Biuletyn Informacji Publicznej  Miasta Pionki  www.pionki.pl
MIASTO PIONKI
URZĄD MIASTA
Załatwianie spraw w Urzędzie Miasta
Załatwianie spraw z zakresu Starostwa Powiatowego w Radomiu
Organizacja Urzędu
° Regulamin pracy
° telefony kontakty kompetencje
- Burmistrz Miasta
- Z-ca Burmistrza Miasta
- Sekretarz
- Skarbnik
- Biuro Administracyjne
- Biuro Kadr
- Wydział Finansowy
- Wydział Spraw Obywatelskich
- Zamówienia publiczne
- Urząd Stanu Cywilnego
- Wydział Inwestycji, Rozwoju i Integracji
- Wydział Mienia Gminnego
- Komenda Straży Miejskiej
- Stanowisko ds. OC i zarządzania
- Pełnomocnik ds. Ochrony Inf. Niejawnych
- Adm. Bezpieczeństwa Informacji
- Warsztaty Terapii Zajęciowej
RADA MIASTA
Organizacja Rady Miasta
Skład Rady Miasta Pionki
PORZĄDEK OBRAD BIEŻĄCEJ SESJI
Sesje Rady Miasta
Młodzieżowa Rada Miasta
Dyżury radnych
Biuro Rady
Stanowiska Opinie Ogłoszenia Rady
WYBORY i REFERENDA
Wybory do Sejmu i Senatu RP 2007
Przedterminowe Wybory na Burmistrza Miasta Pionki 2009 r.
Wybory do Europarlamentu
Wybory Samorządowe 2010
PRAWO LOKALNE
Statut Gminy Miasto Pionki - Regulamin Rady Miasta
Strategia rozwoju Miasta Pionki
Plan Rozwoju Lokalnego Miasta Pionki na lata 2005-2013
Uchwały Rady
Zarządzenia Burmistrza
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
RADNYCH
PRACOWNIKÓW URZĘDU
KIEROWNIKÓW JEDNOSTEK
MIENIE I BUDŻET MIASTA
Mienie gminy
BUDŻET
Podatki i opłaty
Porozumienia, związki gminy
Pozostałe
Ewidencje i rejestry
Informacje nieudostępnione
OGŁOSZENIA
Sprzedaż mienia gminy
Zamówienia Publiczne
Ogłoszenia Urzędowe
Oferty Pracy
Informacje środowiskowe
Fundusze UE
Org. pozarządowe
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
Gimnazjum Publiczne Nr 1
Gimnazjum Publiczne Nr 2
Miejska Biblioteka Publiczna
Miejski Ośrodek Kultury
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejski Zarząd Oświaty i Sportu
Miejski Zakład Usług Komunalnych
Oddział Wodno-Kanalizacyjno-Ciepłowniczy
PSP Nr 1
PSP Nr 2
PSP Nr 5
Przedszkole Nr 1
Przedszkole Nr 2
Przedszkole Nr 3
SERWIS
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Sprawdź stan sprawy
Dziennik Ustaw
Skrzynka Podawcza 2
ARCHIWUM BIP
Archiwum BIP
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Organizacja Urzędu > telefony kontakty kompetencje > Stanowisko ds. OC i zarządzania strona główna 

Stanowisko ds. OC i zarządzania
 
Samodzielne stanowisko ds. Zarządzania kryzysowego 
Kierownik: Marek Konofalski
Adres: 26-670 Pionki, Al. Jana Pawła II 15
Telefon: 048 - 341 42 52
Fax: 048 - 341 42 05
Email:
Pokój: 25
Pracownicy:

 

odpowiada za realizację zadań związanych z obroną cywilną, zarządzaniem kryzysowym, ochroną ppoż., w szczególności poprzez:

  1. przygotowanie i organizowanie działań w celu zapobieżenia skutkom klęski
    żywiołowej lub innego miejscowego zagrożenia oraz ich usunięcia,

  2. obsługa Miejskiego Centrum Reagowania Kryzysowego i Miejskiego Zespołu Reagowania Kryzysowego,

  3. koordynowanie funkcjonowania krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego na terenie miasta w zakresie ustalonym przez wojewodę,

  4. koordynowanie realizacji miejskiego programu poprawy bezpieczeństwa publicznego i zapobiegania przestępczości,

  5. przygotowanie i organizowanie działań gminy wynikających z przepisów o wprowadzeniu stanu wyjątkowego lub stanu wojennego,

  6. opracowanie planu operacyjnego ochrony przed powodzią oraz ogłaszanie i odwoływanie pogotowia i alarmu przeciwpowodziowego,

  7. wyposażenie i utrzymanie miejskiego magazynu przeciwpowodziowego,

  8. wykonywanie prac związanych z zabezpieczeniem i likwidacją niewybuchów na terenie miasta,

  9. koordynowanie przygotowań i realizacji przedsięwzięć obrony cywilnej przez instytucje państwowe, przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne oraz społeczne organizacje ratownicze działające na terenie miasta,

  10. przeprowadzeniu rejestracji przedpoborowych oraz współdziałanie w organizacji i przeprowadzenie poboru,

  11. doręczanie kart powołania w trybie akcji kurierskiej oraz rozplakatowanie obwieszczeń o stawieniu się osób do czynnej służby wojskowej,

  12. nakładanie obowiązku świadczeń na rzecz obrony,

  13. przeprowadzanie innych czynności związanych z administrowaniem rezerw osobowych oraz obowiązkiem służby wojskowej,

  14. realizowanie przedsięwzięć w ramach planowania obronnego i operacyjnego miasta,

  15. realizacja obowiązków wynikających z przepisów o ochronie ppoż.

  16. współpraca z Powiatową Komendą Straży Pożarnej,

  17. nadzór nad działalnością jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej

 
Obowiązuje od: 2008-01-01   Data wprowadzenia informacji 2007-08-24 10:56:49 Informację zaktualizowano 2008-08-13 11:45:47, wprowadzający: Halina Mikulska

Zobacz:
 Burmistrz Miasta .  Z-ca Burmistrza Miasta .  Sekretarz .  Skarbnik .  Biuro Administracyjne .  Biuro Kadr .  Wydział Finansowy .  Wydział Spraw Obywatelskich .  Zamówienia publiczne .  Urząd Stanu Cywilnego .  Wydział Inwestycji, Rozwoju i Integracji .  Wydział Mienia Gminnego .  Komenda Straży Miejskiej .  Stanowisko ds. OC i zarządzania .  Pełnomocnik ds. Ochrony Inf. Niejawnych .  Adm. Bezpieczeństwa Informacji .  Warsztaty Terapii Zajęciowej . 
wersja do druku