Biuro Administracyjne |
|
Kierownik: |
Halina Mikulska |
Adres: |
26-670 Pionki, Al. Jana Pawła II 15 |
Telefon: |
048 - 341 42 42 |
Fax: |
048 - 341 42 05 |
Email: |
administracja@pionki.pl |
Pokój: |
18 |
Pracownicy: |
|
Biuro Samorządowe |
Kierownik: |
Adres: |
26-670 Pionki, Al. Jana Pawła II 15 |
Telefon: |
048 - 341 42 10 |
Fax: |
048 - 341 42 05 |
Email: |
|
Pokój: |
4 |
Pracownicy: |
Beata Michalska |
Biuro Administracyjne prowadzi i odpowiada za realizację zadań w zakresie organizacji i funkcjonowania Urzędu Miasta Pionki w tym również Biura Samorządowego.
-
zapewnienie właściwej i sprawnej obsługi organizacyjno – administracyjnej wydziałów, w celu racjonalnego funkcjonowania Urzędu,
-
Prowadzenie spraw z zakresu unormowanego przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
-
Prowadzenie biura podawczego i obsługi kancelaryjnej korespondencji przychodzącej i wychodzącej
-
Prowadzenie sekretariatu Burmistrza Miasta i Zastępcy Burmistrza Miasta
-
organizacyjne zabezpieczenie prac związanych z tworzeniem i likwidacją gminnych jednostek organizacyjnych.
-
prowadzenie rejestru wydawanych upoważnień i pełnomocnictw dla pracowników Urzędu oraz kierowników miejskich jednostek organizacyjnych do załatwiania określonych spraw w imieniu Burmistrza,
w zakresie prowadzenia archiwum zakładowego:
-
przejmowanie i przechowywanie dokumentacji likwidowanych jednostek podległych organizacyjnie Burmistrzowi Miasta,
-
przejmowanie do archiwum akt podręcznych podlegających zarchiwizowaniu, zgodnie z przepisami instrukcji kancelaryjnej z wydziałów urzędu,
-
wystawianie zaświadczeń, kopii potwierdzonych dokumentów znajdujących się w archiwum zakładowym dla byłych pracowników zlikwidowanych jednostek.,
-
nadzorowanie i prowadzenie szkolenia w zakresie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i rzeczowego wykazu akt
w zakresie zarządzania systemem informatycznym – podległość operacyjna/ funkcjonalna bezpośrednio wobec Sekretarza Miasta (jako Administratora Danych Osobowych)
w zakresie spraw gospodarczych prowadzi i odpowiada za realizację zadań:
-
administrowania budynkiem urzędu,
-
gospodarki oraz ewidencjonowania rozchodu wartościowo - ilościowego artykułów biurowych i drobnego wyposażenia urzędu,
-
zaopatrzenia materiałowo – technicznego,
-
zabezpieczenie obsługi techniczno-biurowej posiedzeń, konferencji, narad, spotkań
-
utrzymanie porządku i czystości na terenie budynku i wokół, zapewnienie środków ochrony fizycznej budynku oraz innych składników mienia gminnego, które incydentalnie należy zabezpieczyć.
Biuro samorządowe prowadzi i odpowiada za realizację zadań w zakresie obsługi administracyjno – biurowej Rady Miasta Pionki, a w szczególności:
-
prowadzenie spraw związanych z obsługą Rady Miasta, szczególnie realizacja zadań wynikających z przepisów ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym dotyczących Rady Miasta i jej działalności prawotwórczej i kontrolnej,
-
obsługa kancelaryjna sesji Rady Miasta oraz posiedzeń komisji Rady Miasta,
-
zapewnienie koordynacji pomocy merytorycznej i prawnej dla Rady związanej z jej działalnością,
-
prowadzenie zbioru przepisów gminnych i udostępnianie ich do powszechnego wglądu,
-
przekazywanie uchwał zawierających zadania dla komórek organizacyjnych Urzędu i gminnych jednostek organizacyjnych wszystkim jednostkom odpowiedzialnym za ich realizację.
-
obsługa administracyjno – biurowa procesu legislacyjnego aktów normatywnych,
-
koordynowanie procesu szkoleń dla radnych Rady Miasta
-
obsługi administracyjnej spraw związanych z wyborami ławników |