OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty wynikającej z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, na remont i modernizację kotła WR-25 wraz z wymianą dachu na budynku ciepłowni C-3 w Pionkach.
Data zamieszczenia w BZP: 18.06.2010, numer ogłoszenia: 158559 - 2010;
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki , al. Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 0-48 341-42-01, faks 048 341-42-31.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja kotła WR25 wraz z wymianą dachu na budynku ciepłowni C-3 w Pionkach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu kotła WR25 wraz z wymianą dachu na budynku ciepłowni C-3 w Pionkach. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: 1) wymianę dachu na ciepłowni C3, 2) remont i modernizację kotła WR25 wraz z instalacją odpylania, odpopielania, odżużlania i odprowadzenia spalin, 3) instalację oświetlenia w obrębie remontowanego kotła WR25, 4) instalację próżniowego odgazowania wody zasilającej i uzupełniającej, 5) aparaturę kontrolno-pomiarową i automatykę do remontowanych i modernizowanych elementów instalacji technologicznych ww. Szczegółowy zakres robót budowlanych obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia określają łącznie: 1) przedmiar robót (załącznik nr 3 do SIWZ), 2) dokumentacja projektowa (załącznik nr 4 do SIWZ), 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 5 do SIWZ)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.12.00-3, 45.26.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
koncesję, zezwolenie lub licencję
-
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kosztorys ofertowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, pokój nr 28b.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
(-) Burmistrz Miasta Pionki
SZ-3410/12/2010 Pionki, dn. 01. 07. 2010 r.
Do uczestników postępowania
przetargowego
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na remont i modernizację kotła WR-25 wraz z wymianą dachu na budynku ciepłowni C-3 w Pionkach.
Wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Zamawiający, tj. Gmina Miasto Pionki, działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych – tekst jednolity wprowadzony Obwieszczeniem Marszałka Sejmu z dnia 20 listopada 2007r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy, opublikowany w Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późń. zmianami, udziela następujących wyjaśnień dotyczących treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:
1. W pkt. VI/5 SIWZ w wykazie wykonanych prac oczekują Państwo potwierdzenia wykonania robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu kotła WR25 lub zbliżonego o wartości min. 1 000 000 zł brutt. Prosimy o odpowiedź czy wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat remontu kotła typu OR32 na wartość min. 1 000 000 zł brutto zostanie uznane jako wystarczająca realizacja robót.
Wyjaśnienie:
Wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat remontu kotła typu OR32 na wartość min. 1 000 000 zł brutto zostanie uznane jako wystarczająca do spełnienia tego warunku SIWZ.
załącznik nr 3 przedmiar robót Architektura i konstrukcja. Wymiana dachu na budynku Ciepłowni C-3 załącznik nr 3 przedmiar robót Remont i modernizacja kotła WR25 załącznik nr 3 przedmiar robót Technologia odgazowania próżniowego wody zasilajacej i uzupełniającej załącznik nr 3 przedmiar robót Instalacje odpylania i odprowadzenia spalin z kotła WR-25 załącznik nr 3 przedmiar robót Instalacje elektryczne i akpia załącznik nr 4 dokumentacja projektowa Projekt budowlany wymiany dachu wraz z remontem i modernizacją kotła WR-25 w Ciepłowni C-3 załącznik nr 4 dokumentacja projektowa Projekt wykonawczy Architektura i konstrukcja. Wymiana dachu na budynku Ciepłowni C-3 załącznik nr 4 dokumentacja projektowa Projekt techniczny Dokumentacja remontu i modernizacji kotła WR-25 załącznik nr 4 dokumentacja projektowa Projekt wykonawczy Technologia odgazowania próżniowego wody zasilającej i uzupełniajacej załącznik nr 4 dokumentacja projektowa Projekt wykonawczy Instalacje odpylania i odprowadzenia spalin z kotła WR-25 załącznik nr 4 dokumentacja projektowa Projekt wykonawczy Instalacje elektryczne i akpia załącznik nr 4 dokumentacja projektowa Załącznik do paszportu kotła WR 25-011 - Zastosowanie dodatkowego podgrzewacza wody w miejsce podgrzewacza powietrza załącznik nr 5 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót SIWZ.doc |