Biuletyn Informacji Publicznej  Miasta Pionki  www.pionki.pl
MIASTO PIONKI
URZĄD MIASTA
Załatwianie spraw w Urzędzie Miasta
Załatwianie spraw z zakresu Starostwa Powiatowego w Radomiu
Organizacja Urzędu
° Regulamin pracy
° telefony kontakty kompetencje
- Burmistrz Miasta
- Z-ca Burmistrza Miasta
- Sekretarz
- Skarbnik
- Biuro Administracyjne
- Biuro Kadr
- Wydział Finansowy
- Wydział Spraw Obywatelskich
- Zamówienia publiczne
- Urząd Stanu Cywilnego
- Wydział Inwestycji, Rozwoju i Integracji
- Wydział Mienia Gminnego
- Komenda Straży Miejskiej
- Stanowisko ds. OC i zarządzania
- Pełnomocnik ds. Ochrony Inf. Niejawnych
- Adm. Bezpieczeństwa Informacji
- Warsztaty Terapii Zajęciowej
RADA MIASTA
Organizacja Rady Miasta
Skład Rady Miasta Pionki
PORZĄDEK OBRAD BIEŻĄCEJ SESJI
Sesje Rady Miasta
Młodzieżowa Rada Miasta
Dyżury radnych
Biuro Rady
Stanowiska Opinie Ogłoszenia Rady
WYBORY i REFERENDA
Wybory do Sejmu i Senatu RP 2007
Przedterminowe Wybory na Burmistrza Miasta Pionki 2009 r.
Wybory do Europarlamentu
Wybory Samorządowe 2010
PRAWO LOKALNE
Statut Gminy Miasto Pionki - Regulamin Rady Miasta
Strategia rozwoju Miasta Pionki
Plan Rozwoju Lokalnego Miasta Pionki na lata 2005-2013
Uchwały Rady
Zarządzenia Burmistrza
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
RADNYCH
PRACOWNIKÓW URZĘDU
KIEROWNIKÓW JEDNOSTEK
MIENIE I BUDŻET MIASTA
Mienie gminy
BUDŻET
Podatki i opłaty
Porozumienia, związki gminy
Pozostałe
Ewidencje i rejestry
Informacje nieudostępnione
OGŁOSZENIA
Sprzedaż mienia gminy
Zamówienia Publiczne
Ogłoszenia Urzędowe
Oferty Pracy
Informacje środowiskowe
Fundusze UE
Org. pozarządowe
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
Gimnazjum Publiczne Nr 1
Gimnazjum Publiczne Nr 2
Miejska Biblioteka Publiczna
Miejski Ośrodek Kultury
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejski Zarząd Oświaty i Sportu
Miejski Zakład Usług Komunalnych
Oddział Wodno-Kanalizacyjno-Ciepłowniczy
PSP Nr 1
PSP Nr 2
PSP Nr 5
Przedszkole Nr 1
Przedszkole Nr 2
Przedszkole Nr 3
SERWIS
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Sprawdź stan sprawy
Dziennik Ustaw
Skrzynka Podawcza 2
ARCHIWUM BIP
Archiwum BIP
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Organizacja Urzędu > telefony kontakty kompetencje > Wydział Mienia Gminnego strona główna 

Wydział Mienia Gminnego
 
Wydział Mienia Gminnego 
Kierownik: Danuta Zygadło
Adres: 26-670 Pionki, Al. Jana Pawła II 15
Telefon: 048 - 341 42 40
Fax: 048 - 341 42 05
Email:
Pokój: 23
Pracownicy:

 

prowadzi sprawy i odpowiada za realizację zadań w zakresie planowania rozwoju przestrzennego miasta oraz gospodarowania mieniem gminy, a w szczególności do spraw z zakresu wydziału należy:

Referat ds. Gospodarowania mieniem Gminy

w zakresie planowania przestrzennego

  1. przygotowywanie dokumentacji do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego - służących do określania polityki przestrzennej gminy,

  2. wydawanie na wniosek zainteresowanych zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w oparciu o miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego,

  3. wydawanie na wniosek zainteresowanych wypisów i wyrysów z obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,

  4. wydawanie opinii w formie postanowień dot. wstępnych projektów podziałów nieruchomości,

w zakresie geodezji:

  1. zatwierdzanie projektów podziałów nieruchomości,

  2. prowadzenie operatów nazewnictwa ulic i numeracji porządkowej nieruchomości,

  3. nadawanie numeracji porządkowej nieruchomościom,

  4. dokonywanie rozgraniczeń nieruchomości z urzędu lub na wniosek strony,

  5. scalanie nieruchomości,

  6. wykonywanie prac związanych z ujawnianiem w księgach wieczystych podziałów nieruchomości będących własnością Gminy,

  7. okazywanie granic nabywcom nieruchomości stanowiących własność miasta.

w zakresie gospodarowania mieniem gminnym:

  1. gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości,

  2. przejmowanie nieruchomości od osób fizycznych i prawnych,

  3. wykup oraz wywłaszczenie nieruchomości na inwestycje celu publicznego

  4. nabywanie nieruchomości do gminnego zasobu nieruchomości

  5. wykonywanie prawa pierwokupu nieruchomości,

  6. sprzedaży nieruchomości,

  7. sprzedaż lokali mieszkalnych,

  8. oddawanie w użytkowanie wieczyste, dzierżawę i najem

  9. oddawanie nieruchomości w użyczenie oraz trwały zarząd,

  10. obciążanie nieruchomości ograniczonymi prawami rzeczowymi,

  11. przekazywanie nieruchomości w drodze protokołu zdawczo-odbiorczego,

  12. naliczanie należności za korzystanie z nieruchomości oraz współpraca ze służbami finansowymi Urzędu w zakresie windykacji należności,

  13. wydawanie zezwoleń na wykreślenie hipotek z ksiąg wieczystych,

  14. naliczanie opłat za wieczyste użytkowanie,

  15. wydawanie decyzji ustalających wysokość opłaty adiacenckiej z tytułu zwiększenia wartości nieruchomości

  16. przygotowywanie przy współpracy z Biurem Prawnym projektów uchwał Rady w sprawie gospodarowania mieniem gminnym,

  17. inwentaryzowanie i prowadzenie ewidencji gminnego zasobu nieruchomości, w tym gminnego zasobu lokali mieszkalnych i użytkowych

  18. koordynowanie działań przy realizacji projektów partnerstwa publiczno – prywatnego,

2) w zakresie zarządzania Parkiem Przemysłowym

  1. sprzedaż składników wyposażenia i elementów zbędnej infrastruktury technicznej;

  2. sporządzanie wstępnych założeń do planów podziału nieruchomości;

  3. sporządzanie umów dzierżawy i najmu składników mienia na terenie ZTS;

  4. administrowanie wynajmowanymi zasobami;

  5. przygotowanie koncepcji i założeń do programów zarządzania zasobem;

  6. inwentaryzowanie, kompletowanie i organizowanie zasobu dokumentacji technicznej i budowlanej;

  7. przygotowanie wstępnej opinii w zakresie planów rozwojowych infrastruktury technicznej (sieć wodociągowa, energetyczna i gazowa) na terenie ZTS, przedstawianych Burmistrzowi do zatwierdzenia;

  8. przygotowanie założeń do oferty współpracy z potencjalnymi inwestorami;

  9. obsługa kontaktów gospodarczych dotyczących terenu ZTS Pronit

  10. współpraca ze stanowiskiem ds. ochrony środowiska w zakresie rekultywacji terenów,

  1. przygotowanie wstępnych założeń dla prowadzenia racjonalnej gospodarki leśnej;

  2. przygotowanie dokumentacji przetargowej do sprzedaży składników zasobu;

  3. przygotowanie założeń i współpraca w zakresie przygotowania rocznego planu gospodarowania gminnym zasobem nieruchomości;

  4. podejmowanie innych zleconych przez Burmistrza czynności w zakresie zarządzania składnikami mienia;

 
Obowiązuje od: 2008-01-01   Data wprowadzenia informacji 2008-07-17 15:33:26 Informację zaktualizowano 2009-12-07 14:19:27, wprowadzający: Halina Mikulska

Zobacz:
 Burmistrz Miasta .  Z-ca Burmistrza Miasta .  Sekretarz .  Skarbnik .  Biuro Administracyjne .  Biuro Kadr .  Wydział Finansowy .  Wydział Spraw Obywatelskich .  Zamówienia publiczne .  Urząd Stanu Cywilnego .  Wydział Inwestycji, Rozwoju i Integracji .  Wydział Mienia Gminnego .  Komenda Straży Miejskiej .  Stanowisko ds. OC i zarządzania .  Pełnomocnik ds. Ochrony Inf. Niejawnych .  Adm. Bezpieczeństwa Informacji .  Warsztaty Terapii Zajęciowej . 
wersja do druku