Biuletyn Informacji Publicznej  Miasta Pionki  www.pionki.pl
MIASTO PIONKI
URZĄD MIASTA
Załatwianie spraw w Urzędzie Miasta
Załatwianie spraw z zakresu Starostwa Powiatowego w Radomiu
Organizacja Urzędu
RADA MIASTA
Organizacja Rady Miasta
Skład Rady Miasta Pionki
PORZĄDEK OBRAD BIEŻĄCEJ SESJI
Sesje Rady Miasta
Młodzieżowa Rada Miasta
Dyżury radnych
Biuro Rady
Stanowiska Opinie Ogłoszenia Rady
WYBORY i REFERENDA
Wybory do Sejmu i Senatu RP 2007
Przedterminowe Wybory na Burmistrza Miasta Pionki 2009 r.
Wybory do Europarlamentu
Wybory Samorządowe 2010
PRAWO LOKALNE
Statut Gminy Miasto Pionki - Regulamin Rady Miasta
Strategia rozwoju Miasta Pionki
Plan Rozwoju Lokalnego Miasta Pionki na lata 2005-2013
Uchwały Rady
Zarządzenia Burmistrza
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
RADNYCH
PRACOWNIKÓW URZĘDU
KIEROWNIKÓW JEDNOSTEK
MIENIE I BUDŻET MIASTA
Mienie gminy
BUDŻET
Podatki i opłaty
Porozumienia, związki gminy
Pozostałe
Ewidencje i rejestry
Informacje nieudostępnione
OGŁOSZENIA
Sprzedaż mienia gminy
Zamówienia Publiczne
° Ogłoszenia o zamówieniach publicznych
° Ogłoszenia o wynikach postępowań o zamówienia publiczne
° rocznik 2009
° rocznik
Ogłoszenia Urzędowe
Oferty Pracy
Informacje środowiskowe
Fundusze UE
Org. pozarządowe
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
Gimnazjum Publiczne Nr 1
Gimnazjum Publiczne Nr 2
Miejska Biblioteka Publiczna
Miejski Ośrodek Kultury
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejski Zarząd Oświaty i Sportu
Miejski Zakład Usług Komunalnych
Oddział Wodno-Kanalizacyjno-Ciepłowniczy
PSP Nr 1
PSP Nr 2
PSP Nr 5
Przedszkole Nr 1
Przedszkole Nr 2
Przedszkole Nr 3
SERWIS
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Sprawdź stan sprawy
Dziennik Ustaw
Skrzynka Podawcza 2
ARCHIWUM BIP
Archiwum BIP
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne > Ogłoszenia o zamówieniach publicznych strona główna 

Ogłoszenia o zamówieniach publicznych
Udzielenie Kredytu w wysokości 4 000 000 zł 

Pionki: Udzielenie kredytu w wysokości 4 000 000zł

Numer ogłoszenia: 3628 - 2008; data zamieszczenia: 07.01.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki, al. Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 0-48 341-42-01, fax 048 341-42-31.


  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



II.1) OPIS


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu w wysokości 4 000 000zł.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaciągnięty kredyt przeznaczony będzie na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego deficytu wynikającego z konieczności sfinansowania zobowiązań Oddziału Wodno-Kanalizacyjnego za dostarczony opał, oraz zobowiązań Miejskiego Zarządu Oświaty i Wychowania z tytułu składek na ubezpieczenia społeczne.
Dane kredytu:
- rodzaj waluty kredytu ; kredyt złotówkowy
- oprocentowanie kredytu zmienne
- okres spłaty od 10.02.2008 r. do 10.11.2008 r.
- spłata kredytu w ratach miesięcznych - równych
- spłaty odsetek na bieżąco od kwoty uruchomionego kredytu w okresach miesięcznych
- zabezpieczenie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową
- wypłata kredytu w jednej transzy do 25.01.2008 r.


II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.


II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.11.2008.



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM



III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.



III.2) WARUNKI UDZIAŁU


  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
    1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności oraz gdy złoży dokumenty potwierdzające, że:
    a) jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,
    b) jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
    2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada niezbędna wiedze i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek ten będzie uznany za spełniony jeżeli wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy oraz złoży dokumenty potwierdzające, że:
    a) nie zalega z uiszczaniem podatków i opłat,
    b) nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ).
    2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wymienionych w punkcie III SIWZ, stosownie do postanowień art. 25 ust. 1 i art. 44 ustawy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz.605), zwanego dalej (rozporządzeniem), wykonawca musi złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty:
    1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, podpisane przez osobę upoważniona do występowania w imieniu wykonawcy. Brak podpisu osoby upoważnionej oznacza nieważność oświadczenia;
    2) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ oraz:
    aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
    3. Oświadczenie o:
    - nie zaleganiu z opłacaniem podatków lokalnych,
    - posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    - związaniu przez siebie ofertą przez okres 7 dni od daty upływu terminu składania ofert,
    - zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty,
    - zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z jej załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń oraz zobowiązaniu się do zawarcia umowy,
    - terminie wykonywania zamówienia,
    Powyższe oświadczenie należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

    4. Projekt umowy kredytowej.


SEKCJA IV: PROCEDURA



IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pionki.pl


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki; Aleja Jana Pawła II 15;26-670 Pionki; pokój 11.


IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy


IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy


IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki; Aleja Jana Pawła II 15;26-670 Pionki; pokój 1.


IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

 

SIWZ Kredyt 4 000 000 zł

Załączniki SIWZ

 
Obowiązuje od: 2008-01-07   Data wprowadzenia informacji 2008-01-07 09:50:16 Informację zaktualizowano 2008-01-07 10:33:13, wprowadzający: Marek Konofalski, autor: Żak Halina
wersja do druku
« powrót