiektów małej architektury określa Specyfikacja dostawy oraz montażu obiektów małej architektury na terenie Ogródka Jordanowskiego - załącznik Nr 10 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8, 45.11.27.23-9, 45.31.61.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, objętego niniejszym postępowaniem, mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy a opisanych powyżej.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków opisanych powyżej Wykonawcy mają obowiązek przedstawić wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. V specyfikacji.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę wszystkich oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. V specyfikacji, wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie złożenie któregokolwiek z wymaganych oświadczeń i dokumentów w wyznaczonym terminie lub nie spełnienie chociażby jednego warunku będzie uważane za nie spełnianie warunków udziału w postępowaniu i skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta taka zostanie odrzucona. Przyczyną odrzucenia oferty będą również wszelkie odstępstwa treści złożonej oferty od treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub jej niezgodność z ustawą.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień (pełnomocnictw) osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, wymienionych wyżej,
A.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy (oświadczenie to stanowi jeden z elementów wzoru oferty).
B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: brak dokumentów: brak dokumentów
C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: brak dokumentów.
D. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
D.1) Kosztorys ofertowy na wykonywane prace.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki
Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, pok. Nr 20.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki
Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, Biuro podawcze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Nr Z/2.14.III/3.3.1/1773/05/3.1 Zagospodarowanie Ogródka Jordanowskiego - Rozbudowa Centrum Rekreacyjno-Rozrywkowego w Pionkach

(-) Burmistrz Miasta Pionki

SIWZ

załacznik Nr 5

załącznik Nr 4

załacznik Nr 7

załacznik Nr 8

załacznik Nr 9

załącznik Nr 10

zalacznik Nr 3

 
Data wprowadzenia informacji 2008-03-18 15:10:33 Informację zaktualizowano 2008-04-04 12:29:56, wprowadzający: Piotr Stolarski
wersja do druku
« powrót