Miejsce złożenia dokumentów: biuro podawcze w UM Pionki
Miejsce udzielania informacji: pokój nr 21w godzinach pracy Urzędu, tel. 048 341 42 60
Wymagane dokumenty: podanie zgodne ze wzorem ustawy Załącznik Nr 1.
Konieczne podanie: gatunku i ilość drzew krzewów oraz ich obwód na wysokości 1,3 m; lokalizacja terenu wycinki, adres, nr ewidencyjny działki; zgoda właściciela terenu wycinki w przypadku składania wniosku przez użytkownika terenu (administratora terenu, zarządcę, itp.), przyczyny zamiaru ich usunięcia, dokładny adres z kodem miejscowości, numer telefonu wnioskodawcy.
Opłaty: wolne od opłat skarbowych
Podstawa prawna:
1. przepisy rozdziału IV ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z dnia 30 kwietnia 2004 r. Nr 92 poz. 880 z późn. zm.)
2. art. 104 kodeksu postępowania administracyjnego
Termin załatwienia:
Pracownik ds. zieleni przeprowadza wizję w terenie i po przeanalizowaniu posiadanych dokumentów wydaje stosowną decyzję w okresie 1 miesiąca od wszczęcia postępowania.