Biuletyn Informacji Publicznej  Miasta Pionki  www.pionki.pl
MIASTO PIONKI
URZĄD MIASTA
Załatwianie spraw w Urzędzie Miasta
Załatwianie spraw z zakresu Starostwa Powiatowego w Radomiu
Organizacja Urzędu
° Regulamin pracy
° telefony kontakty kompetencje
- Burmistrz Miasta
- Z-ca Burmistrza Miasta
- Sekretarz
- Skarbnik
- Biuro Administracyjne
- Biuro Kadr
- Wydział Finansowy
- Wydział Spraw Obywatelskich
- Zamówienia publiczne
- Urząd Stanu Cywilnego
- Wydział Inwestycji, Rozwoju i Integracji
- Wydział Mienia Gminnego
- Komenda Straży Miejskiej
- Stanowisko ds. OC i zarządzania
- Pełnomocnik ds. Ochrony Inf. Niejawnych
- Adm. Bezpieczeństwa Informacji
- Warsztaty Terapii Zajęciowej
RADA MIASTA
Organizacja Rady Miasta
Skład Rady Miasta Pionki
PORZĄDEK OBRAD BIEŻĄCEJ SESJI
Sesje Rady Miasta
Młodzieżowa Rada Miasta
Dyżury radnych
Biuro Rady
Stanowiska Opinie Ogłoszenia Rady
WYBORY i REFERENDA
Wybory do Sejmu i Senatu RP 2007
Przedterminowe Wybory na Burmistrza Miasta Pionki 2009 r.
Wybory do Europarlamentu
Wybory Samorządowe 2010
PRAWO LOKALNE
Statut Gminy Miasto Pionki - Regulamin Rady Miasta
Strategia rozwoju Miasta Pionki
Plan Rozwoju Lokalnego Miasta Pionki na lata 2005-2013
Uchwały Rady
Zarządzenia Burmistrza
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
RADNYCH
PRACOWNIKÓW URZĘDU
KIEROWNIKÓW JEDNOSTEK
MIENIE I BUDŻET MIASTA
Mienie gminy
BUDŻET
Podatki i opłaty
Porozumienia, związki gminy
Pozostałe
Ewidencje i rejestry
Informacje nieudostępnione
OGŁOSZENIA
Sprzedaż mienia gminy
Zamówienia Publiczne
Ogłoszenia Urzędowe
Oferty Pracy
Informacje środowiskowe
Fundusze UE
Org. pozarządowe
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
Gimnazjum Publiczne Nr 1
Gimnazjum Publiczne Nr 2
Miejska Biblioteka Publiczna
Miejski Ośrodek Kultury
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejski Zarząd Oświaty i Sportu
Miejski Zakład Usług Komunalnych
Oddział Wodno-Kanalizacyjno-Ciepłowniczy
PSP Nr 1
PSP Nr 2
PSP Nr 5
Przedszkole Nr 1
Przedszkole Nr 2
Przedszkole Nr 3
SERWIS
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Sprawdź stan sprawy
Dziennik Ustaw
Skrzynka Podawcza 2
ARCHIWUM BIP
Archiwum BIP
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Organizacja Urzędu > telefony kontakty kompetencje > Biuro Administracyjne strona główna 

Biuro Administracyjne
 
Biuro Administracyjne
Kierownik: Halina Mikulska
Adres: 26-670 Pionki, Al. Jana Pawła II 15
Telefon: 048 - 341 42 42
Fax: 048 - 341 42 05
Email: administracja@pionki.pl
Pokój: 18
Pracownicy:

 

Biuro Samorządowe
Kierownik:
Adres: 26-670 Pionki, Al. Jana Pawła II 15
Telefon: 048 - 341 42 10
Fax: 048 - 341 42 05
Email:
Pokój: 4
Pracownicy:

 Beata Michalska

Biuro Administracyjne prowadzi i odpowiada za realizację zadań w zakresie organizacji i funkcjonowania Urzędu Miasta Pionki w tym również Biura Samorządowego.

  1. zapewnienie właściwej i sprawnej obsługi organizacyjno – administracyjnej wydziałów, w celu racjonalnego funkcjonowania Urzędu,

  2. Prowadzenie spraw z zakresu unormowanego przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

  3. Prowadzenie biura podawczego i obsługi kancelaryjnej korespondencji przychodzącej i wychodzącej

  4. Prowadzenie sekretariatu Burmistrza Miasta i Zastępcy Burmistrza Miasta

  5. organizacyjne zabezpieczenie prac związanych z tworzeniem i likwidacją gminnych jednostek organizacyjnych.

  6. prowadzenie rejestru wydawanych upoważnień i pełnomocnictw dla pracowników Urzędu oraz kierowników miejskich jednostek organizacyjnych do załatwiania określonych spraw w imieniu Burmistrza,

w zakresie prowadzenia archiwum zakładowego:

  1. przejmowanie i przechowywanie dokumentacji likwidowanych jednostek podległych organizacyjnie Burmistrzowi Miasta,

  2. przejmowanie do archiwum akt podręcznych podlegających zarchiwizowaniu, zgodnie z przepisami instrukcji kancelaryjnej z wydziałów urzędu,

  3. wystawianie zaświadczeń, kopii potwierdzonych dokumentów znajdujących się w archiwum zakładowym dla byłych pracowników zlikwidowanych jednostek.,

  4. nadzorowanie i prowadzenie szkolenia w zakresie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i rzeczowego wykazu akt

w zakresie zarządzania systemem informatycznym – podległość operacyjna/ funkcjonalna bezpośrednio wobec Sekretarza Miasta (jako Administratora Danych Osobowych)

w zakresie spraw gospodarczych prowadzi i odpowiada za realizację zadań:

  1. administrowania budynkiem urzędu,

  2. gospodarki oraz ewidencjonowania rozchodu wartościowo - ilościowego artykułów biurowych i drobnego wyposażenia urzędu,

  3. zaopatrzenia materiałowo – technicznego,

  4. zabezpieczenie obsługi techniczno-biurowej posiedzeń, konferencji, narad, spotkań

  5. utrzymanie porządku i czystości na terenie budynku i wokół, zapewnienie środków ochrony fizycznej budynku oraz innych składników mienia gminnego, które incydentalnie należy zabezpieczyć.

Biuro samorządowe prowadzi i odpowiada za realizację zadań w zakresie obsługi administracyjno – biurowej Rady Miasta Pionki, a w szczególności:

    1. prowadzenie spraw związanych z obsługą Rady Miasta, szczególnie realizacja zadań wynikających z przepisów ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym dotyczących Rady Miasta i jej działalności prawotwórczej i kontrolnej,

    2. obsługa kancelaryjna sesji Rady Miasta oraz posiedzeń komisji Rady Miasta,

    3. zapewnienie koordynacji pomocy merytorycznej i prawnej dla Rady związanej z jej działalnością,

    4. prowadzenie zbioru przepisów gminnych i udostępnianie ich do powszechnego wglądu,

    5. przekazywanie uchwał zawierających zadania dla komórek organizacyjnych Urzędu i gminnych jednostek organizacyjnych wszystkim jednostkom odpowiedzialnym za ich realizację.

    6. obsługa administracyjno – biurowa procesu legislacyjnego aktów normatywnych,

    7. koordynowanie procesu szkoleń dla radnych Rady Miasta

    8. obsługi administracyjnej spraw związanych z wyborami ławników

 
Obowiązuje od: 2008-01-01   Data wprowadzenia informacji 2003-09-16 16:18:17 Informację zaktualizowano 2009-12-08 09:43:04, wprowadzający: Halina Mikulska

Zobacz:
 Burmistrz Miasta .  Z-ca Burmistrza Miasta .  Sekretarz .  Skarbnik .  Biuro Administracyjne .  Biuro Kadr .  Wydział Finansowy .  Wydział Spraw Obywatelskich .  Zamówienia publiczne .  Urząd Stanu Cywilnego .  Wydział Inwestycji, Rozwoju i Integracji .  Wydział Mienia Gminnego .  Komenda Straży Miejskiej .  Stanowisko ds. OC i zarządzania .  Pełnomocnik ds. Ochrony Inf. Niejawnych .  Adm. Bezpieczeństwa Informacji .  Warsztaty Terapii Zajęciowej . 
wersja do druku