Biuletyn Informacji Publicznej  Miasta Pionki  www.pionki.pl
MIASTO PIONKI
URZĄD MIASTA
Załatwianie spraw w Urzędzie Miasta
Załatwianie spraw z zakresu Starostwa Powiatowego w Radomiu
Organizacja Urzędu
° Regulamin pracy
° telefony kontakty kompetencje
- Burmistrz Miasta
- Z-ca Burmistrza Miasta
- Sekretarz
- Skarbnik
- Biuro Administracyjne
- Biuro Kadr
- Wydział Finansowy
- Wydział Spraw Obywatelskich
- Zamówienia publiczne
- Urząd Stanu Cywilnego
- Wydział Inwestycji, Rozwoju i Integracji
- Wydział Mienia Gminnego
- Komenda Straży Miejskiej
- Stanowisko ds. OC i zarządzania
- Pełnomocnik ds. Ochrony Inf. Niejawnych
- Adm. Bezpieczeństwa Informacji
- Warsztaty Terapii Zajęciowej
RADA MIASTA
Organizacja Rady Miasta
Skład Rady Miasta Pionki
PORZĄDEK OBRAD BIEŻĄCEJ SESJI
Sesje Rady Miasta
Młodzieżowa Rada Miasta
Dyżury radnych
Biuro Rady
Stanowiska Opinie Ogłoszenia Rady
WYBORY i REFERENDA
Wybory do Sejmu i Senatu RP 2007
Przedterminowe Wybory na Burmistrza Miasta Pionki 2009 r.
Wybory do Europarlamentu
Wybory Samorządowe 2010
PRAWO LOKALNE
Statut Gminy Miasto Pionki - Regulamin Rady Miasta
Strategia rozwoju Miasta Pionki
Plan Rozwoju Lokalnego Miasta Pionki na lata 2005-2013
Uchwały Rady
Zarządzenia Burmistrza
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
RADNYCH
PRACOWNIKÓW URZĘDU
KIEROWNIKÓW JEDNOSTEK
MIENIE I BUDŻET MIASTA
Mienie gminy
BUDŻET
Podatki i opłaty
Porozumienia, związki gminy
Pozostałe
Ewidencje i rejestry
Informacje nieudostępnione
OGŁOSZENIA
Sprzedaż mienia gminy
Zamówienia Publiczne
Ogłoszenia Urzędowe
Oferty Pracy
Informacje środowiskowe
Fundusze UE
Org. pozarządowe
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
Gimnazjum Publiczne Nr 1
Gimnazjum Publiczne Nr 2
Miejska Biblioteka Publiczna
Miejski Ośrodek Kultury
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejski Zarząd Oświaty i Sportu
Miejski Zakład Usług Komunalnych
Oddział Wodno-Kanalizacyjno-Ciepłowniczy
PSP Nr 1
PSP Nr 2
PSP Nr 5
Przedszkole Nr 1
Przedszkole Nr 2
Przedszkole Nr 3
SERWIS
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Sprawdź stan sprawy
Dziennik Ustaw
Skrzynka Podawcza 2
ARCHIWUM BIP
Archiwum BIP
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Organizacja Urzędu > telefony kontakty kompetencje > Wydział Inwestycji, Rozwoju i Integracji strona główna 

Wydział Inwestycji, Rozwoju i Integracji
 
Wydział Inwestycji
Kierownik: Ryszard Szwabowicz
Adres: 26-670 Pionki, Al. Jana Pawła II 15
Telefon: 048 - 341 42 60
Fax: 048 - 341 42 05
Email:
Pokój: 21
Pracownicy:

 

Prowadzi przygotowania i realizuje inwestycje celu publicznego, nadzoruje i zarządza infrastrukturą techniczną oraz prowadzi sprawy z zakresu gospodarki komunalnej, a w szczególności dokonuje:

w zakresie inwestycji gminnych

  1. przeprowadza przeglądy dróg i obiektów na drogach miejskich.

  2. przygotowuje propozycje planów inwestycyjnych, remontów kapitalnych i bieżących dróg miejskich ( wykaz dróg).

  3. sporządza harmonogramy realizacji inwestycji na dany rok budżetowy.

  4. prowadzi i nadzoruje inwestycje drogowe i remonty dróg.

  5. wydaje opinie w sprawie zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego dróg miejskich (wniosek z opisem).

  6. uzgadnia dokumentację budowy i przebudowy urządzeń pod i nadziemnych w drogach miejskich.

  7. nadzoruje wskazane miejskie inwestycje komunalne.

  8. opracowuje plany inwestycyjne, w tym także remontowe i modernizacyjne w zakresie budynków i budowli publicznych,

  9. przygotowuje specyfikację techniczną i standaryzację jakości usługi na potrzeby przeprowadzenia procedury wyłonienia wykonawcy

  10. dokonuje przeglądu stanu technicznego budynków i budowli wchodzących w skład gminnego zasobu,

  11. nadzór nad przebiegiem inwestycji realizowanych metodą partnerstwa publiczno – prywatnego


2.1. w zakresie gospodarki komunalnej

  1. przygotowanie założeń do koncepcji architektury krajobrazu

  2. nadzór nad utrzymaniem zieleni miejskiej,

  3. nadzór nad jakością i zorganizowaniem usług: lokalnego transportu zbiorowego, utrzymania czystości i porządku w mieście, zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków komunalnych, zaopatrzenia w energię,

  4. nadzór nad przestrzeganiem obowiązku zawierania przez zobowiązanych mieszkańców umów o świadczenie usług na usuwanie odpadów komunalnych

  5. nadzór nad realizacją usług usuwania odpadów komunalnych,

  6. rejestracja psów i prowadzenie ewidencji psów rasy agresywnej,

  7. nadzór nad utrzymaniem i konserwacją sieci oświetleniowej w mieście,

  8. nadzoru i koordynowania działalności gminnych jednostek organizacyjnych i spółek, w których Gmina posiada udziały

  9. naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego, umieszczenie urządzeń w pasie drogowym, umieszczenie reklam w pasie drogi i na ścianach budynków i budowli należących do Gminy

  10. realizacja ustawy o ochronie zwierząt – ochrona przed zwierzętami bezdomnymi

  11. prowadzenie spraw związanych z miejscami pamięci narodowej, i grobownictwem wojennym;

2.2. w zakresie ochrony środowiska

  1. nadzór nad gospodarką odpadami,

  2. ochrona przed emisjami: hałasem, wibracjami, wprowadzaniem gazów lub pyłów do powietrza, wprowadzaniem ścieków do wód lub do ziemi,

  3. realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie przyrody,

  4. wykonywanie czynności związanych z ochroną gruntów rolnych i leśnych,

  5. wykonywanie zadań wynikających z ustawy Prawo geologiczne i górnicze,

  6. wydawanie decyzji i zatwierdzanie ugody w zakresie zmian stanu wody na gruncie,

  7. przygotowanie dokumentów związanych z przeznaczaniem gruntów pod zalesienia,

  8. opracowywanie i nadzór nad realizacją planów, programów w zakresie ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju oraz opiniowanie planowanych inwestycji,

  9. inspirowanie i prowadzenie zadań z zakresu edukacji ekologicznej,

  10. obsługa i gospodarowanie Gminnym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej,

  11. prowadzenie kontroli użytków rolnych wyłączonych z produkcji rolnej i wykonania obowiązku ubezpieczenia OC rolników i budynków,

  12. stwierdzanie okresów pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym,

  13. prowadzenie postępowań w sprawie oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko w zakresie związanym z udzieleniem pozwolenia na budowę,

  14. tworzenie warunków do wdrożenia i wspierania inicjatyw jednostek oświatowych w zakresie instalacji solarnych i geotermicznych.

 
Obowiązuje od: 2007-03-01   Data wprowadzenia informacji 2003-09-16 16:23:05 Informację zaktualizowano 2009-12-07 14:04:07, wprowadzający: Halina Mikulska, autor: Halina Żak

Zobacz:
 Burmistrz Miasta .  Z-ca Burmistrza Miasta .  Sekretarz .  Skarbnik .  Biuro Administracyjne .  Biuro Kadr .  Wydział Finansowy .  Wydział Spraw Obywatelskich .  Zamówienia publiczne .  Urząd Stanu Cywilnego .  Wydział Inwestycji, Rozwoju i Integracji .  Wydział Mienia Gminnego .  Komenda Straży Miejskiej .  Stanowisko ds. OC i zarządzania .  Pełnomocnik ds. Ochrony Inf. Niejawnych .  Adm. Bezpieczeństwa Informacji .  Warsztaty Terapii Zajęciowej . 
wersja do druku